20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #45 på: 18. Des. 2018, 15:44 »
Ulempen med å kjøpe spillere fra Asia og Afrika er disse forbanna mesterskapene som går midtvinters.
Ki forsvinner for å representere Sør-Korea, og Muto ble plutselig også inkludert i Japan sitt lag.

En allerede tynn stall blir dermed ytterligere svekket, og presset på å få noen inn tidlig i januar øker. Et press dagens klubbledelse tidligere har taklet like godt som Sylvi Listhaugs har taklet å ha politisk ansvar.
Med andre ord - grunn til å være litt ekstra bekymret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #46 på: 18. Des. 2018, 17:05 »
Africa Cup of Nations er heldigvis flyttet til sommeren...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #47 på: 18. Des. 2018, 17:28 »
Typisk det når vi ikke har noen afrikanere i troppen! (Mo Diame har vel lagt opp på landslaget)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #48 på: 18. Des. 2018, 20:38 »
Jeg mener jeg leste at Muto fikk fritak fra å representere landslaget under Asia-mesterskapet. Eller er det blitt endringer på det igjen i ettertid?

Edit: Jeg ser nå at han er blitt tatt ut i troppen likevel.
« Siste redigering: 18. Des. 2018, 20:59 av Alan »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #49 på: 19. Des. 2018, 10:16 »
Tammy Abraham linka på nytt. Northern Echo som melder at vi vil prøve oss dersom Chelski finner ut at de skal selge i januar.
12 mål på 16 for Villa i Wankership sålangt. Nå vet jeg at han var variabel i Swansea forrige sesong når han fikk prøve seg i PL - men er enda 21 år og jeg har fortsatt troa på at han kan bli en meget god spiss. Også en spillertype vi ikke har erstattet etter at Gayle dro på lån til WBA. Betinger selvfølgelig at overgangssummen ikke er helt latterlig.

https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/17305269.newcastle-are-ready-to-make-a-january-move-to-sign-abraham/
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #50 på: 19. Des. 2018, 11:54 »
Tammy Abraham linka på nytt. Northern Echo som melder at vi vil prøve oss dersom Chelski finner ut at de skal selge i januar.
12 mål på 16 for Villa i Wankership sålangt. Nå vet jeg at han var variabel i Swansea forrige sesong når han fikk prøve seg i PL - men er enda 21 år og jeg har fortsatt troa på at han kan bli en meget god spiss. Også en spillertype vi ikke har erstattet etter at Gayle dro på lån til WBA. Betinger selvfølgelig at overgangssummen ikke er helt latterlig.

https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/17305269.newcastle-are-ready-to-make-a-january-move-to-sign-abraham/
Han var vel en del skadet og litt uheldig i fjor. Tipper vi må ut med £15 mill, noe over blir for mye.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #52 på: 26. Des. 2018, 19:35 »
Remember that 4-3 defeat at Anfield over 20 years ago, we had a midfielder playing called David Batty, he cost £5.5 million, fast forward 20 years, Hayden & Diame £5.5 million combined. Or a striker called Les Ferdinand signed for £6 million, 20 years on Joselu at £5 #NUFC


Lar bare denne sitte her litt jeg, bare for å skape bittelitt dårligere stemning, større depresjon og mer bitterhet!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #53 på: 26. Des. 2018, 20:42 »
https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/17320560.no-sign-of-january-reinforcements-for-newcastle-boss-benitez/

Tja, tyder vel på nok et skuffende vindu...

Ikke stort sjokk dette.. Er det ikke tid for scener som West Ham hadde i fjor snart? Skjønner meg ikke på dumme Newcastle supportere som møter opp kamp etter kamp. Etter 11 år er vel det snart på tide med noe mer enn en protest som gikk ut på å møte opp 15 min ut i kampen (50 stk)

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #54 på: 27. Des. 2018, 09:45 »
På tide å tømme stadion, tviler sterkt på takeover før januarvinduet er over. Med manglende signeringer kommer vi til å skrape i bunn resten av sesongen. Kan liksom ikke stole på Manquillo, Joselu, Atsu osv hvis skader melder seg.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #55 på: 28. Des. 2018, 19:43 »
Il Roma melder at vi har henvendt oss til Napoli ang et lån av Simone Verdi. Er vel en spiss med 4 landskamper for Italia, ellers veit jeg fint lite om han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #57 på: 04. Jan. 2019, 14:15 »
Ballotelli fram til sommeren, anyone? Bedre enn våre alternativer, såfremt Rafa greier å holde han i ørene 😅

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #58 på: 04. Jan. 2019, 15:01 »
Spennende hvertfall, usikker på om det er meg negativt eller positivt fortegn...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #59 på: 04. Jan. 2019, 16:26 »
Noen andre som tenker at denne transfer tråden er helt unødvemdig?? Vi ender opp like skuffet hver forbanna vindu!