20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United søndag 11.2.18 kl 15.15 TV2 Premium/Sumo  (Lest 12819 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Jeg er ingen stor fan av Dummett, og jeg mener at han mangler mange av de egenskapene jeg mener en god back skal ha i 2018. Men det erer klasseforskjell på han og Manquillo/Haidara.


Lejeune har også sine feil og gjør noen rare valg nå og da, men mener også at det er klasseforskjell på han og Clark. Mye, mye bedre.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Dummett har faktisk fart selv om det ikke ser slik ut. Tok bl.a. Martial grundig i en spurt i går....

Bedriten fremover, men virker noenlunde solid bakover.

Med snittet fra Dummett kom tilbake, er det 1,44 poeng pr. kamp. Holder vi det ut ender vi på 43/44 poeng.
No fate but what you make

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Lejeune (...) klasseforskjell på han og Clark. Mye, mye bedre.

Enig!

Saksar denne statistikken, som eg såg nokon la ut i går kveld.

Jamaal Lascelles and Florian Lejeune as a pair:

- Five goals conceded in 622 minutes across eight appearances.
- One goal conceded in 207 minutes across three appearances against top-six sides.

Desse to og Dummett er stort sett knallsolide, og ein ser tydeleg at både JL og PD har lært mykje sidan Rafa tok over.

Desse nonchalanse-feila til Lejeune synest eg mange (ikkje nødvendigvis her inne) legg alt for stor vekt på. Heilt naturleg at han spelar med noko høgare risiko enn mindre ballsikre spelarar, og eg trur han kjem til å bli noko à la det Woodgate og Colo var for oss på sitt beste så snart han fleire kampar under beltet. Kjempetrua.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Håper virkelig at Rafa kjører inn en første-11'er fremover. De som starta i går får selvtillit om de vet de blir satsa på. Med unntak av Slimani inn for Gayle da seff

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Må også seiast at vi berre har 1 tap på dei 6 siste ligakampene, og det var vel mot city. Får vi i gang Slimani, så kan dette bli bra.

2 tap på de 9 siste (begge mot Man City) og 9 innslupne. Til å være et lag i nedrykkstriden, er ikke det så hakkande gæli 😉 problemet vårt er bare at vi har scoret 8. Men nå er det lov å håpe at Slimani får en god tart i sort og hvitt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Ayoze Perez:

He's played 60+ mins in:

6 of our 7 wins
6 of our 7 draws


Ikke tilfeldig IMO.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ayoze Perez:

He's played 60+ mins in:

6 of our 7 wins
6 of our 7 draws


Ikke tilfeldig IMO.

Veldig "rar" spelar. Gjer nok alt som Benitez vil han skal gjera, men herregud so frustrerande det er å sjå han spela til tider.
Vil tippe han skaffar oss ein del frispark.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Han er til tider frustrerende. Men Perez jobber hardt bakover, og det tror jeg nok går på bekostning av den offensive biten. I tillegg mener jeg det er verdt å ha bakhodet at  10'er rollen som han blir brukt mest i, er kanskje den vanskeligste på banen. Han er som regel under press fra både forsvar og midtbane. Dvs. at han må spille på små flater, og når an mottar ball feilvendt har han oftest en midtstopper i ryggen. Jeg tror en raskere og bedre spiss sammen Perez vil medføre at han blomstrer mer fordi han får mer rom.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Perez sitt bidrag er i likhet med Ritchie sitt ganske undervurdert. Og jeg er ganske sikker på at Perez sitt defensive bidrag er grunnen til at Rafa har brukt han i 10er-rollen vår store deler av sesongen.

Limer inn enda litt mer stats, dette med og uten Lascelles i laget:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Lascelles er nok vår viktigste spiller ja. Spent på om det blir noe landskamp på han snart?
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Han burde være foran en del av de andre som i flere år har vært inne i troppen til landslaget.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tenker det er helt greit at han enda får prestere litt over tid i PL. Uansett er han soleklart sesongens beste spiller for vår del. Vanskelig å se at noen andre kan slå ham der.
Så er jeg selvfølgelig livredd for at en topp 6-klubb er på banen i sommer om ikke vi kjøpes opp. Rykker han ned er han garantert borte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida