20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146993 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #765 på: 06. Aug. 2018, 19:52 »
Tipper N’soki kommer gjennom døra også, samt en stopper. Da er vi ferdige 😜

Tror ikke vi får en stopper siden vi har Clark. Får få N soki kan vi også bruke Dummett som midtstopper hvis det er krise. Dermed håper jeg heller at vi svir av pengene på en kreativ midtbanespiller og en ving med fart.

Håper det samme. Synes behovet for mål og kreativitet er mykje større enn fleire midtstoppere
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #766 på: 06. Aug. 2018, 20:12 »
Er det lov å håpe på et rampete lån fra en utenlandsk klubb på en kreativ 10er. Da vil jo Ashley sprenge skalaen hva ambisjoner gjelder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #767 på: 06. Aug. 2018, 21:04 »
Er det lov å håpe på et rampete lån fra en utenlandsk klubb på en kreativ 10er. Da vil jo Ashley sprenge skalaen hva ambisjoner gjelder.
Muto ernok trolig tiltenkt den rollen sammen med Perez selvfølgelig.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #768 på: 06. Aug. 2018, 21:04 »
Tipper N’soki kommer gjennom døra også, samt en stopper. Da er vi ferdige 😜

Tror ikke vi får en stopper siden vi har Clark. Får få N soki kan vi også bruke Dummett som midtstopper hvis det er krise. Dermed håper jeg heller at vi svir av pengene på en kreativ midtbanespiller og en ving med fart.

Håper det samme. Synes behovet for mål og kreativitet er mykje større enn fleire midtstoppere

Helt enig! Vi skriker etter kreativitet fremover på banen!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #769 på: 06. Aug. 2018, 21:26 »
Muto er nok tiltenkt 10’er-rollen ja, alternativt som en 2.spiss (hvis vi spiller med 2).

Ja, vi burde få mer kreativitet, men etter hva jeg har lest/hørt skal de to siste spillerne vi ser etter være en VB og midtstopper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #770 på: 06. Aug. 2018, 21:29 »
Muto er nok tiltenkt 10’er-rollen ja, alternativt som en 2.spiss (hvis vi spiller med 2).

Ja, vi burde få mer kreativitet, men etter hva jeg har lest/hørt skal de to siste spillerne vi ser etter være en VB og midtstopper.

I så fall synes jeg det er veldig rart at vi ikke er med på denne:

ANOTHER BRYAN BID ACCEPTED
Middlesbrough have also had an offer accepted for Joe Bryan, according to Sky sources, alongside the one offered by Aston Villa.
We understand the bids that have been accepted are somewhere between £4m and £6m. Bryan is now deciding which club he would prefer to join.


Dette er klubber vi bør kunne konkurrere med. Riktig alder, riktig posisjon, rundt Joselu-pris. Er vel akkurat innenfor Ashleys toleransevindu.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #771 på: 06. Aug. 2018, 22:02 »
Joe Bryan hadde passet veldig bra inn, tror eg. En av de beste backene i CC, som da ikke trenger all verdens tilvenning i PL! God både defensivt og offensivt, og slår også veldig gode innlegg.

N'Soki er kanskje hakket mer spennende, da han er yngre og har enda mer x-faktor fremover. Men da bør det være lån med opsjon!
« Siste redigering: 06. Aug. 2018, 22:04 av Jonas99 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #772 på: 06. Aug. 2018, 22:12 »
N’Soki vert altfor dyr. Urealistisk!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #773 på: 06. Aug. 2018, 22:14 »
N'soki jobbes med ift permanent overgang. Bernard som vi har diskutert er nå på vei til Everton. Da ville jeg kasta inn et skambud på Vlasic som jo er en veldig spennende type.

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #774 på: 06. Aug. 2018, 22:50 »
Muto kan spille ving også etter hva jeg har forstått så soki/ings ung spennende stopper inn nå så. Har trua.

Tror fortsatt ritchie plutselig kan finne på å forsvinne.. boro/stoke men da må vi ha inn en ving. Skal vi tippe ojo fra pool..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #775 på: 06. Aug. 2018, 22:57 »
N'soki jobbes med ift permanent overgang. Bernard som vi har diskutert er nå på vei til Everton. Da ville jeg kasta inn et skambud på Vlasic som jo er en veldig spennende type.

Støttes! Vlasic inn hadde vært spennende! Gi han noen muligheter her og der, og han blomstrer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #776 på: 06. Aug. 2018, 22:59 »
Joe Bryan hadde passet veldig bra inn, tror eg. En av de beste backene i CC, som da ikke trenger all verdens tilvenning i PL! God både defensivt og offensivt, og slår også veldig gode innlegg.

N'Soki er kanskje hakket mer spennende, da han er yngre og har enda mer x-faktor fremover. Men da bør det være lån med opsjon!

Enig ang Bryan, N'Soki tror jeg dessverre blir for dyr.

Dette her er dog en interessant link!

West Ham and Newcastle are interested in signing Lille midfielder Thiago Maia, the London Evening Standard reports.
The Brazilian - who won gold for his country at the 2014 Olympics - has only been with the Ligue 1 club for one season after moving from Santos last summer.


Personlig tror jeg dessverre det ikke kommer noen flere inn.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #777 på: 06. Aug. 2018, 23:10 »
Newcastle have made a £10m offer for Stanley N’Soki, Paris Saint‑Germain’s 19-year-old left‑back and remain in the market for a centre-half. [Guardian] #nufc


Blitt linket til Maia hele sommeren, spennende spiller. Dog virker det ikke som om det faktisk kommer til å skje, dessverre. Er nok venstreback og stopper som er prioritet, spesielt nå som Lejeune er ute.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #778 på: 06. Aug. 2018, 23:27 »
Veldig rart at ikke noen PL-klubber (blant annet oss) er med i budrunden på Bryan. Ticks all the boxes, som dem sier på engelsk

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #779 på: 07. Aug. 2018, 00:56 »
Gode gamle L’equipe mener vi har intensivert jakten på franske Christopher Jullien, 25 år gammel midtstopper fra Toulouse  et bud skal visstnok være nære.

Nå har riktignok avisen bommet med tett opp mot 100% av ryktene om Newcastle i sommer da, men jeg veit vi har vært linket til han før også (i fjor? Hvertfall tidligere i sommer også, 21.juni).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒