20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299436 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #240 på: 09. Des. 2018, 14:01 »
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastles-next-owner-must-quietly-13708689

Mye fornuftig her syns jeg. Om vi kan få inn en eier a'la Liverpool, med Fenway Sports Group ved John W. Henry og Tom Werner, så hadde det vært helt topp. Uten å ha pumpet inn særlig av egne midler (som jeg har fått med meg), så har de over tid bygd og utviklet klubben uten krumspring og idiotiske påfunn.

https://www.telegraph.co.uk/football/2018/12/08/rafael-benitez-speaks-passionately-newcastle-ideal-premier-league/

Positive signaler her! All I want for christmas..........is for Ashley to fuck off!
« Siste redigering: 09. Des. 2018, 14:07 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #241 på: 10. Des. 2018, 19:36 »
Var enormt salg på supporter-sjappa på stadion i helga, så satser på at det er et signal om at han skal melke ut de siste dråpene/kronene av klubben før han selger 🤣
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #243 på: 13. Des. 2018, 11:25 »
Fleire rykter i dag om at ting er i ferd med å skje. Holder meg skeptisk
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #244 på: 13. Des. 2018, 14:03 »
Forbeholdt at dette faktsik er tilfelle, ser flere maser om at er en stor issue å få dette ferdig til 1. januar, da ny eier blant annet skal godkjennes av FA og dette vil påvirke overgansvinduet. Kan da ikke være noe stort problem, så sant finansieringen av kjøpet er er på plass og avtelen signert. Såvidt jeg husker har dette vært tilfelle før, med tror det var City og Leicester (mulig husker feil klubber). Ashley bruker uansett ikke sine egne penger på overganger i januar, det er klubbens. Så er jo i prinsippet bare for Kenyon å godkjenne overgangene. 
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #245 på: 13. Des. 2018, 14:15 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-owner-mike-ashley-15546941

Skal vi tro Lee Ryder er ryktene om at Ashley er enig med kjøper om pris premature.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #246 på: 14. Des. 2018, 12:34 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-takeover-talk-new-15550477?fbclid=IwAR1ZI58fSd_Fe20DAMI9eSBSGOU6Ek8DvFO8WK1GG9Dlt0qp_RVV_WreLO4

Kenyon mangler 100 mill er siste ryktene. The Sun kilde. The Star melder det motsatte og at ting går fremover, begge er forsåvidt høyst tvilsomme blekker.
Det lukter Ashley en stund til, tenker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #247 på: 14. Des. 2018, 13:48 »
De siste årene har føltes som å være et barn stuck i groundhog day i desember, forgjeves ventende på jula. Herre min, så lei jeg er.

Heldigvis har Netflix sluppet dokuserien om Sunderland i dag. Den skal jeg med skadefryd kose meg med i helgen. Alltid noen som har det verre!

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #248 på: 17. Des. 2018, 02:47 »
Sky sports Pete Graves kommenterte at han hadde fått høre gode nyheter ang. ny eier/oppkjøp:

"I've been told a lot of very positive things about the potential takeover by some valued contacts, BUT still cautious and keeping my head down. Last year I naively revealed what I was told and was later branded a liar... so watch this space. 🙏#NUFC #NUFCTakeover"

Under kampen mot Huddersfield viste jo kamera mannen flere ganger til eieren av Rockerfeller, tror oppkjøpet er svært nære. Har bursdag i dag, og tror oppkjøpet går i gjennom i dag  ;D 100% ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #249 på: 17. Des. 2018, 09:20 »
Det hadde vært så kanon å få inn en eier før vinduet åpner. Kan nesten si at det er en fordel at klubben ligger der den ligger på tabellen. 😉 Hadde den ligget høyt oppe ville sikkert MA melket det for det det er verdt.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #250 på: 17. Des. 2018, 09:42 »


Heldigvis har Netflix sluppet dokuserien om Sunderland i dag. Den skal jeg med skadefryd kose meg med i helgen. Alltid noen som har det verre!

Takk for tips. Her er direktelenken for dem som vil se serien. www.netflix.com/title/80207046?source=android

Serien anbefales. Selv om det er gøy at de rykket ned, har skadefryden en liten bismak. Serien får frem hvor ufattelig viktig fotball er for folk i England, og hvor mye det går inn på dem på godt og vondt.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #251 på: 17. Des. 2018, 11:16 »
Helt enig, Thomas. Den var ganske trist. Men veldig bra! Bør absolutt se av våre supportere og, som en advarsel om hvor skeis det faktisk kan gå.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #252 på: 17. Des. 2018, 13:18 »
Jepp, ikke bare tragisk det som har skjedd med klubben, men med samfunnet i rundt også med nedlegging av industri og arbeidsplasser. Byen har ikke klart å reise seg på samme måte som Newcastle som også har vært gjennom det samme pga nedleggelse av kullindustrien. Likevel fortsetter de å bruke 230 pund på et sesongkort. Det er like mye som ett i Norge. Men så tjener vi veeesentlig bedre..

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #253 på: 28. Des. 2018, 00:27 »
Steve Howey på et radioprogram tidligere i dag.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #254 på: 28. Des. 2018, 02:04 »
Jeg ønsker så inderlig å stole på gode, gamle Howey, men klarer ikke helt å skjønne at han er den som skal slippe katten ut av sekken på denne saken her.

På den andre siden er Ashley en som elsker å gjennomføre ting i stillhet, er ikke en som lekker ting til media, noe som gir meg et lite håp 😜 Men det håper forsvinner vel fort, kjenner jeg denne saken rett.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒