20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30  (Lest 16432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #15 på: 23. Aug. 2019, 19:02 »
Når det dårlig da er folk flinke til å kommentere, det er ikke bare her men andre klubber å, når det går godt hører man ikke så mye.

Jeg tror selv det blir tøft i denne kampen, men er optimist og håper vi vinner 2-1 med 2 mål av Joelinton med assist fra Longstaff og Almiron

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #16 på: 23. Aug. 2019, 21:44 »
Alle forventer tap i denne, så denne tror jeg vi får poeng i :)

1-1 (Almiron åpner kontoen)

P.S Nå må alle huske at det forventes å tape denne, så dropp nedrykk og tullesnakk med tap her. Er faktisk veldig kjedelig gå inn å lese det samme skvipet hver gang vi ligger under/taper for de som ikke får sett kampen. God helg!

Du er klar øve at du er ein av dei med mest «tullesnakk» her inne, berre i andre enden av skalaen. Sjå kampen du og kom med noko konstruktivt her inne istaden for fjas! Dette «PS’et» ditt her verte berre for dumt. Når du skrive det du vil so må vel andre få lov til det og.

Alle forventar tap, men me forventar og eit lag som viser at dei vil kjempa hardt for poeng heilt til dommaren bles av. Bør vel og sjå litt teikn til denne “play on the front foot” - fotballen SB lova. Eg har dessutan vore mr Positiv her inne i alle år, men etter denne sommaren fekk eg nok og må få lov til å sei at me kjem til å slita hardt denne sesongen.
« Siste redigering: 23. Aug. 2019, 22:12 av lgrinde »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #17 på: 23. Aug. 2019, 21:59 »
Kommer til å ligge sist i PL etter denne kampen. Uten Benitez kjem det ikkje til å snu heller.. Då må ein nesten forvente "nedrykksnakk" denne sesongen ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #18 på: 24. Aug. 2019, 03:17 »
Kommer til å ligge sist i PL etter denne kampen. Uten Benitez kjem det ikkje til å snu heller.. Då må ein nesten forvente "nedrykksnakk" denne sesongen ::)

*sa han med storveis smilefjes*

Ingenting kontroversiellt sånn sett. Nedrykksspøkelset kommer så snart vi byr på kaffe.

Jeg har faktisk troen på en god prestasjon. Ikke i forstanden av at vi tar poeng, men kanskje slik at vi kommer til å kjempe oss mot et tap. Tipper 2-1 til Tottenham, litt forsmedelig.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #19 på: 24. Aug. 2019, 09:48 »
Er du lei av at folk klager når det går til helvette med klubben vår?

Lei av å høre ulv ulv...
Fikk ikke sett Arsenal kampen og gikk inn her for å lese om kampen. Så sykt mye tull. Nedrykk og hode til Bruce på fat😂 dette er jo kamper vi taper. Nytter ikke å grave oss ned får at vi taper mot Topp 6.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #20 på: 24. Aug. 2019, 10:05 »
Kommer til å ligge sist i PL etter denne kampen. Uten Benitez kjem det ikkje til å snu heller.. Då må ein nesten forvente "nedrykksnakk" denne sesongen ::)

Ja etter all sannsynligvis vil vi ligge nederst etter denne. Alt annet vill være sykt bra. Så om vi ligger nederst er det normalen og trenger ikke grave oss ned. Skulle vi ta poeng bør det hylles som om vi skulle vunnet pl.

Vi vil jo trolig tape denne og da kan du se selv. Da er vi kjørt/Bruce er håpløs/midtbanen vår er skit/Joelinton er flopp/ osv osv..

Må jo være bedre å gå ut i fra at vi ryker. Alt annet er et pluss. Taper vi med 1 mål må det skrytes opp. Prøve å snu forumet litt så det blir kult å komme inn å lese referat av kampen. Og ikke minst nevne det positive også. Ikke bare svartmale alt.

Arsenal kampen var helsvart her inne. Så den i opptak og var jo en kamp vi var helt med på. Shelvey i stolpen. Joelinton med feit sjanse etter flott forarbeid. Kampen var helt åpen med marginerer fra 3 poeng. Dette ble ikke nevnt . Var bare snakk om nedrykk,og hvor elendig Bruce er.

Ja vet dere syns jeg prater mye tull. Og endel er tull/skrevet med Glimt i øye. Men prøver å balansere alt skit her inne. Tenker egentlig ofte at noen ganger er det bedre å holde kjeft om man bare skal spy svart galle over hele forumet😎

Men med påstanden om at det ikke vil snu syns jeg du både overvurderer Benitez og overvurderer hvor stor rolle manager har. Til syvende og sist er det spillerne på banen som snur dette. Og jeg kan garantere at det vil snu. Fotball er marginer. Røde kort på son og Kane i 5 min så er vi 11 vs 9. Og ville vunnet kampen.
« Siste redigering: 24. Aug. 2019, 10:25 av TooN »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #21 på: 24. Aug. 2019, 11:23 »
Kommer til å ligge sist i PL etter denne kampen. Uten Benitez kjem det ikkje til å snu heller.. Då må ein nesten forvente "nedrykksnakk" denne sesongen ::)

*sa han med storveis smilefjes*

Ingenting kontroversiellt sånn sett. Nedrykksspøkelset kommer så snart vi byr på kaffe.

Jeg har faktisk troen på en god prestasjon. Ikke i forstanden av at vi tar poeng, men kanskje slik at vi kommer til å kjempe oss mot et tap. Tipper 2-1 til Tottenham, litt forsmedelig.

Eg forventar ein god prestasjon. Der er det eg vil sjå. Forventar ikkje poeng.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #22 på: 24. Aug. 2019, 12:36 »
De to neste hjemmekampene avgjør hvordan denne sesongen går. Blir det tap mot både Watford og Brighton er det bare å pakke kofferten og lade opp til Championship. Da blir vi fjorårets Huddersfield.
Tottenham, Liverpool og Leicester borte har jo null tro på at det blir poeng og står vi med null poeng etter syv seriekamper og en exit i cupen mot Leicester, ja da tror jeg faktisk selv den positive her inne kommer til å se mørkt på situasjonen. Tror dog ikke det går så ille, men vi kjenner jo alle til at det tok elleve seriekamper forrige sesong før seieren kom og det kan fort skje igjen...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #23 på: 24. Aug. 2019, 13:35 »
De to neste hjemmekampene avgjør hvordan denne sesongen går. Blir det tap mot både Watford og Brighton er det bare å pakke kofferten og lade opp til Championship. Da blir vi fjorårets Huddersfield.
Tottenham, Liverpool og Leicester borte har jo null tro på at det blir poeng og står vi med null poeng etter syv seriekamper og en exit i cupen mot Leicester, ja da tror jeg faktisk selv den positive her inne kommer til å se mørkt på situasjonen. Tror dog ikke det går så ille, men vi kjenner jo alle til at det tok elleve seriekamper forrige sesong før seieren kom og det kan fort skje igjen...

Om Bruce ikke slår Benitez sin poengfangst på våre 10 første matcher ser det svart ut. Men det tror jeg kan gjør

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #24 på: 24. Aug. 2019, 13:44 »
Når det dårlig da er folk flinke til å kommentere, det er ikke bare her men andre klubber å, når det går godt hører man ikke så mye.

Jeg tror selv det blir tøft i denne kampen, men er optimist og håper vi vinner 2-1 med 2 mål av Joelinton med assist fra Longstaff og Almiron

Da får vi håpe de 15 neste år blir som de forrige 15, ellers er det vell bare å legge ned forumet?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #25 på: 24. Aug. 2019, 14:49 »
De to neste hjemmekampene avgjør hvordan denne sesongen går. Blir det tap mot både Watford og Brighton er det bare å pakke kofferten og lade opp til Championship. Da blir vi fjorårets Huddersfield.
Tottenham, Liverpool og Leicester borte har jo null tro på at det blir poeng og står vi med null poeng etter syv seriekamper og en exit i cupen mot Leicester, ja da tror jeg faktisk selv den positive her inne kommer til å se mørkt på situasjonen. Tror dog ikke det går så ille, men vi kjenner jo alle til at det tok elleve seriekamper forrige sesong før seieren kom og det kan fort skje igjen...

Om Bruce ikke slår Benitez sin poengfangst på våre 10 første matcher ser det svart ut. Men det tror jeg kan gjør

Så du mener at det ser ikke så mørkt ut om Bruce får 4-5 poeng på de første 10 bare fordi Benitez fikk mindre med et annet lag og kampprogram? Poengfangsten under Benitez var altså 42 poeng på 28 kamper etter den starten. Det er snitt på 1,5 poeng per kamp, samme snitt som Wolves hadde gjennom hele sesongen. Tror du Bruce klarer det samme dersom vi ligger i bunn etter 10 kamper?

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #26 på: 24. Aug. 2019, 15:05 »
Problemet denne sesongen er at Sheffield United, Aston Villa og Norwich alle er bedre enn Cardiff, Huddersfield og Fulham. Det gjør årets sesong klart vassere enn fjorårets og når vi ikke er forsterket i særlig grad og klart nedgradert på manager og trenersiden, ja, da skal det et mirakel til å berge plassen denne sesongen. Så får jeg bare beklage ovenfor de super positive her inne at dette ble et ikke alt for optimistisk innlegg i debatten.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #27 på: 24. Aug. 2019, 16:31 »
Kommer til å ligge sist i PL etter denne kampen. Uten Benitez kjem det ikkje til å snu heller.. Då må ein nesten forvente "nedrykksnakk" denne sesongen ::)


Men med påstanden om at det ikke vil snu syns jeg du både overvurderer Benitez og overvurderer hvor stor rolle manager har. Til syvende og sist er det spillerne på banen som snur dette. Og jeg kan garantere at det vil snu. Fotball er marginer. Røde kort på son og Kane i 5 min så er vi 11 vs 9. Og ville vunnet kampen.

Kordan kan du garantere det? Det var kun 2 spillere scora meir mål enn midtstopperne forrige sesong og begge er solgt/forsvunnet. Den eineste angrepspilleren som er henta inn og som kan score ok med mål er Andy Carroll. Det er rett og slett ikkje nok målscorere i nufc til at dette kan gå "bra"
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #28 på: 24. Aug. 2019, 17:01 »
Rødt på Kane og Son? Å herrefred
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #29 på: 24. Aug. 2019, 17:19 »
Folk som sit pinar seg gjennom for eksempel Norwich-kampen skal få lov å klaga og sutra her inne so mykje dei vil. Både i og etter kamp. Tåler ein ikkje det for ein halde seg vekke.
Kamptråden er jo til for å lufta følelsar, både glede og frustrasjon, undervegs i kampen.