20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #375 på: 18. Jan. 2014, 14:18 »
Remy er vel best bak spissen(e)? 10ern? Selv om jeg ser for meg at han nok vil spille en del på kanten au, OM han kommer.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #376 på: 18. Jan. 2014, 14:35 »
Ikke fantastisk grunnlag, men ut fra YT-videoer syns jeg han virker til å være voldsomt lik Ben Arfa i spillestil da. Ser ut som han er best dersom han får en fri rolle der fremme, og kan vandre litt. Slik som Ben Arfa også er.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/remy-cabella-join-newcastle-united-6525689?

12,3 mill er prisen det forhandlet om. Dersom dette går i boks blir det vel faktisk transferrekord under Ashley?
« Siste redigering: 18. Jan. 2014, 15:01 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #377 på: 18. Jan. 2014, 15:35 »
Det blir benken på Cabella, han jobber jo ikke hjem!

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #378 på: 18. Jan. 2014, 15:40 »
Det blir benken på Cabella, han jobber jo ikke hjem! er jo god!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #379 på: 18. Jan. 2014, 20:53 »
12,3 mp! Er ikke det et usaklig høyt bud? Hvorfor ikke hente en spiss som scorer mål? Hodeløst. Siste spørsmål går jo på hvor lenge klarer vi å beholde Cabaye?
« Siste redigering: 18. Jan. 2014, 20:56 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #380 på: 18. Jan. 2014, 20:55 »
Frem til sommeren. Kommer Cabella i Januar, noe jeg tviler på, får han nok av tid til å bli kjent meg ligaen.
Nei.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #381 på: 19. Jan. 2014, 13:40 »
Få inn Cabella nå, og lån De Jong. Når West Ham så rykker ned, henter vi Carroll og Remy i sommer!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #382 på: 19. Jan. 2014, 15:31 »
Ja, Carroll er jo helt vill! At han er britisk er jo et kvalitetsstempel i seg selv, for de er mye bedre enn alle andre og de løper i 90 minutter hver eneste kamp. Håper vi strekker oss opp mot 15-20 mill for Carroll. At lønna vil ligge på opp mot 100.000 pund i uka er helt irrelevant. Han har bevist i West Ham at han er verdt pengene, og at skadene ikke lengre er en risk.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #383 på: 19. Jan. 2014, 15:39 »
Ja, Carroll er jo helt vill! At han er britisk er jo et kvalitetsstempel i seg selv, for de er mye bedre enn alle andre og de løper i 90 minutter hver eneste kamp. Håper vi strekker oss opp mot 15-20 mill for Carroll. At lønna vil ligge på opp mot 100.000 pund i uka er helt irrelevant. Han har bevist i West Ham at han er verdt pengene, og at skadene ikke lengre er en risk.

Nå syns jeg du tar vel hardt i. Skadene er selvfølgelig en risk, og prisen du nevner er for dyr.
Men han er selvfølgelig en av ligaens aller grommeste targetspisser, og vil gi oss en ny dimensjon i angrep. Åpenbart.
Vi får se hvordan resten av sesongen utvikler seg. Holder han seg skadefri nå blir han kjapt forskjellen på PL-plass eller ikke for West Ham. Så viktig er han for de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #384 på: 19. Jan. 2014, 15:48 »
Jeg overdrev, men likevel tror jeg ikke West Ham vil slippe han noe særlig billig etter å ha betalt såpass mye for han. Mistenker også at West Ham har gitt han er ganske høy lønn også for å sikre seg ham. Jeg føler ikke det han har vist de siste par årene er nok til å få noe særlig value for money av en spiller som fort kan koste et vanligvis lavt Newcastle-budsjett ganske mye.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #385 på: 19. Jan. 2014, 16:11 »
Det Carroll har vist siden han gikk fra NUFC, kan ikke i nærheten forsvar det som sannsynligvis vil utgjøre prislapp og lønn.
At han derimot har egenskaper som kan være utrolig nyttige for Newcastle, er relativt udiskutabelt. I tillegg skal man ikke undervurdere effekt av å komme tilbake til NUFC, byen og St James Park. Men itillegg må man kalkulere inn risiko som f eks skader, og at han rett og slett ikke kommer tilbake på det nivået han kan være.
Da blir konklusjonen for min del at pris og lønn må være "veldig riktig", dvs lav, for at det skulle være vits i å hente han tilbake. Ellers tror jeg det er mange mer spennende alternativer der ute. Tross alt dette, en Carroll tilbake der han var når han ble solgt, er jo fantastisk.

Utover dette, er jeg redd hvordan Pardew kommer til å reagere om vi henter han tilbake. Selv om det ikke nødvendigvis må bli sånn, tror jeg det ender i at "Pardew-preget" på laget blir sterkere.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #386 på: 19. Jan. 2014, 16:13 »
Jeg vil fremdeles ha Bony!
« Siste redigering: 19. Jan. 2014, 16:15 av boris. »
Nei.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #387 på: 19. Jan. 2014, 16:17 »
Jeg prøvde forgjeves å få streama skiten i går på jobb med phonen (6gb data wassup wassup), men var noe encode player kødd med alle stramene. Ente opp med 15 sider med betson dritt reklame klistra over allt pga de motha fuuckinhs små kryssene som de plasser overallt.

Anyways nå har jeg sett den i reprise. Og bare rister på huet over at vi nok engang bare bøyer over i  2 omgang. West ham var jonærmere seier der. Helt idiotisk også å ødelegge flyten og angrepet ispillet ved å ta ut motoren/duracell kaninen Anita. Shola bidro ikke.. Bare meningsløst daffing runt og alltfo defensivt pga cabaye må droppe dypere  :nei:

 ::) ;)

hehe posta i feil tråd, bare flytt du moderator..
« Siste redigering: 19. Jan. 2014, 16:26 av Leon »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #388 på: 19. Jan. 2014, 16:39 »
Sitat
@GFN_France: Rolland Courbis, Montpellier manager: 'Newcastle, as a player, I wouldn't even want to spend a week there.' #MHSC #NUFC #Cabella

Hohoh! Om dette stemmer så stemmer det nok at Newcastle har vist en grei interesse i Cabella, og rører litt rundt i grøten til Montpellier.
« Siste redigering: 19. Jan. 2014, 16:45 av boris. »
Nei.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #389 på: 19. Jan. 2014, 19:18 »
Er Cabella god?