20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #885 på: 04. Jan. 2012, 16:29 »
Raylor vs Valencia?  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Kan heller ikke skjønne annet enn at Ben Arfa kan komme til å kose seg som bare det i kveld, om han får sjansen! Den sentrale midtbanen til manu er ikke noe å skryte av og ved unntak av Jones har de vel ikke mye å stille opp med i backrekka, så bare å kjøre på med det lille vi har av offensivt artilleri..
Same old Shearer, always scoring!

Peter

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #886 på: 05. Jan. 2012, 15:40 »

Var jo en søt liten gutt, godeste Hatem. Morsomme klipp! Se fra ca. 11:20.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #887 på: 07. Jan. 2012, 23:13 »
Etter kampen idag so har eg lest ein del plassar at me var best når Ben Arfa spelte på høgrekanten. Er det ikkje på tide at Pardew svelge eit par kamelar og brukar han der framøve? Las og at det er på kanten at Arfa har spelt mesteparten av sin karriere? :blink: Dessutan er ikkje Ben Arfa noko Silva eller Mata.
La no mannen spela høgrekant!!! >:(

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #888 på: 07. Jan. 2012, 23:15 »
Vil nesten tro at dette er ting som Pardew og Benny har diskutert.. Hvor han selv føler seg best, og får best brukt sine kvaliteter..
Men ja, er også for å prøve han ut på høyre kant. Selv om jeg har sansen for Gabby ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #889 på: 07. Jan. 2012, 23:22 »
For meg verkar det som Pardew kunn ser han som ein nr 10 og i denne "spesielle rollen" bak spissen/ane. Og det verkar som Pardew er fortsatt skeptisk til om Ben Arfa har den "spring til du stupe" mentaliteten. Som sagt det var når Ben Arfa vart flytta på kanten at me vakna idag. Det er vertfall det rapportane seie :)

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #890 på: 07. Jan. 2012, 23:55 »
i intervjuene etter kampen nevner Jonas at han vil bli en bedre spiller for oss når han venner seg til at kroppskontakt ikke automatisk betyr at han skal få frispark. jeg overdriver utsagnet hans litt, men det er det han setter fingeren på.

Pardew etterlyser en bedre innsats defansivt. han spøker jo litt med at hvis Ben Arfa fortsetter å gjøre sånn som han gjorde det idag så har han balansert det ut :P og da er det ikke så farlig.

Jeg tror Pardew setter han på høyrevingen i neste kamp.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #891 på: 07. Jan. 2012, 23:55 »
Pardew kritiserer/påpeker litt av svakhetene til Ben Arfa i intervjuet etter kamp i dag. Sier noe slik: At hodet hans tenker kun en vei på bana, men hvis han er så outstanding offensivt som han var i dagens 2.omg så er det greit å ikke jobbe hjemover. Det siste sagt med litt glimt i øyet.

Men Pardew er engelsk og i hans filosofi så skal kantspillern jobbe begge veier, og det må den også i 4-4-2. Nå har ikke Ben Arfa fått sjansen på kant i 4-4-2, så jeg synes Pardew skal gi han en mulighet til å bevise at han er en toveisspiller(eller at han kan være det), istedenfor at han lager sin egne konklusjoner i hodet. Når det er sagt så tror jeg nok det stemmer at han er bedre i "trequartista" rollen eller som kant i 4-3-3, men han er allikevel flere kilometer bedre enn det romvesenet vi har brukt på høyresida i altfor mange kamper denne sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #892 på: 08. Jan. 2012, 00:38 »
Pardew kritiserer/påpeker litt av svakhetene til Ben Arfa i intervjuet etter kamp i dag. Sier noe slik: At hodet hans tenker kun en vei på bana, men hvis han er så outstanding offensivt som han var i dagens 2.omg så er det greit å ikke jobbe hjemover. Det siste sagt med litt glimt i øyet.

Men Pardew er engelsk og i hans filosofi så skal kantspillern jobbe begge veier, og det må den også i 4-4-2. Nå har ikke Ben Arfa fått sjansen på kant i 4-4-2, så jeg synes Pardew skal gi han en mulighet til å bevise at han er en toveisspiller(eller at han kan være det), istedenfor at han lager sin egne konklusjoner i hodet. Når det er sagt så tror jeg nok det stemmer at han er bedre i "trequartista" rollen eller som kant i 4-3-3, men han er allikevel flere kilometer bedre enn det romvesenet vi har brukt på høyresida i altfor mange kamper denne sesongen.
HAHA, fikk meg en god latter på slutten, han er faen meg alien!! :lol:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #893 på: 08. Jan. 2012, 01:44 »
Hahahaha konge! :lol: Lo høyt!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #894 på: 08. Jan. 2012, 04:00 »
Minner i grunn litt om E.T. ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #895 på: 08. Jan. 2012, 04:51 »
Dritspiller ihvertfall. Kjøp heller Lee Bowyer tilbake som høyreving da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #896 på: 08. Jan. 2012, 10:52 »
Kunne vært lurt å kjøre HBA på høyrekant. Da kan han trekke innover og skyte når han nærmer seg 16m, evntuelt sette opp andre. Redknapp har jo brukt den samme taktikken med Modric. Modric har startet ute på kant, men får frihet til å vandre innover for å involvere seg i den kreative delen av spillet. Samtidig krever dette at HBA er flinkt til å komme tilbake i sin opprinnelige posisjon når vi ikke har ball. Og det krever litt mer av høyrebacken også, som kan bli oftere eksponert.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #897 på: 08. Jan. 2012, 12:15 »
Moving Ben Arfa out to the wing seemed to spark a steep up-turn in fortune – both for player and for the team.

It is not his favoured position but he performed well, and Pardew hinted that he may have a future there.

”It did help him,” he said. “Before I arrived, there were suggestions that he had played wide and didn’t want to play there. But Hatem has to understand that it’s about the team, and where we think he fits in best is where we are going to put him. But his talent was there for everybody to see today.”

Jasså!
Nei.

Christian

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #898 på: 08. Jan. 2012, 12:47 »
Ein artikkel om Ben Arfa, som vart skreve før nyttår. Men forsatt aktuelt.

http://www.leazesterrace.com/hatem-ben-arfa-what-we-can-learn-from-chelsea/

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #899 på: 08. Jan. 2012, 16:39 »
Og enda et problem er jo at med Hatem på kant trenger vi en spiss. SHola og Best er ikke akkurat noe å juble for.,