20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #240 på: 30. Des. 2010, 01:21 »
Så det nettopp selv! Dette livner opp romjulsnatten!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #241 på: 30. Des. 2010, 04:19 »
Herlige rykter. Får bare håpe at dette stemmer. Ben Arfa kan bli en av PLs desidert beste spillere!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #242 på: 30. Des. 2010, 09:25 »
Hvilken kamp tror dere HBA gjør comeback?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #243 på: 30. Des. 2010, 11:31 »
wehuu håper det stemmer!!  :D

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #244 på: 30. Des. 2010, 12:44 »
velger å ikke ta helt av enda, vant med skuffelser i denne klubben...Men GUD så deilig dette hadde vært. Jeg er meget fornøyd med den kontrakt policyen i klubben, 5,5 år for tayls, ranger og carroll bla. Misfornøyd med den til Pardew, men det for være en annen sak. Og hadde HBA fått 5,5 år har vi potensiale til å bli et MEGET sterkt lag over tid.

Det er mye dritt i klubben enda, men jeg aner konturene av en driftstruktur som kan gi gode resultater over tid
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #245 på: 30. Des. 2010, 14:07 »
velger å ikke ta helt av enda, vant med skuffelser i denne klubben...Men GUD så deilig dette hadde vært. Jeg er meget fornøyd med den kontrakt policyen i klubben, 5,5 år for tayls, ranger og carroll bla. Misfornøyd med den til Pardew, men det for være en annen sak. Og hadde HBA fått 5,5 år har vi potensiale til å bli et MEGET sterkt lag over tid.

Det er mye dritt i klubben enda, men jeg aner konturene av en driftstruktur som kan gi gode resultater over tid

Enig. Bare spent på hvilken lønn vi tilbyr HBA, frykter det kan skjære seg der.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #246 på: 30. Des. 2010, 15:15 »
Hvis Ashley fucker opp dette, bare for å statuere et eksempel, så skyter jeg fyren personlig.

Nå har vi svelget et par og tjue kameler i forlengelsen av Taylors kontrakt. Vi kan ikke tilby Ben Arfa noen dårligere lønn. Han vil nok bli en av klubbens best betalte spillere, men lønna vil ikke være noe i nærheten av Owen og Luque-nivå. Tipper 50-60 000 og det er ganske allright, for en fransk landslagsspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #247 på: 30. Des. 2010, 15:20 »
Hvis Ashley fucker opp dette, bare for å statuere et eksempel, så skyter jeg fyren personlig.

Nå har vi svelget et par og tjue kameler i forlengelsen av Taylors kontrakt. Vi kan ikke tilby Ben Arfa noen dårligere lønn. Han vil nok bli en av klubbens best betalte spillere, men lønna vil ikke være noe i nærheten av Owen og Luque-nivå. Tipper 50-60 000 og det er ganske allright, for en fransk landslagsspiller.

Haha, vi begynner allerede å forbrede oss på en eventuell ny nedtur ja. her snakker vi rutinert 'caslte-supporter.  :D

Tror du vi må ut med så mye som 50-60 000 i uke til HBA? Jeg trodde sånn generelt at "League Æ" (eller hva de nå kaller den ligaen sin) var endel dårligere betalt enn PL, hadde kanskje håpet vi hadde klart å sikre oss HBA uten å bryte den magiske 40K i uka grensa til Ashley, men hva vet vel jeg. Hovedsaken er vel uansett at du slipper å skyte fyren, altså at vi klarer å sikre oss HBA.

PS: ved et worst case scenario skal jeg selvfølgelig bidra til kausjon din.  ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #248 på: 30. Des. 2010, 15:24 »
Tror nok vi skal klare å få han for mellom 40 000 og 50 000 i uka. Og det bør vi selvfølgelig også være villige til å betale, spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #249 på: 03. Jan. 2011, 21:49 »
I følge George Caulkin på twitter, så skal Ben Arfa signere for oss i morra!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #250 på: 03. Jan. 2011, 21:53 »
I følge George Caulkin på twitter, så skal Ben Arfa signere for oss i morra!

Kjempe nyhet!!!!!!!!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #251 på: 03. Jan. 2011, 21:56 »
Som de sier på NO. Tidligere i denne sesongen har de ventet med annonseringen frem til kampstart. Det hadde vært vanvittig fett om de sa ingenting før kampen mot WH hvor HBA kommer spaserende på banen og klubben annonserer at han har signert en 5,5-kontrakt. En bedre garanti for kjempestemning ut kampen tror jeg ikke det er mulig å oppdrive :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #252 på: 03. Jan. 2011, 21:59 »
I følge George Caulkin på twitter, så skal Ben Arfa signere for oss i morra!

Eg ser da ikke at han har skrevet det...

Edit: Der ja, retweeta en fyr om det ja :)

Simmi

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #253 på: 03. Jan. 2011, 22:08 »
Håper på det samme Inspector, for da er jeg på St James ;D

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #254 på: 03. Jan. 2011, 22:19 »
Håper på det samme Inspector, for da er jeg på St James ;D
c*** :D