20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #135 på: 03. Okt. 2010, 23:08 »
Samme skade som Smudge pådro seg på Anfield det...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #136 på: 03. Okt. 2010, 23:09 »
I verste fall kan hele sesongen ryke. Håper De Jong får smake sin egen medisin i løpet av sesongen. Ble helt kvalm når jeg så reprisen av den taklingen. Han har garantert fått i oppgave å ta Ben Arfa tidlig i kampen. Dette er et City lag som få kommer til å bli glad i.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #137 på: 03. Okt. 2010, 23:15 »
Samme skade som Smudge pådro seg på Anfield det...

Nei, det er det ikke. SMith brakk foten nede i ankelen, og der er bruddene mye mer kompliserte. Smith var jo også ute i nesten 12mnd.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #138 på: 03. Okt. 2010, 23:34 »
Okei - leste bare The Chronicle sa det var en lignende skade som Smudge sin.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #139 på: 03. Okt. 2010, 23:43 »
Samme skade som Smudge pådro seg på Anfield det...

Nei, det er det ikke. SMith brakk foten nede i ankelen, og der er bruddene mye mer kompliserte. Smith var jo også ute i nesten 12mnd.

Det er derimot den samme som Aaron Ramsey pådro seg i februar i år . Han er ute til november...

8-9 måneder på ham, altså..

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #140 på: 03. Okt. 2010, 23:50 »
Det ligner nok mere på den ja, siden brudde var lenger opp på leggen både hos Ben Arfa og Ramsey. Jeg kunne derimot ikke se at leggen "hang og slang" i løse lufta hos Ben Arfa, men det kan være noe med kamerabildene? Gjorde den det? Slik jeg oppfattet det, så virket det ikke like ille som hos Ramsey....det er lov å håpe på at begge leggbeinene ikke ble knekt tvers av hos Ben Arfa!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #141 på: 04. Okt. 2010, 00:03 »
Reprisen så ihvertfall ikke bra ut... Sånt man blir småkvalm av å se...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #142 på: 04. Okt. 2010, 00:08 »
Heilt utruleg at dommaren ikkje får det med seg, eller overser ein slik takling. Øydelegg kampen for vår del.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #143 på: 04. Okt. 2010, 00:14 »
Dette er bare enda et eksempel på at dagens dommer var enten korrupt eller stor fan av Man City. Ingen normal dommer skal dømme så konsekvent feil i vår disfavør. Først De Jongs takling, så straffesparket (som både var utenfor og tilsynelatende på ball), så gir han ikke Tevez gult for målfeiringa, overser et S O L E K L A R T straffespark for oss på slutten, og dømmer en gjennomført helt elendig kamp, hvor alle viktige avgjørelser går i Citys favør. City burde vel kanskje hatt to spillere utvist, ikke straffespark og fått straffe imot, hvis alt skal være helt korrekt. Da hadde vi sannsynligvis hatt tre poeng og City 0.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon


maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #145 på: 04. Okt. 2010, 00:47 »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #146 på: 04. Okt. 2010, 07:33 »
Ramsey sin så enda verre ut. Det var faktisk en fair fight om ballen. Og dommeren ga rødt fordi han så en fot dingle, og ergo regnet han med at Showcross eller hvem det var hadde gjort noe stygt. Tror jeg så beinet stikke ut også, hvilket jeg ikke gjorde med Ben Arfa.

Heldigvis var det ikke ankelen, som jeg fryktet i begynnelsen. Et brudd der og det er ikke sikkert Ben Arfa hadde spilt fotball igjen. Får håpe at bruddet ikke er komplisert og dermed leger fortere

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #147 på: 04. Okt. 2010, 07:37 »
Ganske sikker på at jeg så noe stikke ut fra leggen til Ben Arfa jeg. På reprisen.
Det var jo en kamp om ballen med Ben Arfa også, men ettersom De Jong fullfører, blir det så veldig stygt. Møkkaspiller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #148 på: 04. Okt. 2010, 08:00 »
Lurer veldig på hva som vil skje. Leser flere steder at han vil nå reise tilbake til Frankrike. Vil dette si at vi da ikke kan signere han til sommeren eller at låne blir nå kansallert?


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #149 på: 04. Okt. 2010, 08:16 »
Lurer veldig på hva som vil skje. Leser flere steder at han vil nå reise tilbake til Frankrike. Vil dette si at vi da ikke kan signere han til sommeren eller at låne blir nå kansallert?


Tror garantert ikke lånet kommer til å bli kansellert av flere grunner. Den aller første er at vi aldri hatt en så god spiller i stallen siden Woodgate og Shearer. Så dermed tror jeg ikke Castle har lyst til å gi slipp på Ben Arfa (bortsett fra ved et nedrykk). For det andre har castle allerede betalt 1 mill pund for  å låne ham. Hvis lånet da kanselleres går de pengene i vasken sannsynligvis. Selv om dette er ren spekulasjon regner jeg med at Castle har opsjon til å kjøpe ham når som  helst, innenfor låneperioden, men at lånet uansett gjøres permanent ved 25 kamper spilt. Den tredje faktoren er at castlesupporterne elsker ham fordi han valgte oss foran en rekke storklubber. Så jeg tror virkelig ikke MA tør å kansellere dette lånet, så lenge vilkårene for kjøp fortsatt er til stede. Men alt dette er jo bare ren spekulasjon, men akkurat nå er jeg så lei meg at jeg klinger til hvert halmstrå jeg finner :(