20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #675 på: 28. Juni 2009, 12:47 »
Ciljan er nok langt under snittet for selvgodhet innen sitt yrke.

Det vet jeg lite om, men han er langt over gjennomsnittlig arrogant enn vanlige folk, ihvertfall ute på byen i Trondheim...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #676 på: 28. Juni 2009, 17:07 »
Har faktisk hørt at Ciljan, i hvertfall i det han slo i gjennom, var en ekte hestkuk ute på byen. Men jeg tror også det er en nokså høy andel spillere som nok tenderer til å bli litt ekkel og klysete med "famen". Alan Smith har vel et liknende rykte. Alikevel er ikke det det aller viktigste for meg, så lenge de fortsatt viser en slik profesjonalitet og innsats som Ciljan gjør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #677 på: 28. Juni 2009, 19:05 »
Har faktisk hørt at Ciljan, i hvertfall i det han slo i gjennom, var en ekte hestkuk ute på byen.

Det stemmer så absolutt fortsatt. Oppførte seg som tidenes dust mot en hyggelig RBK-supporter som ville småsnakke litt om en Rosenborg-kamp en gang.

Har faktisk ikke sett noen andre RBK-spillere enn han på byen der oppe, men har kompiser som har møtt Stabæk- og Brann-spillere ute en del ganger. Og det er visst veldig få som er spesielt overlegne og klysete...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #678 på: 28. Juni 2009, 19:29 »
Har den oppfatningen av Ciljan at han er en meget sympatisk og hyggelig figur jeg. Har aldri møtt han, så kan jo ikke påstå noe. Bare oppfatning. Men da stemmer jo tydeligvis ikke det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #679 på: 28. Juni 2009, 20:02 »
Han ser da riktig så slesk ut. Hadde en kompis som gikk et år i samme klasse som han da, da han hadde den eventyrlige sesongen. Han var visst en bra kar sånn ellers da. Men han skal visst like å yppe til bråk når han er ute på byen.
Møtt endel Glimt-folk ute, blant annet hilst på Runar som virker jævla grei ihvertfall :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #680 på: 28. Juni 2009, 20:23 »
Selv om han ser slesk ut, kan ha da være hyggelig og sympatisk :P
Men som sagt, aldri møtt han. Ut ifra et intervju på RBK-TV, så han litt gangsteraktig ut. Tror kanskje han og Ranger fort hadde funnet tonen ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #681 på: 29. Juni 2009, 12:10 »
Har møtt Ciljan flere ganger på byen, og han har ikke vært noe annet enn hyggelig mot meg hvertfall! Det kommer jo helt an på måten man oppfører seg. Nå må dere jo også skjønne at det kan bli litt mye for kjendiser når de er ute på byen og ALLE vet hvem du er og vil prøve å få kontakt. Ciljan har slått mot en fyr på byen. Nå skal det sies at idioten var skikkelig rasshøl og irriterende der han hånet RBK-spillere for at de spilte dårlig når de var inne i en dårlig periode.

En kompis av meg som bor i Bergen kan derimot bekrefte at Huseklepp er en arrogant og kvalm type. Prøvde å komme seg forbi køa på utesteder ved å si "Eg spelar på Brann" osv. Det komiske var at han måtte stå i kø i likhet med resten. Respekt til bergenske dørvakter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #682 på: 29. Juni 2009, 13:27 »
Hehe. For all del. Litt vrien situasjon, det derre. Huseklepp virker dødsheslig, det har han alltid gjort. Men det må selvfølgelig poengteres at det er ren og simpel forhåndsdømming fra min side :P
Det med at Ciljan i starten av karriera si var litt trøblete ute på byen, har jeg hørt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #683 på: 29. Juni 2009, 13:43 »
Hehe, har hørt det stikk motsatte om Huseklepp fra en kompis, at han er jævlig fet. Men skal ikke si så mye om han, han eneste jeg har opplevd å møte selv er dessverre Skjelbred.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #684 på: 29. Juni 2009, 13:47 »
Det er nok så som så med de aller fleste, kan virke klysete og fæle mot noen og ålreite mot andre, men tror generelt slike unge spillere som Huseklepp og Skjelbred er en smule høye på pæra når dem er ute osv, men det skulle egentlig bare mangle.
Det vil da ikke si at jeg forventer det og at jeg mener dem burde være det, men det er nåp bare sånn de fleste er og vil være, før eller senere kommer dem ned på jorda igjen ;)

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #685 på: 29. Juni 2009, 14:28 »
Er nok lett å bli noe klysete når man opplever stor suksess i ung alder.  Kan godt se for meg at jeg også ville blitt det :P
Selv "stjernene" på det lokale 3 divisjonslaget tror de er faen til folk ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #686 på: 29. Juni 2009, 14:31 »
Hehe, ja, dessverre, slik blir nok mange. Det er som sagt ikke noe jeg vil vurdere ut fra når jeg skal velge spillere jeg vil ha inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #687 på: 29. Juni 2009, 14:44 »
Tor Hogne Årøy! Der har du fæl fyr!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #688 på: 29. Juni 2009, 16:35 »
Om Per Ciljan Skjelbred som 18.19-åring var litt høy på pæra, så er det på sett og vis forståelig, men jeg vil tro han har roet seg litt de senere årene.

Har aldri hørt noe fra de som jenvlig treffer Rosenborg-spillere ute på byen og i andre private sammenhenger, om at Ciljan skal ha utmerket seg på en spesielt negativ måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #689 på: 29. Juni 2009, 18:33 »
Har møtt de fleste Startspillerne på byen de siste årene. Eneste klysa er Kristofer Hæstad i mine øyne. Har også spist kebeb på fylla med Hoftun og Basma når de var i byen og knuste oss 3-0 en gang. De var jævli hygglige hvertfall hehe...