20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 72803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #240 på: 10. Juli 2013, 14:50 »
Etter én sesong med Tottenham har jeg vunnet både ligacup, FA cup og ligaen med automatisk rykte! Har allerede vunnet Charity Shield i andre sesongen med 3-2 over City. Ganske heftig pengebruk må jeg innrømme, kjøpt altfor mye på 48 måneder avbetaling. Her er kjøpene og salgene:

Første sesong:


Sommervinduet før andre sesong:

(Solgt spillere for totalt £68 mill)

Både Falcao, El Shaarawy, Ferreyra og Cabaye var misfornøyde og transferlistet etter eget ønske, derfor jeg fikk dem så "billig". Alaba ville egentlig ikke til meg, men etter å ha anbefalt han å bytte klubb i media pluss et par lovord var han smigret. :P Ben Arfa ble årets spiller i PL første sesongen, og Falcao, som kom i januar, scoret 23 mål å 18 kamper, alle turneringer! 15 mål på 12 kamper i ligaen. Syk signering!

Slik er oppstillingen:



Med masse rotasjon.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #241 på: 10. Juli 2013, 21:39 »
Imponerende!

Ser du har sluppet John Bostock og Jonathan Obika på free transfer. Er ikke de ganske store talenter du kunne utviklet? Har ikke 13 selv, men mener å huske at de er bra på 2011 og 12 hvertfall. Har på de spillene vært Tottenham selv, og husker de to sammen med Harry Kane og Andros Townsend på England-u21 og som jeg lot få noen innopp på a-laget.

Eller har det endret seg veldig til 13?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #242 på: 10. Juli 2013, 23:16 »
Automatisk rykte i Premier League = Godt rykte.
 Uansett bra!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #243 på: 10. Juli 2013, 23:54 »
Imponerende!

Ser du har sluppet John Bostock og Jonathan Obika på free transfer. Er ikke de ganske store talenter du kunne utviklet? Har ikke 13 selv, men mener å huske at de er bra på 2011 og 12 hvertfall. Har på de spillene vært Tottenham selv, og husker de to sammen med Harry Kane og Andros Townsend på England-u21 og som jeg lot få noen innopp på a-laget.

Eller har det endret seg veldig til 13?

Ingen av de du nevner der hadde noe særlig mer enn 1-2 stjerner i potensiale, derfor jeg slapp de. ;)

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #244 på: 11. Juli 2013, 00:49 »
Er ikke noe problem å få spillere opp i potensiale om du gjør en liten innsats i trene dem.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #245 på: 11. Juli 2013, 16:33 »
Men så har jeg fått inn flere talenter men mye mer potensiale, så tror jeg klarer meg fint uten dem. Fikk kjøpt Badstuber på deadline day også for £34,5 mill, og han har beastet fra kamp en! Scoret nesten hat trick mot Hull. Men nå tror jeg jeg må slutte å la meg friste så mye på markedet, og stenge pengekranen. :P Kommer til å få masse gjeld.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #246 på: 18. Juli 2013, 00:48 »


Leder ligaen med 11 poeng, og gjør det nokså bra i CL! :D

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #247 på: 26. Juli 2013, 07:48 »
Lurer på hvordan neste utgave av FM blir. . Skal liksom Kinnear hente alle spillerene. Hehe, må le. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.