20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #195 på: 14. Juni 2018, 19:45 »
https://mobile.twitter.com/ViasportVeland/status/1007185457585717248

Skuffende om Newcastle ikke klarer å få mer utav ham.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #196 på: 14. Juni 2018, 22:58 »
Nottingham Forest have agreed to sign Portuguese duo Joao Carvalho and Diogo Goncalves from Benfica.

Attacking midfielder Carvalho has agreed to join The Reds for a club-record fee thought to be around £13m and will put pen to paper on a five-year deal from July 1.
Goncalves is a winger and will join Aitor Karanka's side on a season-long loan deal from July 1 with the option to make it a permanent transfer at the end of the 2018-19 season.

Og i Newcastle sitter Ashley og kniper på sekken år etter år >:( >:(

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #197 på: 15. Juni 2018, 00:57 »
Lite kjennskap til de to der, men fryktelig provoserende/deprimerende at vi bruker mindre penger enn middelmådighet som Forest og lignende. Vi snakker om en klubb her som virkelig ønsker seg Jack Colback på en permanent overgang i sommer.....

Ashley skal ha for at han satset knallhardt i Championship, men da burde han jo også innse hvilken gevinst det ga! Sats litt hardere i PL, og vi kan klare topp 10+ og gi jernet cupene i tillegg!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #198 på: 15. Juni 2018, 11:53 »
The Mirror mener vi har vist interesse for Mario Götze! 😃

🤣


Ellers ryktes vi å være interessert i Andros Townsend (igjen) for £20 mill, og Geronimo Rulli (god argentinsk keeper, står for Real Sociedad). Rulli kan eventuelt bli inkludert i en deal hvor Merino går motsatt vei.
« Siste redigering: 15. Juni 2018, 18:28 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #199 på: 15. Juni 2018, 20:28 »
https://mobile.twitter.com/ViasportVeland/status/1007185457585717248

Skuffende om Newcastle ikke klarer å få mer utav ham.

Hehe, går vel meir på at viss Rafa skal henta nye inn må fleire ut og for å få nok «cash» kan han vera nødt til å selga. Merino er sjølvsagt veldig aktuelt i dette tilfelle.
« Siste redigering: 15. Juni 2018, 21:19 av lgrinde »

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #200 på: 16. Juni 2018, 00:11 »
The Mirror mener vi har vist interesse for Mario Götze! 😃

🤣


Ellers ryktes vi å være interessert i Andros Townsend (igjen) for £20 mill, og Geronimo Rulli (god argentinsk keeper, står for Real Sociedad). Rulli kan eventuelt bli inkludert i en deal hvor Merino går motsatt vei.

Skjønner ikke helt hva vi skal være ute etter Rulli for.. god keeper, ja for all del, men med Dubravka inn bør pengene prioriteres på alt annet enn keeper.
Få inn en spiss og en back, så kan vi eventuelt ta Rulli etter å ha fått inn en ny ving som erstatter for Kenedy

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #201 på: 16. Juni 2018, 10:42 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-lining-up-sign-marcus-14764760

Hadde vært knall!

Det hadde det! Men kommer aldri til å skje.. Tipper Martial (som også hadde vært fantastisk) forsvinner, og at Rashford blir.

Hvorfor ikke? Det er snakk om et lån. Og med Martial, Sanchez, Lingard, Mata+++ Kan det være de heller vil la Rashford utvikle seg med fast spilletid, fremfor kanskje slite mye benken...

Kunne sikkert hevet oss midlertidig, men jeg tenker på utviklingen av Murphy. Liker at vi bygger et lag. Klopp vil fx helst ha kjøpsklausul på Dembele i Barca om han skal låne han, da han vil ha gode relasjoner i angrepsspillet, og ikke en midlertidig god spiller, for deretter miste relasjonene igjen. Er ikke så redd for å se Richy og Atsu sitte en del på benken, og Kenedy ser ut til å gå til en større klubb enn oss, bare det ikke går alt for mye utover spille tiden til Murphy er det en fin låneavtale.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #202 på: 16. Juni 2018, 10:54 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-linked-16million-salomon-rondon-14766316

Venta på'n. Passer vel profilen man hevder Rafa har sikta seg inn på, stor og sterk spiss. Ingen upris for 16 mill pund, og en oppgardering av Gayle/Joselu (ikke mye), men må si jeg håper på noe bedre.

Thiago Maia?? Noen med noe info om han?

http://www.nufcblog.co.uk/2018/06/10/local-reporter-reveals-four-english-talents-nufc-are-tracking-and-it-sounds-like-two-could-sign/

Sier ikke nei takk til noen av de, men realistisk med maks 1 av de? Som det står, Osborn har vi blitt linka til før, kanskje den mest realistiske?

Grealish er klasse. En spiller vi sikkert er for grådige til å hente for 30 millioner. Kunne fort vært i VM troppen i en meget ung alder. Usikker på om Spurs som visstnok er favoritter til å signere han har så enormt behov for han, med Eriksson i samme posisjon. Kan sikkert kjempe om en plass med Son som høyreving, da han er venstrebent, og selv om han i utgangspunktet er en klassisk venstreving, vil jeg tro man får det beste ut av han som en innover høyrekant. Hadde derimot vært utmerket som venstreving for oss om vi endte opp med en monstergod hodespiller som Bas Dost, som vi har vært linket med et par år... En ekstrem målscorer og en av europas beste hodespillere. Med tanke på nivået på de beste hodespillerne er kanskje dette den aller beste. Som som ikke bare er bra targetman, men også ekstremt målfarlig... Tenker Spurs burde sikte kanskje enda høyere enn Grealish. Nå får riktignok ikke Spurs spillere fra øverste hylle, og har gjort det kanonbra ved å hente gode britiske unge spillere som Bale, Dele Alli etc. Men om interessen skulle slå over på en annen spiller, burde vi virkelig kline til. At vi i artikkelen ikke virker kapable å hamle opp med klubber som Leicester, Everton om en 20 millioner kroner spiller syns jeg er meget skuffende ambisjoner. Dette er klubber vi har større omsetning enn, og vi har spart så mye penger de siste sesongene, mens selv de minste klubbene i PL har punget ut....

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #203 på: 16. Juni 2018, 13:04 »
Newcastle have out-bid Sampdoria for Lokomotiv Zagreb creative midfielder Lovro Majer with an offer of around £10m for the 20 year-old. - (@footballitalia) #NUFC

Nok en spiller jeg kun har kjennskap til via FM, men spennende hvis det stemmer. Tviler dog, men lov å håpe.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #204 på: 16. Juni 2018, 20:20 »
Peru imponerte meg. Nokon aktuelle der? På tide med ei ny legende frå Peru ;)

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #205 på: 16. Juni 2018, 23:30 »
Peru imponerte meg. Nokon aktuelle der? På tide med ei ny legende frå Peru ;)

Jeg er enig. Peru overrasket meg. Jeg kjenner ikke til Carrillo fra før (han har visstnok vært på lån til Watford), men han viste tidvis gode tendenser. En type ving som kan utfordre og komme seg rundt på kant.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #206 på: 17. Juni 2018, 01:17 »
Vi har jo vært linket til/interessert i Carrillo tidligere, mener det var rykter om han når han var i sporting hvertfall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #209 på: 19. Juni 2018, 19:18 »
Askam: Newcastle will complete the transfer of Besiktas midfielder Oğuzhan Özyakup by meeting his  €10m release clause. #NUFC

Blir ikke kvitt de ryktene om Özyakup. Er en spiller jeg kunne tenkt meg vi hentet, selv om jeg ikke har sett all verden. Og for €10 mill burde vi slenge oss på.
Dessverre tror jeg fort at Özyakup inn, betyr Merino ut.

Sturridge; styr unna!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒