20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith til Newcastle?  (Lest 10610 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #15 på: 22. Juni 2007, 14:00 »
Jupp. Vi får vente å se.. Hele ryktet startet jo i "The Mirror", så bør ta det hele med en klype salt.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #16 på: 22. Juni 2007, 14:53 »
KJEMPENYHETER hvis det er sant. Da kan vi kvitte oss med Shola, låne ut Carroll og ha en superb angrepslinje.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #17 på: 22. Juni 2007, 16:07 »
Jeg klarer ikke helt å se hva som gjør Smith så superb.
Jeg klarer ikke helt se hva som gjør han så forbanna god. Han er ingen spesielt stor målscorer, ikke veldig rask, ingen targetman og jeg klarer ikke se annet enn at innsatsviljen er alt han har å bidra med. Ja, han har blitt bedre etter overgangen til ManU. Det er det ikke tvil om. Men jeg vet ikke helt hva han skal tilføre oss som vi ikke allerede har. Skal vi selge Shola, vil jeg erstatte han med en spiller med litt de samme ferdighetene. Vet ikke helt om Alan Smith er mannen til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #18 på: 22. Juni 2007, 16:10 »
Syns han var god då han var i Leeds, men no ser eg på han som middelmådig, han gjer lite utav seg i ein så stor klubb som Man U. Men bedre enn Ameobi er han.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #19 på: 22. Juni 2007, 16:14 »
Smith er veldig anvendlig og kan brukes både som midtspiss, sidespiss og på midtbanen. Han har tilogmed kledd høyreving og defensiv midtbane i Man U uten å gjøre seg bort. Det passer perfekt med tanke på alle skadene Newcastle har.. Dessuten er han en mye bedre spiller enn Ameobi som bør bli 5 valg på spissplassen.

Når det er sagt så kan det virke som om Smith ikke blir Newcastle spiller da det hele var løse rykter.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #20 på: 22. Juni 2007, 16:18 »
Kjempenyhet hvis det går i boks. Som det har blitt nevnt her så kan vi da selge ameobi og låne ut Carroll(ikke at Carroll hadde fått noe særlig spilletid/benktid uansett).

Da har vi Owen, Martins, Viduka og Smith, noe jeg vil påstå er den beste i Premier League.
Alle med tonnevis av erfaring.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #21 på: 22. Juni 2007, 18:04 »
Jeg klarer ikke helt å se hva som gjør Smith så superb.
Jeg klarer ikke helt se hva som gjør han så forbanna god. Han er ingen spesielt stor målscorer, ikke veldig rask, ingen targetman og jeg klarer ikke se annet enn at innsatsviljen er alt han har å bidra med.

Nei, men så klarer du, som eneste persjon på forumet, å se at Shola Ameobi er en habil spiss. Da skjønner jeg at du ikke mener Smith duger - han er jo faktisk god.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #22 på: 22. Juni 2007, 18:46 »
Jeg klarer ikke helt å se hva som gjør Smith så superb.
Jeg klarer ikke helt se hva som gjør han så forbanna god. Han er ingen spesielt stor målscorer, ikke veldig rask, ingen targetman og jeg klarer ikke se annet enn at innsatsviljen er alt han har å bidra med.

Nei, men så klarer du, som eneste persjon på forumet, å se at Shola Ameobi er en habil spiss. Da skjønner jeg at du ikke mener Smith duger - han er jo faktisk god.

Dette forstår ikke jeg heller. Ameobi er ikke god nok for Newcastle. Hvis Smith kommer blir Ameobi 5 valg, og han bør gå til Wigan eller Derby.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #23 på: 22. Juni 2007, 18:56 »
Jeg er en av de få som liker Ameobi, synes han benytta sjansen godt når Shearer var skada i fjor, tror fremdeles han har potensiale.
Når det gjelder Smith er han en spiller som gir alt!! Det at han er allsidig er et stort pluss, han blir på en måte en bedre utgave at Sibierski.
Men det står i VG at Sam har lovt han mye spillertid, da venter jeg i spenning hvor han blir brukt.
Og det er viktig å ha mange spisser, for hvis Owen og Martins forsvinner rett før overgangsvinduet lukkes så sliter vi BIG TIME!!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #24 på: 22. Juni 2007, 20:23 »
Lang ifra øverst på ønskelista, men heller ikke nederst. Helt klart en spiller som kan løfte nivået på stallen, særlig allsidigheten tatt i betraktning. Men skal vi tro dagens Evening Chronicle er det ikke noen sannhet i dette. En annen ting er at det kunne jo vært spennede å gjenforent Vidkua og Smith, og gjenskapt de gode relasjonene der. Spilte ikke de to sammen i Leeds i deres "velmaktsdager"?

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #25 på: 22. Juni 2007, 21:11 »
Tviler på at Smittulf kommer te St. James for å være en backupspiller! Åffer i helsike ikke bare bli på Old Trafford da? Hvis han kommer, så går enten 1 eller både Owen/ Martins.. Jeg er óg pisselei av disse "går de" ryktene, så samma for meg.. Om bare 1 av dem går, så håper jeg det blir Owen! Har mer sansen for Martins. Smith er en fet spiller uansett. Scorer, kjemper og jobber - riktig mentalitet. Få skrevet noen nye kontrakter/ finn ut hva som skjer - gjør et valg! Riktig og viktig å vite hva man har/ ikke har te neste sesong tidlig
Ja heia gutta!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #26 på: 22. Juni 2007, 22:00 »
Digger Smithy, og har gjort det hele tiden. En slik type spiller ethvert lag trenger for å vinne. Syter ikke, gir alt og er anvendelig. Tror han kunne blitt en god squadplayer og en god utfordrer til våre andre spisser. Jatakk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Emre88

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #27 på: 22. Juni 2007, 22:18 »
Syns det er trist om Newcastle blir en klubb som tar over spillere med en svært dalende karrierekurve. Alan Smith var svært lovende i Leeds svært gode periode under David O' Leary, men helt seriøst, gutten har vel knapt gjort noe å løfte øyebrynet for i ettertid. Hans største prestasjon i United var å få Ferguson til å tro at han kunne ta over for Roy Keane sentral midtbane. Vi har nå fått inn Viduka, og han var gratis. Bedre å bruke de 3,5 millionene på en spiller som kan skape noe, evt en kvalitetsback eller to, og heller bruke energien på å bøye Big Sam ned for å kysse Martins føtter, og håpe at han bli. Men bruk heller mer penger på Kanoute med hauger av mål i La Liga, enn en halvubrukelig psycho fra Leeds.

folesvert

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #28 på: 23. Juni 2007, 14:58 »
Smith er jo en troublemaker ... krangler, ser sur ut og er ikke akkurat mors beste barn. Skårer han noen mål da? Nå har vi Barton ... trenger ikke flere gærninger (sier han som vil ha Bellamy)  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #29 på: 23. Juni 2007, 15:25 »
Smith er vanligvis ikke en slik urokråke som har for vane å trøble med egne, eller syte. Problemet/fordelen hans er han temperament som av og til tar overhånd utpå banen. Som lagspiller er han svært god å ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida