20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #75 på: 09. Jan. 2019, 13:40 »
Newcastle have still made no progress in an attempt to agree a fee with Atlanta Utd for Miguel Almiron - with personal terms already been agreed. - (via @ed_aarons) #NUFC

Selvsagt bare rykter, men hvis(!) det stemmer, kan det jo tyde på at vi ikke er veldig langt unna å bli enige.

Dog tror jeg vi verken er nære en overgangssum, eller enige om kontrakten.

Kommer vel en "Vi prøvde virkelig, men til slutt så ble det for dyrt for klubben". Faktum er vel at vi rykker ned hvis vi ikke forsterker med minimum 4 - 5 spillere i dette vinduet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #76 på: 09. Jan. 2019, 13:49 »
Vi er jo snart inne i midten av transfervinduet, hvis klubben virkelig hadde hatt en plan med å få på plass tilskudd til 11´ern så hadde jo dette vært gjort i forkant av vinduet. Tror vi kommer til 31 januar og vi prøver oss på noen skambud i ren desperasjon og det er jo ikke første gangen det har skjedd... Thanks Mike...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #77 på: 09. Jan. 2019, 15:39 »
Vi betaler 24 millioner for en spiller under MA.. Haha sier jeg bare..

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #78 på: 09. Jan. 2019, 17:16 »
Vi betaler 24 millioner for en spiller under MA.. Haha sier jeg bare..

Stryke seks nuller så nærmer vi oss kanskje grensen for pundsedler Ashley spytter inn dette vinduet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #79 på: 10. Jan. 2019, 11:41 »
Det skjer jo aldri!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #80 på: 10. Jan. 2019, 16:34 »
Snart halvveis uti vinduet, og Ahsley driter på klubben og alle tilknyttet den, igjen. Gud så jeg savner Freddy Shepherd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #81 på: 10. Jan. 2019, 18:00 »
Fy fader, nå er det gøy dere
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #82 på: 10. Jan. 2019, 19:19 »
Vi har faktisk snart ikke spillere igjen på midtbanen 🙈😁 det er faktisk helt katastrofe. Hvordan kan en eier som har eid oss i så mange år ikke se at vi trenger spillere på banen? Mannen må jo være sadist? For 30 mill, som vi enkelt kunne håpe på etter kun salget av Mitro, kunne vi hentet Munir (barca) Vlasic (Everton) Rogerio (Juve) Doan (Groningen) pluss midtbanespiller på lån.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #83 på: 11. Jan. 2019, 08:58 »
Det MÅ handles en sentral midtbane spesielt, en ving, og en back. For øvrig mener jeg Shelvey koster mer enn han tilfører laget, både i oppførsel og spill. Han kan ha noen brilliante pasninger, men han er ikke den som får midtbanen til å tikke. Jeg mener vi trenger en sentral midtbanespiller som er mer bevegelig med og uten ball, og som får ballen til å gå raskere. Det går rett og slett for tregt med Shelvey synes jeg. Jeg mener faktisk at bedre kant, back og midtbane er viktigere enn  spiss. Ja spissene våre har ikke vært de beste, men de får omtrent ingenting å jobbe med mener jeg.

 Hvis ikke det handles i vinduet tror jeg vi kommer til å rykke ned.  Heldigvis er det flere lag som har vært like elendige som oss til nå, som Huddersfield og Fulham. Hvis ikke hadde vi vært permaf***** .

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #84 på: 11. Jan. 2019, 10:06 »
Har absolutt ingen forventninger til dette vinduet, og tror seriøst det ikke kommer inn noe som helst som kan heve laget.
No fate but what you make

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #85 på: 11. Jan. 2019, 17:38 »
Glimrende post Thomas! Jeg hadde lett solgt Shelvey til feks West Ham hvis vi bare kunne brukt pengene til nye spillere. Han hever vel også høyest lønn av samtlige spillere vi har? Mazimillian Philip er siste spiller, linket på lån btw. I kulden i Dortmund, men kan være snacks.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #86 på: 11. Jan. 2019, 17:48 »
Glimrende post Thomas! Jeg hadde lett solgt Shelvey til feks West Ham hvis vi bare kunne brukt pengene til nye spillere. Han hever vel også høyest lønn av samtlige spillere vi har? Mazimillian Philip er siste spiller, linket på lån btw. I kulden i Dortmund, men kan være snacks.

Problemet er vel at de pengene vi evt får for Shelvey aldri kommer til å bli brukt. Så da er vi like langt.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #87 på: 11. Jan. 2019, 20:04 »
Glimrende post Thomas! Jeg hadde lett solgt Shelvey til feks West Ham hvis vi bare kunne brukt pengene til nye spillere. Han hever vel også høyest lønn av samtlige spillere vi har? Mazimillian Philip er siste spiller, linket på lån btw. I kulden i Dortmund, men kan være snacks.

Problemet er vel at de pengene vi evt får for Shelvey aldri kommer til å bli brukt. Så da er vi like langt.

Som jeg sa 😁

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #88 på: 12. Jan. 2019, 14:19 »
Sevilla snappa i går opp Munir for 1 mill... 1 mill!!!!!???

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #89 på: 12. Jan. 2019, 15:51 »
Har null tru på at noko komme til å skje, verken på eigerfronten eller transferfronten. Fansen må aksjonere
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.