20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #30 på: 25. Feb. 2010, 16:19 »
Haha, siste spilleren eg kunne tenke meg skulle ende opp som manager i så fall  :D Oser vel ikke av autoritet og klasse av gode gamle Olly  :)

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #32 på: 08. Mars 2010, 17:29 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #33 på: 08. Mars 2010, 17:36 »
Jevla stygg Spiderman maske :P Hadde gått fø noke litt bedre viss eg først skulle vore Spiderman :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #34 på: 08. Mars 2010, 17:57 »
Jevla stygg Spiderman maske :P Hadde gått fø noke litt bedre viss eg først skulle vore Spiderman :)

Tenkt tanken sjøl ! Virka heimemekka synst eg  :D

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #35 på: 08. Mars 2010, 18:07 »
Må då være plagsomt å drakse rundt på den maska der kvar bidige kamp...

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Newcastle i media
« Svar #36 på: 09. Mars 2010, 16:35 »
Sikkert derfor han ga den fra seg da han endelig fikk brukt den. :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #37 på: 09. Mars 2010, 18:22 »
Ikke at jeg har prøvd å ha en spiderman-maske i shortsen, så jeg vet ikke om det føles som at du drasser rundt på noe. Men hvis Jonas hadde følt det slitsom så kan jeg umulig skjønne at han hadde gjort det. Og jeg tviler på at Jonas ville spilt bedre uten den maska i shortsen, enn han har gjort med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #38 på: 13. Mars 2010, 13:46 »
http://www.twohundredpercent.net/?p=4750

Aldri vært borti siden før, men denne artikkelen om Newcastle - spesielt Ashley og Hughton, var faktisk meget bra! Veldig enig i det som sies her!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #39 på: 13. Mars 2010, 21:40 »
Veldig edruelig artikkel, med flere gode poenger.
Manager of the year er dog kanskje å sikte høyt for Chris Hughton, men freedom of the city er kanskje å sikte for høyt.

Eller?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #40 på: 18. Mars 2010, 00:02 »
Kan noen huske sist noen av dagens Newcastlespillere klaget over lite spilletid eller noe som helst forsåvidt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #41 på: 18. Mars 2010, 00:07 »
Kan noen huske sist noen av dagens Newcastlespillere klaget over lite spilletid eller noe som helst forsåvidt?

En faktor er selvsagt at vi ikke er like interessante for den engelske pressen når vi spiller i CCC, at slike saker blir vinklet og spritet opp. Det vil alltid være noen som ikke er 100% fornøyd i en gruppe. Men det virker som Hughton har gjort en fantastisk jobb med å skape en lojal prestasjonsgruppe nå. Creds til Hughton!! Fantastisk morro at han også får hyllest fra hjemmepublikummet under kampene på St.James for tiden!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #42 på: 18. Mars 2010, 10:48 »
Kan noen huske sist noen av dagens Newcastlespillere klaget over lite spilletid eller noe som helst forsåvidt?

Mr. Kazenga er vel ikkje heilt fornøgd med situasjonen, men tippar låneavtalen hans blir gjort permanent i sommar. Han har vel antakeleg berre seg sjølv å takke for at han ikkje har tatt steget.

Av førstelagsspelarar må vi vel tilbake til bust-up'en mellom Colo og Barton før WBA-kampen i haust, men det vart løyst på ein optimal måte av dei to spelarane og ikkje minst The Stratford Supremo.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #43 på: 29. Mars 2010, 15:11 »
http://www.dagbladet.no/2010/03/29/magasinet/forskning/biologi/hjernevask/psykologi/10928168/

Newcastle drakt  ;D er det nokon her inne?  ::)

Hehe, la merke til den artikkelen/bildet jeg også. Skulle akkurat til å legge inn lenken her, but you beat me to it ) Norges beste evolusjonspsykolog er herved kåret  :D

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #44 på: 31. Mars 2010, 19:29 »
haha, skulle akkurat til å legge ut linken jeg og. Morsomt at han bruker årets hjemme drakt  ;D