20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299323 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1515 på: 17. Juni 2020, 22:12 »
En skitten amerikansk forretningsmann, Nei takk!

Må gjerne være både skitten og amerikansk. Men må ha en bunnløs brønn med penger. Orker ikke mer gnienhet. Håper snart saudi bekreftes. Ellers er jeg redd min interesse for Newcastle dør helt ut....

Donald Trump? hadde du tatt han, med samtlige midler i USA tilgjengelig...

Hehe ja langt foran Ashley og saudi vil jeg si

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1516 på: 17. Juni 2020, 22:28 »
Verte det ikkje noko takeover no med SA i spissen so tek eg meg ein pause. Han amerikanaren har eg ikkje litt tru på!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1517 på: 18. Juni 2020, 20:35 »

"The Football Association announced this week it had taken out a loan to cover its losses of up to £300 million. To ease the strain on clubs unable to break even, Uefa announced FFP break-even assessments for 2020 will be postponed for 12 months and looked at alongside the financial year 2021"

Noen som har noen formening om hva dette betyr i praksis, er det fritt frem, eller vil det bli en total sammen med regnskapet 2021?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1518 på: 19. Juni 2020, 09:35 »

"The Football Association announced this week it had taken out a loan to cover its losses of up to £300 million. To ease the strain on clubs unable to break even, Uefa announced FFP break-even assessments for 2020 will be postponed for 12 months and looked at alongside the financial year 2021"

Noen som har noen formening om hva dette betyr i praksis, er det fritt frem, eller vil det bli en total sammen med regnskapet 2021?

Det innebærer blant annet at regnskapsårene 2020 og 2021 sees på som en helhet ja. Regelen om at klubbene ikke skal bruke mer penger enn de tjener blir først fulgt opp i 2021.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1519 på: 19. Juni 2020, 12:03 »
Hvordan får man det til å stemme?
Om de slås sammen betyr det jo at man må bruke vesentlig mindre i 2021.

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1520 på: 19. Juni 2020, 13:09 »
"The adverse impact of the pandemic is neutralized by averaging the combined deficit of 2020 and 2021 and by further allowing specific COVID-19 adjustments,” Europe’s soccer body said in a statement after an executive committee meeting."

Verdt å nevne at FFP-regnskapet går over en treårsperiode, så klubber som lå dårlig an før Covid-19 får nå et ekstra år på å hente seg inn igjen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1521 på: 19. Juni 2020, 17:19 »
Helt innafor! Reglene er her for en grunn, og jeg liker at de prøver å holde de i gang også.
Bare spark City ut av CL for 2 år nå, sånn at man viser at brudd på reglene faktisk har en konsekvens.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1522 på: 19. Juni 2020, 19:38 »
Hvordan får man det til å stemme?
Om de slås sammen betyr det jo at man må bruke vesentlig mindre i 2021.

Du får det til å stemme i den andre setningen tror jeg. Er slik jeg forstår det i alle fall.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1523 på: 20. Juni 2020, 11:05 »
Hvordan får man det til å stemme?
Om de slås sammen betyr det jo at man må bruke vesentlig mindre i 2021.

Du får det til å stemme i den andre setningen tror jeg. Er slik jeg forstår det i alle fall.

Men tiltaket virker da mot sin hensikt. Tiltaket er vel slik at man kan bruke mer uten å få straff. Ikke bruke mindre...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1524 på: 20. Juni 2020, 11:53 »
Tiltaket er jo laget fordi klubber blir å slite med å få regnskap i pluss i 2020 pga global krise, og dermed får de ett år til å hente seg inn på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1525 på: 20. Juni 2020, 15:18 »
Det. skjer. jo. ingenting!!! >:(
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1526 på: 20. Juni 2020, 22:31 »
It’s dead in the water!

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1527 på: 21. Juni 2020, 14:18 »
Har mistet trua på dette oppkjøpet... All informasjon er sikkert kvelt av en non-disclosure som Ashley krever før enhver forhandling kna starte, og så er det bare å vente til neste rykte (som forsåvidt er her allerede med han amerikaneren)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1528 på: 21. Juni 2020, 15:19 »
Har mistet trua på dette oppkjøpet... All informasjon er sikkert kvelt av en non-disclosure som Ashley krever før enhver forhandling kna starte, og så er det bare å vente til neste rykte (som forsåvidt er her allerede med han amerikaneren)

Det er jo bare tull.
Pl har papirene, avgjørelsen. Så det er 100% sikkert vi Breaking News derfra. Uansett hvilken vei det går.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1529 på: 21. Juni 2020, 15:32 »
Håper du har rett men har som sagt mista trua.. var det ikke 1.juni det offentliggjøres? Eller er det flyttet til 1.juli nå?  ;D