20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299476 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #135 på: 16. Jan. 2018, 14:05 »
Var det inntrykket jeg satt med etter å ha lest express-artikkelen også da.
Men ja, absolutt troverdig.

Oppfattet Express-artikkelen som at Ashley ville bestemme seg for salg eller beholde klubben etter at TV-avtalen var annonsert, men mulig jeg misforstod. Språk, ikke alltid enkelt! :)

Bør uansett ikke være en unnskyldning for idioten Ashley å ikke bruke penger på overganger i dette vinduet. Faen så lei jeg er den drittsekken! Om han skal selge et av sine andre firmaer, så må han for all del forhandle og krangle på pris så mye han gidder, men når det gjelder en fotballklubb som engasjerer så mange, bør det gjelde andre spilleregler.
« Siste redigering: 16. Jan. 2018, 14:08 av Geordie »
No fate but what you make

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #136 på: 16. Jan. 2018, 19:13 »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #137 på: 16. Jan. 2018, 20:18 »
Sky melder nå at en eventuell avtale med PCP og Staveley er død.

Herlig  >:(
No fate but what you make

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #138 på: 16. Jan. 2018, 20:21 »
Såg det nettopp....Da skal det mye til at Benitez gidder fleire sesonger med det muppet showe av en klubb!

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #139 på: 16. Jan. 2018, 20:22 »
Taktisk trekk fra fat bastard. Spent på hvordan dette vil utarte seg dersom klubben ikke blir solgt.. Og en smule bekymret 😓

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #140 på: 16. Jan. 2018, 20:32 »
No er eg verkeleg bekymra. Faen ta deg ashley
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #141 på: 16. Jan. 2018, 20:36 »
Da gidder jeg ikke å følge mer med denne sesongen, takk for meg. 20 år som Newcastlesupporter. Kommer tilbake om 10 - 20 år når Ashley har død av åreforkalkning.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #142 på: 16. Jan. 2018, 20:36 »
Verste er at Sky melder at det er Ashley som har trekt seg! 😳

Nå er jeg bekymret jeg også!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #143 på: 16. Jan. 2018, 20:55 »

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #144 på: 16. Jan. 2018, 21:07 »
Tror dette er et av salgstriksene til Ashley, det er jo litt sånn når man er i en budkrig. Dette er psykologisk spill fra herr. Ashley. Han sier betal eller trekk dere.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #145 på: 16. Jan. 2018, 21:10 »
Orker ikke dette lenger. Er vel bare til å belage seg på 10 nye år med Ashley på sparebluss. Kommer til å bli nedrykk og opprykk flere ganger.

Denne klubben er død med Ashley.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #146 på: 16. Jan. 2018, 21:23 »
Tror faktisk vi får en avklaring på dette før Januar er omme. Hvis det ikke kommer inn noen signeringer i løpet av dette vinduet er jeg rimelig sikker på at Benitez drar, og da er både klubben og Ashley fucked. Tror det er høyt psykologisk spill for å få den prisen han vil ha for klubben. Klubben kommer til å være verdt 1/3 av det han kan få nå hvis vi rykker ned, dette vet jo Ashley også selv. Klubben tåler virkelig ikke et nytt nedrykk, bare å se på Sunderland.

Men hvis jeg skulle ta feil, så håper jeg virkelig Benitez drar, dette fortjener virkelig ikke en klasse manager av hans kaliber. Håper da vi rykker og Ashley taper store penger. Tror dette blir dråpen for supporteren også, publikumstallene kommer til å stupe.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #147 på: 16. Jan. 2018, 21:52 »
Sources close to PCP Capital Partners and Amanda Staveley learned the deal was off via the media. No contact from #nufc - and they insist a bid DID go in back in November.

Hvis dette stemmer, at dealen er død og at PCP fant det ut via media, da er virkelig ballen død. Slik oppførsel. Etter jeg å tro at PCP tolererer... tåpelig i så fall, dette virket så lovende for ALLE parter!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #148 på: 17. Jan. 2018, 01:37 »
Tror dette er et av salgstriksene til Ashley, det er jo litt sånn når man er i en budkrig. Dette er psykologisk spill fra herr. Ashley. Han sier betal eller trekk dere.
Nei, dette er en langfinger til Staveley. Samtidig klar beskjed til andre kjøpere om at prisen er MINST £300 mill. Men alt avhenger jo av at vi holder plassen, så ekstremt høyt spill.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #149 på: 17. Jan. 2018, 08:34 »
Mike Ashley er stadig det verste som har skjedd i moderne tid i Newcastle United. Og det blir ikke bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida