20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 300749 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1095 på: 28. Jan. 2020, 15:46 »
Er jo en eller annen som lekker historier hvert bidige vindu. Eneste vi vet er at det kommer nye kjøpere hvert vindu, og den som skal selge er den samme. Do the math..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1096 på: 28. Jan. 2020, 15:55 »
Strengt tatt så kan det nå tyde på at man er kommet til det punktet hvor man "resirkulerer" disse kjøperne (Stavely)  ;D

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1097 på: 28. Jan. 2020, 16:18 »
Er vel en del sjeiker å ta av fortsatt. Ikke har vi blitt koblet til russere eller kinesere enda heller.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1098 på: 28. Jan. 2020, 17:19 »
Dere prøver å insinuere at dette bare er tullprat, noe Ashley har funnet på? 🤣
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1099 på: 28. Jan. 2020, 17:29 »
begynner å bli lei alt med denne ashley jeg ass.

hva er det som er så farlig at en kilde har kommet med liked så lenge han får pengene han vil ha får klubben, slik at klubben kan nå en ny vei.

skjønner ikke det i det heletatt hvorfor det skal være et problem?

er vel han selv som kommer med at 2 andre er også i samtaler.

jeg tror rett og slett ikke at ashley klarer eller vill. selvom det skulle komme et riktig og seriøst bud på 500M...


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1100 på: 28. Jan. 2020, 17:32 »
Han seier nok nei sidan det er det etisk rette å gjera ;D

Viss Ashley framleis er eigar om 5 år so kan me vel alle få lov til å få «amnesti» og skifta klubb innanfor eit bestemt tidsrom🤪
« Siste redigering: 28. Jan. 2020, 17:36 av lgrinde »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1101 på: 28. Jan. 2020, 17:55 »
Dere prøver å insinuere at dette bare er tullprat, noe Ashley har funnet på? 🤣
Jeg kan kun snakke for meg selv, men syns jeg har hørt/sett dette før, og da ligger det altså latent i min natur å forholde meg skeptisk inntil det motsatte er bevist.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1102 på: 28. Jan. 2020, 18:14 »
At der er interesse det melder alle seriøse. Men det blir jo mer og mer tydelig at noen har en baktanke med all denne lekkinga. Denne gangen så skal det ikke stå på penger. Det har vert problemet alle de andre gangene. At Ashley har en plan om å sikre seg SD reklame eller linknende er jeg ikke i tvil om.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1103 på: 28. Jan. 2020, 18:17 »
Januar var jo faktisk en ganske kjekk/spennende måned mtp. nye signeringer osv. Hadde faktisk troa på både ny venstreback og spiss. Dette tok dog slutt på lørdag.

Da dukket ryktene om overtakelse opp igjen, og nå skrives det kun om dette.
Nei, dette er bare en avledningsmanøver og vi biter på, nok en gang.

Nye signering betyr jo null så lenge Feiten styrer. Må ha ut han. Ansette en bra straff + manager så betyr plutselig signeringer noe. Nå er alt vi får tak i halvråtne dessverre . Alt handler om å overleve slik at vi kan ha håpet om salg.
Om det er 3 nteresserte denne gang håper jeg den med mest muskler kjøper. Driter i hvor penga kommer fra.
Veldig få rene hender når man har så mye stål.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1104 på: 28. Jan. 2020, 20:09 »
Dere prøver å insinuere at dette bare er tullprat, noe Ashley har funnet på? 🤣

Tviler ikke på reelle bud og interesse, men tror mye av dramaet hver gang er regissert av en viss PR-fjott ansatt av Ashley, nemlig Keith Bishop.

Nå spiller Ashley but hurt over at saken er lekket, og krever sikkert noe idiotisk for å forhandle videre. Gratis SD-reklame e.l.
No fate but what you make

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1105 på: 28. Jan. 2020, 22:56 »
På tide at klubben får ny eier nå, slik at den sovende kjempe endelig kan våkne.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1106 på: 29. Jan. 2020, 13:07 »
http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/29/george-caulkin-price-big-details-of-takeover-agreed-only-one-hurdle-left-to-overcome/

Optimistisk fra Caulkin. Får vi håpe at Ashley ikke drikker seg dritings og fornærmer sjeiken med å spy i fanget hans e.l.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1107 på: 29. Jan. 2020, 15:51 »
http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/29/george-caulkin-price-big-details-of-takeover-agreed-only-one-hurdle-left-to-overcome/

Optimistisk fra Caulkin. Får vi håpe at Ashley ikke drikker seg dritings og fornærmer sjeiken med å spy i fanget hans e.l.

Har egentlig ingen følelse på det denne gangen.
Bruker være positiv, men brant meg så stygt i sommer at jeg syns det er vanskelig tro noe som helst. Hadde vært sinnsykt artig om dette var reelt. Sies de har hatt kontakt/dealet i 4 mnd. Hadde vært så enormt!, tenk å glede seg til transfer vindu, ny sesong. Og igjen se at laget vi elsker reise seg og bli et lag å regne med.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1108 på: 29. Jan. 2020, 16:52 »
Kontakten med/interesse fra Staveley har vært siden april, men skjønt det som at Saudi-gruppa ble med rundt september/oktober.
Men hun har nok hatt kontakt med de en stund.

Er ikke noe tvil om at dette er i ferd med å skje, ser absolutt ingen grunn til at de ikke skal kjøpe opp Newcastle.
Bortsett fra Mike Ashley da selvsagt. Er heller ikke i tvil om at han vil selge klubben, men spørs hvor villig. Kommer han til å endre kravene igjen? Fordi det har kommet ut i media? Eller kanskje fordi Saudi-gruppen og Reuben-brødrene har mulighet til å betale så fryktelig mye mer?

Er jo nåværende eier som er det største problemet, som så mange ganger før i denne klubben.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1109 på: 29. Jan. 2020, 19:09 »
Tror du har mye rett der Anders
No fate but what you make