20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368359 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1095 på: 11. Jan. 2011, 23:10 »
Støtter deg der, Kø1!
Det vi trenger er en kantspiller som greier å passere motstander-backen, og i tillegg slå et godt innlegg!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1096 på: 11. Jan. 2011, 23:13 »

Kloke ord der Simmi. Vi skal ikke svartmale situasjonen helt her. Ingen av oss vet egentlig hva som har foregått i Larsson dealen heller. Kanskje er det rett og slett slik at det har vært agent-regissert fra starten av for å presse igjennom høyere lønn i birmingham? Den som venter får se. Så langt er jeg veldig fornøyd med kjøpene våre den siste tiden. Tiote og Ben arfa er FANTASTISKE KUPP og det er fort gjort å begynne å tro at vi bare skal hente pangkjøp fremover. Men husk at vi er nødt til å ta noen sjanser da, og alt blir ikke til gull. Virker uansett som at sjef-speider Carr vet hva han holder på med og det blir svært spennende å se hva han drar opp av hatten neste gang. Jeg skal være såpass breial at jeg skal nevne at jeg foreslo El Arabi som en spiller som hadde passet oss utmerket for stund tilbake ;) Nå er han linket og jeg håper inderlig det ligger noe i dette. Perfekte egenskaper, perfekt alder og hvis prisen ligger på 3-4 mill så skjønner jeg ikke at det kan være noe å lure på!

http://www.goal.com/en/news/15/germany/2011/01/10/2298724/west-ham-united-target-demba-ba-to-leave-hoffenheim-or-sit

Denne mannen har veldig spennende egenskaper og kunne kommet på skikkelig billig-salg siden han er på kant med Hoffenheim. Spørsmålstegn med moralen hans, men det har vel ikke vært så mye problemer før. Snappe han foran nesa til West Ham???

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1097 på: 12. Jan. 2011, 00:26 »
Larsson hadde vært en fin tilvekst! Han slår bedre cornere enn Barton og er bedre til å skyte direkte fra frispark. Vi har ikke scoret mange mål på cornere i år!

Nå har jeg hørt det også.. Jeg tipper vi er blant de som scorer mest på dødballer og det inkluderer mange corner mål. Jeg nevner 2x Villa hjemme, 2x Sunderland hjemme, Carroll mot city hjemme, Colo mot wigan hjemme er de jeg kommer på. Synes du f.eks 6 mål fra cornere er dårlig på 21 kamper?? Vi scorer da på corner hver tredje kamp sånn ca. og du kan legge til en hel haug av mål fra frispark. Er jaggu meg utrolig at folk roper på at dødballene våre er for dårlige, det er kanskje en av de få tingene vi virkelig er gode på...

Jeg mener bestemt at kun Blackburn Rovers er bedre enn oss på dødball i ligaen. Mener det ble sagt av kommentatorene under en av de siste kampene våre. Barton er en glimrende dødballtaker og pasningslegger generelt, i tillegg til at jeg vel tør påstå han har et fotballhode som går utpå en hel del.
Tar det ikke ekstremt tungt at vi ikke fikk Larsson.
« Siste redigering: 12. Jan. 2011, 00:31 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1098 på: 12. Jan. 2011, 01:04 »
Apropo det med fotballhodet, Kristoffer. Måten Joey regisserer, peker og dirigerer fem 1-0 scoringen mot Liverpool. Perfekt ball til Carroll, ned til Nolan, bææng!! Magisk!

Eneste svakheten til Barton på dødballer må være skudd fra direktefrispark. Scora en gang mot Peterborough i fjor fra direkte frispark, men er som regel ikke i nærheten når han prøver seg.. Det skal noe til før Joey ikke får lov til å slå "innlegg-frisparkene" og cornere i Newcastle...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1099 på: 12. Jan. 2011, 01:06 »
Der er jeg enig. Raylor er nok den beste på det området for vårs. Hadde vært spennende å la Carroll fått prøve seg litt der, tror jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1100 på: 12. Jan. 2011, 01:13 »
Gi meg Hammill, Pardew.




kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1101 på: 12. Jan. 2011, 01:15 »
Ben Arfa har en bra frisparkfot. Var nære å putte en mot Wigan eller noe sånt? Carroll hadde vært spennende å sett mer, ellers så er det dessverre ingen med som skyter med samme dupp og curl som det Raylor får til.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1102 på: 12. Jan. 2011, 10:30 »
Ble ikke Larsson direkte sparket i ballene i går av Obinna?
Dermed ser det ut til at tante Larsson ikke kommer til Newcastle. Kan ikke kjøpe tanter :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1103 på: 12. Jan. 2011, 10:35 »
http://www.fotbollskanalen.se/1.1974063/2011/01/11/seb_larsson_valjer_mellan_fyra_premier_league_klubbar_hoppas_pa_liverpool

Sebastian Larsson står inför ett väldigt avgörande val i karriären när han söker ny klubb. Fyra Premier League-klubbar jagar honom och själv hoppas han på Liverpool.
Det betyr vel at det fortsatt at er en viss sjanse for at han kommer hit, men at vi ikke er førstevalg. Da kan han egentlig bare drite og dra. Sist en spiller kom hit fordi vi var "eneste utveien" så gikk det rett til helvete (les Michael Owen).

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1104 på: 12. Jan. 2011, 10:43 »
Med andre ord det ja! Ser ut som han ventar på eit bedre lønnstilbud frå Blackburn eller Liverpool.
Flott, til helvete med han. Spillere som egentlig ikke vil til klubben, vil vi ikke ha.

Andre, og mer interessante, rykter? Rolig her idag...  :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1105 på: 12. Jan. 2011, 11:28 »
Synes det er brilliant det Castle her gjør. De har gitt ham et tilbud, og dette står sannsynligvis en viss periode. Nå er det opp til Larson å bestemme seg. Forundrer meg ikke an enkelte av de andre tilbudene er oppspinn, bare for å presse opp lønna.

Jeg så ikke WH-kampen i går. Men etter rapportene hadde han noen gode innlegg, dog klarte han ikke å imponere mot et lag som vi slaktet.

Liverpool er interessert i Southamptons Chamberlain. Har ikke sett ham spille, men skal visst være et stort talent. Snakk om 90 millioner. Mye penger selvsagt. Dog kanskje ikke så mye hvis man er i stand til å fremforhandle en kontrakt basert på antall kamper spilt.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1106 på: 12. Jan. 2011, 11:59 »
Synes det er brilliant det Castle her gjør. De har gitt ham et tilbud, og dette står sannsynligvis en viss periode. Nå er det opp til Larson å bestemme seg. Forundrer meg ikke an enkelte av de andre tilbudene er oppspinn, bare for å presse opp lønna.

Jeg så ikke WH-kampen i går. Men etter rapportene hadde han noen gode innlegg, dog klarte han ikke å imponere mot et lag som vi slaktet.

Liverpool er interessert i Southamptons Chamberlain. Har ikke sett ham spille, men skal visst være et stort talent. Snakk om 90 millioner. Mye penger selvsagt. Dog kanskje ikke så mye hvis man er i stand til å fremforhandle en kontrakt basert på antall kamper spilt.

Ja, liker at vi ikke hiver penger etter spillere som Larsson, hvis det er det de er ute etter. Fat Fred hentet jo spektakukære navn på denne måten, men det hjalp jo ikke mye på det som skjedde på banen.

Chamberlain er sikkert en interessant spiller, men ikke det vi trenger.
Vi trenger en spiss som kan styrke angrepet vårt NÅ. Chamberlain er en mann for fremtiden, og en dyr mann for fremtiden når han koster 90 mil. og vi trenger forsterkning NÅ.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1107 på: 12. Jan. 2011, 12:31 »
Tror faktisk vi har god mulighet til å hente Chamberlain hvis vi vil. En av årsakene til at vi fikk Jenas var at vi lovte ham spilletid. I tillegg satser vi bevisst på ungdommer. Av den grunn kan det hende at han ikke vil til Pool og co fordi de ikke vil gi ham spilletid nok.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1108 på: 12. Jan. 2011, 12:35 »
Hadde sagt ja takk. Virker meget spennende. Har vi penger til det, ja. Trenger vi en slik spiller, ja. Burde vi da kjøpe han, ja. Kan vi skaffe tilbake de pengene vi evt bruker på kjøp av han, ja.
Løp og kjøp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1109 på: 12. Jan. 2011, 12:41 »
Alex Oxlade-Chamberlain

Håper du har oversikt, Hughton...

Eventuelt Pardew.

Hadde vært en kanon signering for fremtiden, og som folk nevner - hos oss vil han få endel spilletid. De 90 millionene det er snakk om er mest sannsynlig penger som vil bli betalt over tid/prestasjoner forøvrig. Slik som med Walcott.
« Siste redigering: 12. Jan. 2011, 12:44 av 17Parker »