20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aldo Duscher på prøvespill  (Lest 8373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #15 på: 12. Juli 2007, 14:39 »
Men jeg begynner å bli usikker på hvor det blir av pengene til Ashley, som jeg har hintet til flere ganger er det ikke sikkert vi får så mye som mange tror, men det virker jo nesten som om Big Sam utelukkende går etter spillere som er gratis.

Kan være litt taktikk fra Big Sam også. Et lag som har mange nye spillere som er hentet for "Chelsea summer" (satt litt på spissen) forventes det nok litt mer av enn et lag som er satt sammen "for en slik og ingenting". Skal ikke se bort ifra at Sam kjøper seg litt tid med å ikke øse ut for enorme summer for tidlig. Pengene kan jo uansett komme godt med senere når vi har hevet oss noen hakk og kan lokke til oss større spillere\navn.

En anne ting er jo at det er vel relativt få spillere tilgjenglig som "koster skjorta" som vi hadde klart å lokke til Newcastle nå.

Til tross for at vi har penger så liker at jeg vi er litt gjerrige i begynnelsen til vi får bygd opp og etablert ett lag som kan tiltrekke seg større navn.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #16 på: 12. Juli 2007, 14:47 »
Jeg er helt enig, og jeg mener ikke at vi bør prøve oss på de største.. Men jeg mener vi burde være med i kampen om Baines når han forventes å gå for rundt 5mp feks, er slike kjøp jeg etterlyser:)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #17 på: 12. Juli 2007, 14:55 »
Jeg er helt enig, og jeg mener ikke at vi bør prøve oss på de største.. Men jeg mener vi burde være med i kampen om Baines når han forventes å gå for rundt 5mp feks, er slike kjøp jeg etterlyser:)

For all del, er det mulig å kjøpe spillere som Bridge, Baines og Micah Richards så er jeg positiv til det selv om det kommer til å koste dyrt. Men såvidt jeg har forstått har vel Baines bestemt seg for å spille minst en sesong til i Wigan. Litt synd i såfall, men det virker jo ikke som noen andre klubber prøver å hente ham heller...

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #18 på: 12. Juli 2007, 14:58 »
Jeg er helt enig, og jeg mener ikke at vi bør prøve oss på de største.. Men jeg mener vi burde være med i kampen om Baines når han forventes å gå for rundt 5mp feks, er slike kjøp jeg etterlyser:)

Big Sam sa i intervjuet med Newcastle World i går at det framover vil dukke opp flere gode spillere som er til salgs. Tror Big Sam er mer lysten på Bridge eller Shorey framfor Baines.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #19 på: 12. Juli 2007, 15:19 »
Var det ikke noen rykter om at Shorey ikke ville skrive ny kontrakt med Reading?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #20 på: 12. Juli 2007, 15:28 »
Var det ikke noen rykter om at Shorey ikke ville skrive ny kontrakt med Reading?

Fra dagens Reading Chronicle

Reading fullback Nicky Shorey admits he's yet to hear from the club about a new contract.
 
Newcastle United are keen on the England international and Shorey told the Reading Chronicle: "I haven't received an offer (from Reading) yet so there's not much to talk about.

"All I know is they want to extend my contract by a couple of years. But you're asking the wrong man.

"I've done well at Reading and I'm looking to get it sorted. I've got two years left on my current deal so we're not going to rush anything through. We have to make sure everything is right for both parties."

 
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #21 på: 12. Juli 2007, 16:30 »
Men jeg begynner å bli usikker på hvor det blir av pengene til Ashley, som jeg har hintet til flere ganger er det ikke sikkert vi får så mye som mange tror, men det virker jo nesten som om Big Sam utelukkende går etter spillere som er gratis.

Kan være litt taktikk fra Big Sam også. Et lag som har mange nye spillere som er hentet for "Chelsea summer" (satt litt på spissen) forventes det nok litt mer av enn et lag som er satt sammen "for en slik og ingenting". Skal ikke se bort ifra at Sam kjøper seg litt tid med å ikke øse ut for enorme summer for tidlig. Pengene kan jo uansett komme godt med senere når vi har hevet oss noen hakk og kan lokke til oss større spillere\navn.

En anne ting er jo at det er vel relativt få spillere tilgjenglig som "koster skjorta" som vi hadde klart å lokke til Newcastle nå.

Til tross for at vi har penger så liker at jeg vi er litt gjerrige i begynnelsen til vi får bygd opp og etablert ett lag som kan tiltrekke seg større navn.

Nettopp. Me trenger eit fullstendig lag for og vinne. Ikkje bare spy alt ut på 2-3 stjerner og spela med Junior og gratispillere i forsvar.

Me har gjort maaaange feil det seineste åra og det er deilig deilig og sjå at Big Sam ikkje går i samme spor.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #22 på: 12. Juli 2007, 18:05 »
helt sant det benson. men nå har vi fått mange gratis som hever men ikke er stjerner.. så gi oss resten av første 11ern med noen klasse da.. på topp er det greit.. om ingen blir solgt da seff. Men på midten bør vi ha inn et klasse playmaker. og i forsvar bør vi ha inn en klassestopper som skal være 1.valg ved siden av taylor. med roz som grei back up. en klasse spiller ventre back eks: baines/bridge .. en klassespiller høyreback eks: borre/x/x og bruke geremi som oki back up.

med klasse spillere meer jeg ikke messi,ronaldinho+++
Mener eks: baines-bridge-borre-gudjonson+++ syns vi trenger noen 5-10 mill p signeringer. må dessverre betale såpass for å få inn litt klasse. og kan gjerne også bruke penger på et par talenter ala: adu-boijnov++

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #23 på: 13. Juli 2007, 00:42 »
Enig i at vi trenger en god, jevn og bred stall til neste sesong, og synes derfor at Sam Allardyce gjør noen meget fornuftige signeriner, iallefall så langt. Men jeg vil også si meg litt enig med TooN om at jeg også ønsker meg 1-3 STORE signeringer, spillere som har vært med i "gamet" en stund og som vil forsterke laget vesentlig.
Ser at Real Madrid har hentet 2 nye midtstoppere denne uka, både Metzelder og en fra den portugisiske ligaen (Pepe eller noe slikt?) har ankommet Bernabeu. Og med Ramos, Cicinho, osv på laget vil kansje Cannavaro og Helguera være et par spenstige navn å plusse på i forsvarsrekka vår!? Rutine har de ihvertfall!  :)

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #24 på: 13. Juli 2007, 11:46 »
skulle hatt 3 stjerner i forsvar, DANI ALVES, CANNAVARO og BRIDGE
lt;3 Newcastle <3

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #25 på: 13. Juli 2007, 12:39 »
skulle hatt 3 stjerner i forsvar, DANI ALVES, CANNAVARO og BRIDGE
De 2 sistenevnte er vel ikke så usannsynlige at vi kan lokke til oss, ikke behøver de å koste allverdens heller! Men Dani Alves er vel å sikte litt for høyt igjen!?? Er ihvertfall en spiller som omtrent alle storlag har høyt oppe på blokka over spillere de ønsker til sin klubb. Vet ihvertfall at både Chelsea og LFC er ute etter denne spilleren.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #26 på: 13. Juli 2007, 12:41 »
Tror Cannavaro går til Napoli hvis han forlater Real.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #27 på: 13. Juli 2007, 13:30 »
Det tror jeg og. Da ville han spilt sammen med broren som og er midtstopper.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #28 på: 13. Juli 2007, 21:32 »
Duscher kommer IKKE, det kan nufc.com i kveld melde. Han imponerte ikke under treningene, og slet fysisk. Dermed har Sam valgt å ikke benytte seg av muligheten til å signe Duscher gratis, og dermed er argentineren sendt hjem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Aldo Duscher på prøvespill
« Svar #29 på: 13. Juli 2007, 21:40 »
Like greitt. At han ikke spilte mer enn 12 kamper for et Deportivo som slettes ikke er i nærheten av det de engang var sier sitt.