20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper sommeren 2018 (Første kamp 17.07. 2045. Alle kamper vies på Nufc  (Lest 10409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Lejeune er skadet, Mitro får sannsynligvis ikke spille, og vi har ikke signert Rondon.
Kenedy bør i så tilfelle spille venstre vingback, og Yedlin høyre.

Forsåvidt ikke den verste lineupen det, men kan ikke erindre at Rafa har spilt med 3backslinje før?

Ble det ikke såvidt prøvd i en kamp på tampen i våres?

Kunne prøvd noe slikt kanskje?

                                     Dubravka

                       Schär   Lascelles   Dummett

         Yedlin                                                 Kenedy
                             Ki   Shelvey  Diame

                                    Muto/Ayoze

                                Joselu/Muto/Ayoze 

Kjappe spillere på vingback som trekker ned når vi ikke har ball, kjappe frem på overganger. Brukbar midtbanemotor med løpskraft og kreativitet. Det fremme er som det er, men sikkert kapable til å score noen mål om de får servering bakfra og kant.
 
No fate but what you make

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
ja blei litt feil, skulle være en lineup jeg kunne tenkt meg å sett når pl starta. Flere lag operer med 3 solide stoppere bak , med lacelles/schar/lejune kunne det funka. veldig spillende gode med ball.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Lejeune er skadet, Mitro får sannsynligvis ikke spille, og vi har ikke signert Rondon.
Kenedy bør i så tilfelle spille venstre vingback, og Yedlin høyre.

Forsåvidt ikke den verste lineupen det, men kan ikke erindre at Rafa har spilt med 3backslinje før?
Vi spilte flere ganger med 3-backslinje forrige sesong . Blant annet mot Chelsea og Liverpool borte og sikkert ved et par andre anledninger. Mot City spilte vi vel med 5 bak. Men det kom ikke alltid fram i grafikken siden det var samme spillere som i 4-2-3-1 formasjonen. Typisk Yedlin - Lascelles - Lejeune - Dummet - Ritchie eller Yedlin - Lascelles - Lejeune - Dummet - Kenedy

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sjanse for at det finst stream for kveldens kamp?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Kampen mot city teller jeg ikke med, for det var 7-2-1 formasjon 😜

Men ja, kan vel stemme at vi testet det ut noen få kamper i fjor. Men han er jo kjent for å benytte 4-2-3-1-ish formasjon, men godt om vi får flere strenger å spille på.

Bør vel finnes en stream for i kveld ja :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
1omg ikke noe å ramme inn og henge på veggen, men fytti farken som jeg elsker årets bortedrakt
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Fint å se at Dubravka ikke har blitt noe dårligere siden jeg så han sist. Kongesignering
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
http://www.nufcblog.co.uk/2018/07/29/player-ratings-porto-0-0-newcastle-a-few-5s-6s-and-7s-one-8-and-one-outstanding-9/

En del positive prestasjoner. Imidlertid virker det som vi ble rævkjørt til tider?

Vi ble det!
Kampen viste tydelig det vi trenger, og det er en toppspiss! I tillegg så er Ritchie alt for treg, og Perez alt for ofte upresis. Sku virkelig forsterka disse 3 posisjonene.

Dubravka (😍) og forsvaret var veldig bra!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Porto er et veldig godt lag, og mot sånne motstandere er vi som folk er inne på avhengig av en god spiss som er bevegelig og ikke minst evner å holder på ball slik at vi får flyttet resten av laget opp i banen. Den faktoren kombinert med at vi mangler tempo generelt i laget vårt håper jeg Gaga arbeider med, noe han sikker gjør.. Bare håper at han også får midlene til dette.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Porto er et veldig godt lag, og mot sånne motstandere er vi som folk er inne på avhengig av en god spiss som er bevegelig og ikke minst evner å holder på ball slik at vi får flyttet resten av laget opp i banen. Den faktoren kombinert med at vi mangler tempo generelt i laget vårt håper jeg Gaga arbeider med, noe han sikker gjør.. Bare håper at han også får midlene til dette.

Lady? ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Haha. Morroklumpen, du vet hvem jeg mener 😉

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Tror kanskje jeg har funnet en gratis portugisisk live stream til kampen i kveld med god oppløsning.https://mycujoo.tv/video/scbraga?id=22753. Ingen garantier dog.....

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Lejeune er skadet, Mitro får sannsynligvis ikke spille, og vi har ikke signert Rondon.
Kenedy bør i så tilfelle spille venstre vingback, og Yedlin høyre.

Forsåvidt ikke den verste lineupen det, men kan ikke erindre at Rafa har spilt med 3backslinje før?

Ble det ikke såvidt prøvd i en kamp på tampen i våres?

Kunne prøvd noe slikt kanskje?

                                     Dubravka

                       Schär   Lascelles   Dummett

         Yedlin                                                 Kenedy
                             Ki   Shelvey  Diame

                                    Muto/Ayoze

                                Joselu/Muto/Ayoze 

Kjappe spillere på vingback som trekker ned når vi ikke har ball, kjappe frem på overganger. Brukbar midtbanemotor med løpskraft og kreativitet. Det fremme er som det er, men sikkert kapable til å score noen mål om de får servering bakfra og kant.

Ser ut som en slags 5-2-3 alternativt 3-4-2-1 i 1 omg mot Braga. Yedlin og Ritchie på hver sin vingback. Lascelles, Clark og Dummet i midten bak. Hayden og Diame som sittende sentrale midtbanespillere og en trio med Atsu, Gayle (midten) og Perez på topp.

Edit: For egen del håper jeg virkelig han holder seg til en 4-backslinje fremover. Både Keegan og Gullit forsøkte segå vidt på noen varianter av 3-5-2 uten hell, og synes ikke vi har sett spesielt solide ut i Benitez sine versjoner heller. Var bunnsolid bakover på slutten av fjorårssesongen med 4-2-3-1, selv om det må sies at Lejune blir hardt savna. Tror allikevel ikke at å gå over til ny formasjon er løsninga.
« Siste redigering: 01. Aug. 2018, 22:08 av Lateralus »