20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 2652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToonArmyAalesund

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« på: 09. April 2014, 10:58 »
Hei!

Min far blir 50 år den 11 mai, jeg og min lillebror har derfor bestillt tur til London (eneste plassen det går direkte til fra Ålesund) som gave til han.
Både han og jeg å min bror er Newcastle supportere og vi har vert flere ganger på St. James' Park men har aldri fått opplevd å stått i borteseksjonen før.
Ettersom vi spiller borte mot liverpool samme dag som han fyller 50 så hadde det vert den perfekte gaven om vi hadde fått skaffet billett i borteseksjonen på denne.

Men ettersom den kun ligger ute for salg for de som har sesongkort på St. James' Park så klarer vi ikke å kjøpe.

Er det noen som kunne hjelpt oss med billetter? Bare en billett hadde vert fantastisk, da hadde hvertfall han fått opplevd det:)

Håper på noen posetive tilbakemeldinger.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #1 på: 09. April 2014, 12:00 »
Eg veit ikkje sikkert, men har høyrt rykter om ekstremt dyre bilettar til denne kampen.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #2 på: 09. April 2014, 13:00 »
Hadde ikke ville reiset for å oppleve denne ydmykelsen :D

ToonArmyAalesund

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #3 på: 09. April 2014, 14:07 »
Ja, jeg vet at det er ekstremt dyre billetter på svarebørsen.
Det er helt uaktuelt siden liverpool kan vinne serien, men tenkte mer på om noen som hadde noen kontakter med sesongkort eller om det er noen her som har sesongkort som kunne tenkt seg å kjøpt en billett offisielt?

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #4 på: 09. April 2014, 14:54 »
Prøv viagogo.com

ToonArmyAalesund

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #5 på: 09. April 2014, 14:58 »
Det er vel bare til hjemmekampene?
Så lenge man har sesongkort får man kjøpt bortebillett nå, trenger 0 loyaltypoints.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #6 på: 09. April 2014, 19:47 »
Utsolgt nå, ellers kunne jeg hjulpet deg. Tipper flesteparten tar turen kun fordi de håper å se liverpool miste seriegullet, så om de allerede er hektet av før sisterunden er det sikkert mange som er interessert i å heller selge enn å se oss tape 4+ - 0...  :koko:

ToonArmyAalesund

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle
« Svar #7 på: 09. April 2014, 22:27 »
Ok, da bare krysser jeg fingrene for at noen plutselig dukker opp