20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270840 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #225 på: 04. Mars 2008, 17:11 »
Kunne faktisk tenkt meg Osman Nyan fra strømsgodset til newcatle, helt serriøst.

Jea right! ;D No tulla du!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #226 på: 04. Mars 2008, 18:45 »
Kunne faktisk tenkt meg Osman Nyan fra strømsgodset til newcatle, helt serriøst.
For 10 år siden kunne jeg seriøst vurdert det. Da var Osman Nyan en habil midtbanespiller. Men det var for 10 år siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #227 på: 09. Mars 2008, 00:24 »
jeg har "syla" osman nyan i gardeleiren i 1995. jeg skulle gjort det igjen hvis han prøvde seg på nufc.

For dere som ikke har vært i millitæret: Syla er et begrep som betyr å mobbe en rookie, noe som medfører refs hvis man blir oppdaget. Jeg er intgen mobber, men dette angrer jeg ikke på :-)

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #228 på: 09. Mars 2008, 07:58 »
En norsk spiller jeg håper å få se i Newcastle drakta neste sesong er Tore Reginussen. Nå trenger vi nytt midtforsvar og ny sentral midtbane. "Reggie" er absolutt en som vil klare overgangen til England. Først skal han bare styre Tromsø til medalje og Europacup spill neste sesong.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #229 på: 10. Mars 2008, 22:16 »
Greit nok, det var en bergenser som mente at Ciljan aldri kunne bli til noe, og aldri har bevist en dritt.
Men Tore Reginiussen, hva i all verden har han vist, som gjør han god nok til å forsterke Newcastle? Riktignok har vi få gode midtstoppere, men det er ikke akkurat sånn at Reginiussen er så veldig mye bedre enn det vi har fra før. Og han er ikke så mye bedre neste sesong heller. Jeg tror ikke Reginiussen ville vist seg frem fra en så veldig mye bedre side enn det Vadim Demidov har gjort i RBK i sesongoppkjøringen. Av det jeg har sett av den gutten har han fremdeles veldig mye igjen å lære. Og jeg tviler på om han lærer alt det på én sesong i den norske Tippeligaen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #230 på: 10. Mars 2008, 22:21 »
Ikke må vi glemme at Tromsø sikkert vil ha 250 millioner og St. James Park i bytte. Det var i hvert fall inntrykket jeg fikk da RBK ville ha ham. Helt latterlige prisantydninger for en spiller som ikke har bevist noe spesiellt i TL enda en gang.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #231 på: 10. Mars 2008, 22:29 »
Det var ikke bare du som fikk det inntrykket, Geir.

Og 250 millioner (pund) og SJP er overhodet ikke nok for tidenes beste fotballspiller. "Reggie" som Ulf kaller ham, er jo bedre enn alle andre fotballspillere i hele verden til sammen. Dobbelt så god. Om ikke tre ganger.

Det er ingen klubber i verden som har penger nok til å kjøpe "Reggie" fra Tromsø. Bortsett fra når Man Utd banker på døra til Tromsø og tilbyr et par millioner (kroner), og en treningskamp på Alfheim.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #232 på: 21. Mars 2008, 03:23 »
Finnes 2 spillere i Norge jeg ville hatt i Newcastle..
1. Sarts Khalili. Kommer til å bli den nye Shearer. Er enda 18 år, å er god på absolutt alt...
2. Rosenborgs skjell.. Han i kampform hadde gjort alle topplag til et bedre lag. Hater Rosenborg, men ja... Han i toppform hadde vært susen..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #233 på: 22. Mars 2008, 18:16 »

Han i kampform hadde gjort alle topplag til et bedre lag. Hater Rosenborg, men ja... Han i toppform hadde vært susen..

????? Hva i helvete fabler dere om? Ja, jeg kan strekke meg så langt i å si at Ciljan KAN med god trening og bra veiledning bli en OK spiller for oss i den situasjonen vi er i nå. Men å si at han hadde gjort alle topplag til et bedre lag er rett og slett naivt og uklokt sagt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #234 på: 22. Mars 2008, 18:24 »
Om han mener i Norge er det selvsagt helt riktig. Prater han om Norges landslag er det selvfølgelig også helt riktig.
Prater vi PL, så prater vi at det potensielt er riktig. Per nå selvfølgelig ikke, men potensialet er der for alle å se.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #235 på: 22. Mars 2008, 20:00 »
Skjell????

Er dette Per Ciljan??
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #236 på: 22. Mars 2008, 20:14 »
Per Ciljan jeg prater om ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

gaggyjeja

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #237 på: 23. Mars 2008, 10:15 »
Litt morsomt hvis man blar tilbake her og leser hva folk skrev om braaten, så ser du noen måneder senere hvordan det har gått med han. En reservelagsspiller for Bolton er han blitt, folk snakket om "vanvttig potensiale". Forhåpentligvis får vi frem et par fler spillere i PL. Men personlig ser jeg heller frem til unggutta som kommer fra U landslagene 20/17. Er en hel del spillere der som kan innta de større ligaene nokså fort.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #238 på: 23. Mars 2008, 10:57 »
Per Ciljan jeg prater om ihvertfall.
Ja, var han jeg hadde i tankene ja ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #239 på: 23. Mars 2008, 15:12 »
Litt morsomt hvis man blar tilbake her og leser hva folk skrev om braaten, så ser du noen måneder senere hvordan det har gått med han. En reservelagsspiller for Bolton er han blitt, folk snakket om "vanvttig potensiale". Forhåpentligvis får vi frem et par fler spillere i PL. Men personlig ser jeg heller frem til unggutta som kommer fra U landslagene 20/17. Er en hel del spillere der som kan innta de større ligaene nokså fort.

Hadde Braaten hatt noe som kan kalles en riktig arbeidsmoral kunne han jo faktisk fått en hel del mer spilletid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida