20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270863 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #195 på: 25. Jan. 2008, 16:33 »
Hadde vært rått å fått Per til Newcastle ja, har selv spillt på samme lag som han:) Har bilde av meg og han når vi spillte mot national laget til swaziland.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #196 på: 25. Jan. 2008, 16:46 »
Har du spilt aldersbestemt landslag?

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #197 på: 25. Jan. 2008, 17:44 »
Nei, spillte på klubblag med han. Men det var et lag med de aller beste fra Swaziland vi møte i danacup.


Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #198 på: 25. Jan. 2008, 17:48 »
Danacup ja! Gode minner :) Nærmeste jeg har vært en proffkarriere var når speidere fra Ajax spurte treneren min om navnet mitt, men hørte desverre aldri noe i ettertid ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #199 på: 30. Jan. 2008, 00:10 »
Forøvrig verdt å nevne at Brede Hangeland var med på å holde nullen for Fulham, etter at de har gått 13 kamper før dagens mot Bolton med innslupne mål.
Av SkySports ble han blant annet kåret til banens beste og belønnet med en 9er på børsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #200 på: 30. Jan. 2008, 00:14 »
Forøvrig verdt å nevne at Brede Hangeland var med på å holde nullen for Fulham, etter at de har gått 13 kamper før dagens mot Bolton med innslupne mål.
Av SkySports ble han blant annet kåret til banens beste og belønnet med en 9er på børsen.

Skal sies at panke-laget Bolton må være drømme motstanderen til Brede, da kan han bare stå og stange unna de lange ballene, styrken hans ligger jo i luften så da er det ikke dumt å debutere mot Bolton. Men moro at han lykkes så godt selvfølgelig! :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #201 på: 30. Jan. 2008, 17:23 »
http://fotball.fvn.no/forstediv/article98525.ece
Dette er en spiller jeg mer en gjerne kunnet se for meg i Newcastletrøya..
Denne spilleren bestiier enorme kvaliteter, å han kommer til å bli stor, er faktisk allerede stor i en alder av 18 år ;)
Eneste minuset er ikke verdens beste toppfart, men det kan enn gjøre noe med. Se bare på Carew, han var heller ikke den rasketst før han innledet et sammarbeid med sprinteren John Ertsgård.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #202 på: 30. Jan. 2008, 20:51 »
Aram skal bli i Start!! Om 5 år er han fast på landslaget!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #203 på: 30. Jan. 2008, 20:58 »
Forøvrig verdt å nevne at Brede Hangeland var med på å holde nullen for Fulham, etter at de har gått 13 kamper før dagens mot Bolton med innslupne mål.
Av SkySports ble han blant annet kåret til banens beste og belønnet med en 9er på børsen.

Skal sies at panke-laget Bolton må være drømme motstanderen til Brede, da kan han bare stå og stange unna de lange ballene, styrken hans ligger jo i luften så da er det ikke dumt å debutere mot Bolton. Men moro at han lykkes så godt selvfølgelig! :)

Det er en normal oppfatning at Hangeland kun er en spiller som er god på hodet. Nå har jeg kun sett han for Norge etter han dro til England og da til dels mot svak motstand, men han virker som en slags spillende stoppertype. Han er riktignok en god duellspiller, men jeg tror ikke han er bare det.

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #204 på: 31. Jan. 2008, 08:17 »
Forøvrig verdt å nevne at Brede Hangeland var med på å holde nullen for Fulham, etter at de har gått 13 kamper før dagens mot Bolton med innslupne mål.
Av SkySports ble han blant annet kåret til banens beste og belønnet med en 9er på børsen.

Skal sies at panke-laget Bolton må være drømme motstanderen til Brede, da kan han bare stå og stange unna de lange ballene, styrken hans ligger jo i luften så da er det ikke dumt å debutere mot Bolton. Men moro at han lykkes så godt selvfølgelig! :)

Det er en normal oppfatning at Hangeland kun er en spiller som er god på hodet. Nå har jeg kun sett han for Norge etter han dro til England og da til dels mot svak motstand, men han virker som en slags spillende stoppertype. Han er riktignok en god duellspiller, men jeg tror ikke han er bare det.


Ja ey, han er svær, men han er ikke bare en svær "hitman" som feier unna. Han har jobba med teknikk, og den har blitt ganske god for en spiller på hans størrelse og i hans posisjon. God spilleforståelse også.  Hvorfor ikke vi kjøpte ham i sommer skjønner jeg ikke.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #205 på: 31. Jan. 2008, 10:18 »
Sitat
Hvorfor ikke vi kjøpte ham i sommer skjønner jeg ikke.


Fordi vi trudde han ikkje er god nok for oss, noko som er feil. Det er berre å sjå på tabellen :)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #206 på: 31. Jan. 2008, 16:25 »
Aram skal bli i Start!! Om 5 år er han fast på landslaget!
Korrekt, men jeg kunne gjerne sett han i Newcastle å ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #207 på: 08. Feb. 2008, 00:35 »
og veit at alle her hater BjørnHelge&John Arne Riise, men syntes det kunne vært artig og selvfølgelig spennende å sett de 2 sammen i Newcastle.

Bjørn Helge er ikke bare en klyse folkens :) han er også en veldig bra fotball spiller!
det samme gjelder "gulrot John".

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #208 på: 08. Feb. 2008, 10:53 »
Du tenker på den Bjørn Helge Riise som Nils Johan Semb er så utrolig glad i. Mitt syn er at Bjørn Helge Riise er ganske så oppskrytt, men at han som Tippeligaens store overraskelse i fjor fikk ros omtrent uansett hva han gjorde. Men, det kan jo godt være jeg tar feil og han faktisk hadde taklet nivået ;)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #209 på: 08. Feb. 2008, 11:09 »
Starts Anthony Annan linkes til Chelsea?
Etter å ha imponert i AFC mesterskapet har den godeste Essien anbefalt Annan for Chelsea. Mange mener at Annans spill som defensive midtbanespiller har gjort Essien kanongod. Se det, kunne han vært noe for oss? Jeg er usikker, men hadde vært spennende..

Ser å etter at Annan har spilt så bra, blir Start nedringt av Ghanesiske spillere som vil til Sørlandet ;D
http://fotball.fvn.no/forstediv/article99777.ece
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.