20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå  (Lest 5181 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #15 på: 20. Okt. 2018, 17:55 »
Tap her så må Rafa gå. Nå er d dessverre nok. Hadde Pardew hatt støtte fremdeles? Tror ikke det.

nerval

  • Gjest
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #16 på: 20. Okt. 2018, 17:58 »
Foretrekker nedrykk og Benitez om det betyr Ashley ut fremfor å redde plassen.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #17 på: 20. Okt. 2018, 18:11 »
Når det er obos-nivå på spillerne vi har på banen så kan ikke Benitez trylle. Bare å håpe på at Ashley stryker med snart.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #18 på: 20. Okt. 2018, 18:16 »
Stort sett samme stall som i fjor da? Taktikk og gameplan mangler jo totalt. Null kreativitet og plan over fotballen de skal gjennomføre. Tviler på at ting hadde blitt noe bedre med flere spillere tilgjengelig heller. Mannen er jo forelska i Perez, Diame og Kenedy. 20 mp for sistnevnte er RAN for å si det mildt. Der snakker vi obos-nivå.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #19 på: 20. Okt. 2018, 18:21 »
Ny fantastisk elendig hjemmekamp. Dette laget er sjanseløse denne sesongen og blir det over tosifret antall poeng etter 38 kamper er vi heldige.
Det tredje nedrykket under katastrofen Ashley og jeg kan ærlig innrømme at et nedrykk er som forventet. Tror aldri klubben har bestått av elendigere kvalitet i spillertroppen. Å se hvor rævva det har blitt de siste ti årene er megatrist og Newcastle som by må vente mange år før de får noe å glede seg over på St. James Park. Mitt tips er at denne sesongen blir den siste som Premier League de neste 20 årene. Tidsrammen er at jeg satser på at mannen på topp har røket ut på naturlig måte. Dog frykter jeg Ashley er som kakerlakkene, umulig å bli kvitt.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #20 på: 20. Okt. 2018, 18:28 »
Tap her så må Rafa gå. Nå er d dessverre nok. Hadde Pardew hatt støtte fremdeles? Tror ikke det.

Rafa kan greia snu dette, det hadde ikkje Pardew gjort. Stor skilnad på dei to. Kven er det realistisk få inn som erstattar?

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #21 på: 20. Okt. 2018, 18:32 »
Hent inn Big Sam 👍 Nedrykks-spesialist!!! 😎

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #22 på: 20. Okt. 2018, 21:24 »
Jeg er faktisk ikke så sikker på at den stallen Newcastle besitter pr. dags dato hadde vært god nok til å vinne Eliteserien. Hvordan kan man egentlig være overrasket over at laget som ikke bruker penger på spillere ikke vinner kamper?

I dag burde vi vunnet, men en blanding av uflaks og mangel på kvalitet ødelegger dessverre for oss. Takk, Ashley! Du har ødelagt klubben vår, din forbanna Jabba the Hutt-etterligning!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #23 på: 22. Okt. 2018, 10:08 »
Så en tweet med skjermutklipp fra Sky eller noe slikt sammenligna Huddersfield, Brighton og vår net-spend siden vårt felles opprykk. De to andre hadde brukt betydelige summer, vi hadde brukt totalt 1 mill pund.
Hvordan kan vi forvente å holde oss i divisjonen når vi ikke opererer innenfor de samme økonomiske rammene som andre lag? I lengda må faktisk Benitez være trollmann for å klare det - og det var nettopp nesten trollkunst han bedrev sist sesong da vi havna på en kunstig høy 10. plass. Nå får vi igjen svi for en sesong med ekstrem overprestasjon og en eier som ikke evner bygge videre på en dritt for sportslig prestasjon.

Vår tabellplassering pdd er ene og alene Mike Ashley sin fortjeneste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #24 på: 22. Okt. 2018, 10:15 »
Jeg valgte å se denne kampen til tross for at jeg alltid tar meg selv i å låve at dette blir den siste. Det jeg sitter igjen med er at et lag i motgang ikke får en dritt gratis!

At Brighton scorer og vinner den kampen er jo ikke rettferdig. Newcastle var faktisk gode frem til de siste 20 minuttene. Og eneste grunnen til at over femtitusen Geordies gidder å møte, er pga at Benitez er mannen ved roret. At noen kan argumentere for at en annen halvfeit brite kan få mer utav Ayoze, Ritchie, Diame og Joselu!!! blir for dumt for meg. Hadde vi prøvd å angripe mer, vet vi alle godt hvordan det hadde endt.

Det viktigste nå er jo å ha troen, for det virker som guttene faktisk prøver under Benitez til tross for to fattige poeng. Har jo vært mytteri i tidligere motgang under andre managere. Nå har vi spilt to bra kamper som vanligvis resulterer i mer poeng. Jeg tror uflaksen stopper mot Soton og at vi faktisk vinner den!

In Benitez I trust!  ;)
« Siste redigering: 22. Okt. 2018, 10:21 av Magpie93 »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #25 på: 22. Okt. 2018, 11:56 »
Så en tweet med skjermutklipp fra Sky eller noe slikt sammenligna Huddersfield, Brighton og vår net-spend siden vårt felles opprykk. De to andre hadde brukt betydelige summer, vi hadde brukt totalt 1 mill pund.
Hvordan kan vi forvente å holde oss i divisjonen når vi ikke opererer innenfor de samme økonomiske rammene som andre lag? I lengda må faktisk Benitez være trollmann for å klare det - og det var nettopp nesten trollkunst han bedrev sist sesong da vi havna på en kunstig høy 10. plass. Nå får vi igjen svi for en sesong med ekstrem overprestasjon og en eier som ikke evner bygge videre på en dritt for sportslig prestasjon.

Vår tabellplassering pdd er ene og alene Mike Ashley sin fortjeneste.

Helt enig!
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #26 på: 22. Okt. 2018, 21:05 »


Beklager teksten nederst, men første kopi av bildet jeg fant på google.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #27 på: 23. Okt. 2018, 09:32 »
Takk Anders, var denne jeg selv ikke gadd finne frem. Det er faen meg en skam!
Kan bare drømme seg tilbake til Sheperd-tidene. Var en drøm sammenlignet med dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #28 på: 23. Okt. 2018, 14:01 »
Absolutt! Er jo bare en apatisk stemning rundt hele klubben. Og det verste, i mine øyne, er at folk begynner å vende seg mot Rafa. Selv om han gjør noen feil han også, så er han et av utrolig få lyspunkter rundt klubben.


Men jeg så en annen oversikt, helt lik den jeg la ut bilde av. Men der var net spend på £100k. Uansett helt tragisk.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: NUFC - Brighton, 20.10.18, nå
« Svar #29 på: 23. Okt. 2018, 15:13 »
Absolutt! Er jo bare en apatisk stemning rundt hele klubben. Og det verste, i mine øyne, er at folk begynner å vende seg mot Rafa. Selv om han gjør noen feil han også, så er han et av utrolig få lyspunkter rundt klubben.


Men jeg så en annen oversikt, helt lik den jeg la ut bilde av. Men der var net spend på £100k. Uansett helt tragisk.

Sky hadde vel en som viste net spend på £100k. En skam, og helt unødvendig. Denne klubben kan driftes langt sunnere uten at Ashley trenger å grave i lommeboka si. 
No fate but what you make