20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 269835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #375 på: 29. Aug. 2008, 13:51 »
Som også andre har nevnt her, så er det ikke ett must å få inn en direkte erstatter for Milner, da han heldigvis spilte i en posisjon som vi har andre som kan spille i.
Bruk pengene fra han på å forsterke de plassene vi er svake på, VB, , OM eller spiss.  

Eller spiss? Eg meinar både vb, om OG spiss er eit minimum!

Enig der, men nu var det snakk om pengene fra Milner!   Hvis vi skal hente 3 spillere for de pengene så vet jeg ett par talenter i HESA-serien vi kan gå for :P   De er ung, lovende, og billig i drift, så passer vel Ashley fint det.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #376 på: 29. Aug. 2008, 13:51 »
Den eneste jeg stoler 100% på er Kevin Keegan, det er han som vet hva vi trenger for å bli bedre. Han har hele sommeren sagt at vi måtte få fornyet kontrakten til Owen, dette har ikke blitt gjort. Han ville desperat beholde, og var enig med Milner at han fortjente en bedre kontrakt når klubben verdsatte han til 10mp. Styrer velger likevel å ignorere dette, vi vet alle hva som skjedde i ettertid.
Keegan har hele tiden sagt at vi trenger en større stall, men nå tre dager før vinduet står vi i fare for å svekke en allerede alt for tynn stall.
Kesse, har du enda ikke skjønt at prisen på Milner sannsynligvis vil blir 10mp og at Leeds skal ha PROSENTER AV DETTE? Han er forresten solgt nå: http://www.avfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~1378813,00.html

Så da får vi se hva som skjer videre, vi trenger nå 4 spillere for at Keegan skal få oppfyllt ønsket sitt + ny kontrakt til Owen.

Det sies at vi Milner har blitt solgt for 12MP, og at Leeds skal ha 25%, altså sitter vi igjen med ca 9MP. Latterlig mye for en spiller som Milner, når vi i tillegg har en bedre høyreving i klubben enn Milner så ser ikke jeg på dette som noen krise. Men at stallen er tynn, det er jeg helt enig i!

Dette er forrsten litt morsom stat :

Last season Milner contributed a grand total of two
assists to Newcastle - fewer than renowned creator Joey Barton - and
boasted a cross completion rate of just 18.39% - worse than ace
flankers Stephen Hunt, Eddie Lewis and George McCartney. Newcastle
won a mere 24% of the matches in which Milner featured, compared to
44% of those in which he didn't play.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #377 på: 29. Aug. 2008, 14:18 »
Av og til skulle jeg ønske Abel satt i Dennis Wise sin posisjon :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #378 på: 29. Aug. 2008, 14:23 »
Hvis vi henter Skjelbred håper jeg bare på 2 ting, 1 at han blir brukt i indreløperposisjon. Han er ikke så god på kant, og nr 2 at han faktisk får spille en del. Kjipt hvis castle ødelegger en av Norges største talenter med å bruke han på feil sted eller ikke spille med ham i det hele tatt.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #379 på: 29. Aug. 2008, 17:42 »
Når det gjelder bedømming av fotballferdigheter stoler jeg mer på Vetere og Jimenez enn folk på newutd.no hvertfall.

JØSS.......  ;D

Selvfølgelig har Kesse ett poeng her, men tilliten til styret vårt er i ferd med å bli tynnslitt og den blir ikke noe bedre av at Milner forsvinner.

Hvorfor er tilliten til styret i ferd med å bli tynnslitt? Fordi de solgte Milner? Om du sjekker blant de engelske supporterne som kesse sier så finner du fort ut at de er likegyldige til det og at mange mener vi rett og slett har "ranet" Villa.

Hva styret har gjort er å bytte ut eldre, skadeplagede og/eller dårlige spillere med høy lønn som Emre, Carr, Rozehnal, Ramage og Faye, inn har kommet yngre og mye bedre spillere i Coloccini, Jonas G., Guthrie og Bassong, og jeg tror det kommer minst èn til, kansje flere også.

Synes ikke dette er så værst jeg.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #380 på: 29. Aug. 2008, 18:46 »
Heilt greit med Milner salg! Alle veit vel kva min meining er om han.  Det som er litt artigt er at det er PLUTSELEG greit å selge han for  mange som argumenterte mot meg når det gjaldt Milner( ikkje alle seff).

Synst 9 mill pund for James milner er ein ufatteleg bra deal med tanke på kor lite konstruktivt han faktisk gjer på bana.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #381 på: 29. Aug. 2008, 18:50 »
Heilt greit med Milner salg! Alle veit vel kva min meining er om han.  Det som er litt artigt er at det er PLUTSELEG greit å selge han for  mange som argumenterte mot meg når det gjaldt Milner( ikkje alle seff).

Synst 9 mill pund for James milner er ein ufatteleg bra deal med tanke på kor lite konstruktivt han faktisk gjer på bana.

Det er andre gang du sier dette her!! Har du en blokkering i hjernen din?!!?? Eller har det bare gått deg hus forbi at Milner leverte inn en "transfer request" som ble offentligjort i går? Det kan ha noe med det å gjøre vettu....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #382 på: 29. Aug. 2008, 18:56 »
Heilt greit med Milner salg! Alle veit vel kva min meining er om han.  Det som er litt artigt er at det er PLUTSELEG greit å selge han for  mange som argumenterte mot meg når det gjaldt Milner( ikkje alle seff).

Synst 9 mill pund for James milner er ein ufatteleg bra deal med tanke på kor lite konstruktivt han faktisk gjer på bana.

Det er andre gang du sier dette her!! Har du en blokkering i hjernen din?!!?? Eller har det bare gått deg hus forbi at Milner leverte inn en "transfer request" som ble offentligjort i går? Det kan ha noe med det å gjøre vettu....

Nope. ingen blokkering i hjernen min. Trudde faktisk det innlegget ikkje kom ut pga at maskina min klikket i det eg sendte innlegget. Treng ikkje å vere så sur, gløymt å tatt pillane?


Det eg skulle fram til er at Milner plutselig ikkje er GOD NOK etter han leverte inn denne transfer requesten.
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 18:59 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #383 på: 29. Aug. 2008, 20:06 »
Lite konstruktivt på bana? Hva faen er det for en påstand?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #384 på: 29. Aug. 2008, 20:35 »
Det går på at han har få assists, bommer på flere skudd enn han treffer på, dødballene er ustabile og tidvis under enhver kritikk.
Men det betyr selvsagt ikke at han ikke foretar seg noe konstruktivt på banen.
Hans Emil tar selvagt jævlig hardt i, når han kritiserer Milner. Men sånn har kritikken mot Milner alltid vært.
Uansett, nå får dere juble høylytt dere som alltid har ønsket Milner dit pepper ikke gror (altså i Birmingham), så får alle vi andre vurdere om vi skal legge skylda på Milner eller på styret.

Jeg synes uansett det er veldig storsinnet og klubblojalt av Keegan å gå ut å si at "det var JEG som solgte Milner".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #385 på: 29. Aug. 2008, 21:40 »
Stemmer. Hans assist stats og skåringrate er for dårleg. Tillegg slår han elendige innlegg som oftast. Dødballer og skuddforsøka hans er ofte begredelege. Milner er flink til å drible, men er for treig. Skal ha for ein utrulig stå på vilje.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #386 på: 30. Aug. 2008, 18:15 »
bra oppsumert der emil

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #387 på: 31. Aug. 2008, 11:57 »
Stemmer. Hans assist stats og skåringrate er for dårleg. Tillegg slår han elendige innlegg som oftast. Dødballer og skuddforsøka hans er ofte begredelege. Milner er flink til å drible, men er for treig. Skal ha for ein utrulig stå på vilje.

Innse at Milner var en av Newcastles beste spillere, du kan begynne med å følge han debut for Villa idag mot Liverpool. Helt sikker på at han blir å brilliere.
an sparker ikke Bobby Robson??

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #388 på: 31. Aug. 2008, 14:03 »
når starter villa - liverpool?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #389 på: 31. Aug. 2008, 14:05 »
når starter villa - liverpool?
Kl. 17.00