20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366656 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3105 på: 03. Feb. 2011, 21:27 »
Kan man ikke hente noen på lån?

Om det kun er klubbløse spillere vi kan hente er valgmulighetene elendige. Aliadiere er nevnt men er jo ikke bedre enn de vi har fra før.
Shabani Nonda og Ewerthon er de mest aktuelle jeg har funnet. Førstenevnte hadde et svakt opphold i Blackburn men puttet uansett 7 mål på 20 kamper.
Er noen sesonger siden Ewerthon presterte godt, men han er jo kun 29 år så han kan ikke skylde på at alderen har tatt talentet hans.

Er de verdt å satse på ut sesongen? Jeg tviler og er mer lysten på å gi noen av ungguttene sjansen. Phil Airey og Michael Richardson kunne kansje fått en liten sjanse........

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3106 på: 03. Feb. 2011, 21:51 »
Kong Hulsker er jo på free =)
Hadde passet fengselsdraktene perfekt!

Tommi H

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 80
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3107 på: 03. Feb. 2011, 21:56 »
hulsker??
 fysj da går vi heller får ezekiel Bala:P fra bryne:P

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3108 på: 03. Feb. 2011, 23:12 »
Hvor lenge er Vuckic skada?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3109 på: 03. Feb. 2011, 23:33 »
Vi burde heller spørre Shearer om han kan stå på 16-meterstreken og pælme noen baller i mål. Han burde få unntak fra offside-regelen, ettersom kroppen hans sannsynligvis ikke tåler så mye løping.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3110 på: 03. Feb. 2011, 23:46 »
Rindarøy er ikke et dumt forslag, men spørs om Carr/Pardew veit om han :P Molde-fansen bør ta kontakt med Rindarøy, og be agenten ordne han et prøvespill ;)

Siden han har gjort det så bra i Deportivo? Nei takk.

Enrique kunne trengt en liten utfordrer, og vi kunne definitivt ha trengt en backup for han. Rindarøy er ikke elendig, men veit heller ikke hvordan det har gått i Deportivo. Selv om jeg skjønner at det ikke har gått strålende...
Hverken vi eller Rindarøy risikerer spesielt mye på at han blir her frem til sommeren. Han er helt sikkert bedre enn Shane Ferguson og Lee Toland på venstrebacken, og har greit med erfaring.
Men nå er han ikke linket engang, så du skal få slippe å bekymre deg!

Ewerthon ville jeg gjerne ha tatt imot. Men er vi linket med han? Så vi var linket med Aliadiere. Greit hvis han går med på en kontrakt frem til sommeren. Bare for å ha valget mellom flere spillere.
Hadde vært ypperlig om vi hadde fått inn disse tre, men veit hvertfall at Rindarøy ikke kommer. Mer usikker på de to andre. Virker kanskje som om Aliadiere kan bli diskutert på kontoret til Pardew.
Regner med at disse to hvertfall er bedre enn Phil Airey som ble nevnt. Jeg er helt klart for å matche noen av unguttene, men ingen av de bør man regne med at slår gjennom nå.. Derfor ville det ha vært et tryggere valg å hente Ewerthon/Aliadiere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3111 på: 04. Feb. 2011, 11:38 »
Bortsett fra at Ivers antakeligvis er bedre enn samtlige av dagens Newcastle-spisser, inkludert Ameobi.

Der er jeg uenig med deg. Ameobi herjet jo i Championship i fjor, gjør Ivers det? Ivers var bedre enn Shola før, men det er han ikke nå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3112 på: 04. Feb. 2011, 12:43 »
Iversen funker like bra som tilrettelegger som målscorer, ulikt Ameobi som i større grad hovedsaklig står for mål. Vil ikke si det er voldsomme klasseforskjeller mellom disse to, men at Ivers er bedre enn Best, Løven og Ranger - det står jeg helt klart inne for.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3113 på: 04. Feb. 2011, 12:51 »
men at Ivers er bedre enn Best, Løven og Ranger - det står jeg helt klart inne for.
Det nekter jeg ikke for ;) Iversen er nok dårligere enn de i Npower, men holder nok nivået i PL bedre enn alle tre fordi han har stor og sterk, og som du sier, en god tilrettelegger.
Bare se på Løven, kjempegod i Npower, men han blir for veik i PL. Det samme gjelder egentlig Best.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3114 på: 04. Feb. 2011, 12:59 »
Hvem har sagt at han er så dårlig i nPower da? :P
Jeg har ikke sett noen nPower-kamper i år, men jeg skulle da tro at han skal holde det nivået alle tiders. Må jo også ta hensyn til at han spiller for et langt svakere lag enn det våre spisser gjorde.
Løven er rett og slett for veik ja, og har for få strenger å spille på. Kjapp nok er han heller ikke i PL-sammenheng, det han er god på er spilleforståelse og godt bevegelsesmønster.
Best er en hard nøtt å knekke. Han har vist at han har fysikken inne, men tidvis virker han jævla uinteressert og lite fotballsmart. Han er ikke en spesielt teknisk god spiller heller dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3115 på: 04. Feb. 2011, 13:09 »
Dropp Iversen diskusjonen! Han er Palace spiller. Han ville dog vært en forsterkning.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3116 på: 04. Feb. 2011, 13:10 »
Dropp Iversen diskusjonen! Han er Palace spiller. Han ville dog vært en forsterkning.

Med det angrepet vi har nå er nesten alt en forsterkning...

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3117 på: 04. Feb. 2011, 13:15 »
Hvem har sagt at han er så dårlig i nPower da? :P
Jeg har ikke sett noen nPower-kamper i år, men jeg skulle da tro at han skal holde det nivået alle tiders. Må jo også ta hensyn til at han spiller for et langt svakere lag enn det våre spisser gjorde.

Var ikke meningen å avskrive Iversen i Npower på noen måte, hvis det virket sånn. Men Iversen spiller ikke fast i Crystal Palace, og det sier vel litt. Så litt av den ene kampen han spilte (ikke den han scoret i) og han var ikke veldig imponerende.
Npower er en fysisk tøff liga, men den er også ganske treg, og lite teknisk. Derfor dominerte Løvenkrands der, han løp rett og slett fra alle. Iversen blir ikke så god tror jeg, fordi han ikke har de ferdighetene, han er mer en allrounder. Ikke at det er dårlig, men da dominerer han nok ikke Npower som Løvenkrands og Best gjorde.

Fryktelig rotete innlegg, men har dårlig tid :P

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3118 på: 04. Feb. 2011, 14:21 »
vi er kommet ut av januarvinduet som den store tapern her.
Med Carroll på laget så jeg for meg en finish rundt 10.plass realistisk sett.
Nå uten Carroll, og med amøba ute, tror jeg vi kan kjempe oss til en 15 plass, men 16-17 er mer realistisk.
Men om vi bare unngår nedrykk, så mener jeg at Carrollsalget var riktig. Riktig pris, men til feil tid.
Gi oss fornyet PL kontrakt så skal vi forsterke som faen i sommer! 2 nye spisser inn, ny forsvar, og en ny ving.
If it has tits or wheels, count on problems!

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3119 på: 04. Feb. 2011, 14:25 »
Ewerthon får neppe arbeidsklarering, mtp. at han ikke kan ansees som uvurderlig.

Aliadiere har bøtta inn 14 mål på 10 sesonger og har ikke spilt fotballkamper på et halvt år.

Bottom line: hipp hurra.
Oscillons From The Anti-Sun