20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fifa 2008  (Lest 13156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #15 på: 02. Okt. 2007, 20:44 »
Okå. :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #16 på: 03. Okt. 2007, 10:41 »
Mye useriøst her nå. Jeg har alltid vært PES elsker, men har alltid vært åpen for å se om FIFA faktisk klarer å ta seg sammen å lage et godt fotballspill. I år har de gjort nettopp det. Jeg har kjøpt FIFA 08 til ps3n min og det fungerer utmerket. Per dags dato er dette spillet det beste fotballspillet noensinne, selvfølgelig bare inntil PES kommer ut, regner jeg med hvertfall. PES må komme fram med sitt aller ypperste for å knuse FIFA i år, og som ekte fotballspill elsker synes jeg det er glimrende. Det øker kvaliteten på spillene.

Så langt koser jeg meg med FIFA som virkelig imponerer meg med 08 utgaven, men har selvfølgelig forhåndsbestilt PES og venter som en liten unge på julaften til jeg får det.
ignert Morten.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #17 på: 03. Okt. 2007, 12:02 »
Jeg spiller heller demoen til PES07 enn å prøve Fifa igjen
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #18 på: 08. Okt. 2007, 16:39 »
Jeg skal nå bryte sammen og innrømme at en ting irriterer ræva av meg med FIFA 08. Be a pro på playstation 3 er en enkel treningskamp, genialt artig å spille, men når du bare kan spille en kamp mot et annet lag blir man fort lei!!! Fifa til ps2 har faktisk serie på det.. du kan spille multiplayer! Der du får utdelt mål, og den som gjør ting best blir kaptein!:D det er sinsykt genialt og spennened å spille ilag med en kompis, og Online kan du spille 5 mot 5! hvis jeg ikke har missforstått noe brutalt! noe som også er helt fantastisk genialt! Men ps3! store helvettes Blueray plater har de kuttet bort alt dette, og bare satset på grafikk og fysikk....

Jeg vurderer å selge ps3 spille og kjøpe ps2 bare for artigheten i spillet.. skjønner ikke tankegangen til EA i dette tilfelle....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #19 på: 08. Okt. 2007, 17:02 »
Du kan få bytte PS3en din mot min PS2+Fifa 2008 og flere andre spill hvis du vil det istedenfor. Det går an å spille brente spill og sone1 spill på den, så det hadde jeg gjort hvis jeg var deg! Jeg kan betale all frakt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Fifa 2008
« Svar #20 på: 08. Okt. 2007, 17:09 »
Jeg skal nå bryte sammen og innrømme at en ting irriterer ræva av meg med FIFA 08. Be a pro på playstation 3 er en enkel treningskamp, genialt artig å spille, men når du bare kan spille en kamp mot et annet lag blir man fort lei!!! Fifa til ps2 har faktisk serie på det.. du kan spille multiplayer! Der du får utdelt mål, og den som gjør ting best blir kaptein!:D det er sinsykt genialt og spennened å spille ilag med en kompis, og Online kan du spille 5 mot 5! hvis jeg ikke har missforstått noe brutalt! noe som også er helt fantastisk genialt! Men ps3! store helvettes Blueray plater har de kuttet bort alt dette, og bare satset på grafikk og fysikk....

Jeg vurderer å selge ps3 spille og kjøpe ps2 bare for artigheten i spillet.. skjønner ikke tankegangen til EA i dette tilfelle....

"Be a pro"-opplegget høres uhyre lovende ut, og det gjør dette årets FIFA-utgave ekstra spennende. Tror at det alene kan bryte den dårlige trenden vi har sett fra FIFA over de siste fem-seks årene. Å spille dette multiplayer MÅ jo være underholdende. Dessverre har jeg hørt fra både den ene og den andre som besitter spillet at FIFA 08 ikke skiller seg ut overhodet fra de tidligere FIFA-spillene.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Fifa 2008
« Svar #21 på: 10. Okt. 2007, 04:57 »
Kjøpte Fifa 08 den dagen det kom ut, til Xbox 360, og er UTROLIG fornøyd.

Men en ting må dere være klar over, grafikkmessig vil du merke en vanvittig forskjell fra HD beregnet TV (LCD\Plasma) og normal tv.
Har en 40 tommer full-HD tv på rommet, og det er helt fantastisk så flott grafikk det er.
Men når jeg tok det med til kompiser, og skulle spille det på en 28 tommer "feit, vanlig tv", var det rett og slett forferdelig kjedelig, og grafikken var .. fæl. Det var rett og slett 2 forskjellige spill, bare pga. forskjellen på TV'ene (HD (plasma\lcd) og Vanlig tv).

Jeg har aldri noen gang kost meg så mye med et Fifa spill som med dette.
Gameplayet er fantastisk, mulighetene er uendelige, og nettspillfunksjonen er utmerket.
Eneste jeg stuket på var manglende "Singleplayer career mode for Be-a-pro" , noe jeg synest var fantastisk bra på PC\PS2 verisjonen.

Anbefaler alle å prøve det på PS3\Xbox 360 (Fifa 08 - next generation) - på en HD-klar eller Full-HD tv. i form av LCD eller Plasma.

Karakter: 9\10


PS: Før Fifa08 kom ut prøvde jeg både demoen til Fifa 08 og PES08 .. og må si at Fifa 08 rett og slett føltes 10 ganger bedre ut, mye pågrunn av at det føltes mer realtistisk, og at det var flere muligheter. Og denne følelsen er der enda (Fifa 08 fullverisjon vs. PES08 demo).
Følte at PES08 ikke hadde en eneste forandring, utenom menyene. Håper virkelig fullverisjonen blir bedre, for den skal også kjøpes, kjøper alltid både PES og Fifa.
Jeg irriterte meg så grenseløst på PES07 sine kommentatorer, menymusikk, "trykke en knapp i menyen-lyden" og visse småting i gameplayet.
Håper virkelig de har forbedret det i den nye verisjonen.
« Siste redigering: 10. Okt. 2007, 05:04 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #22 på: 10. Okt. 2007, 09:56 »
Sverger også til FIFA framfor PES!! Var i starten litt skuffet over 08, men etterhvert som man venner seg til de nye funksjonene blir det noe helt annet! Slik er det vel stort sett hvert år  :P

Når det gjelder Be a pro så synes jeg det var DRIT kjedelig. Alle kampene ender 0-0, og skal det skje noe må man gjøre det selv. Vanskelig hvis man f. eks. er en midtstopper. Men det er forhåpentligvis bedre hvis man spiller multiplayer...

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #23 på: 10. Okt. 2007, 10:53 »
Du kan få bytte PS3en din mot min PS2+Fifa 2008 og flere andre spill hvis du vil det istedenfor. Det går an å spille brente spill og sone1 spill på den, så det hadde jeg gjort hvis jeg var deg! Jeg kan betale all frakt.

haha, han er vel ikke dum heller

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #24 på: 11. Okt. 2007, 00:32 »


PS: Før Fifa08 kom ut prøvde jeg både demoen til Fifa 08 og PES08 .. og må si at Fifa 08 rett og slett føltes 10 ganger bedre ut, mye pågrunn av at det føltes mer realtistisk, og at det var flere muligheter. Og denne følelsen er der enda (Fifa 08 fullverisjon vs. PES08 demo).
Følte at PES08 ikke hadde en eneste forandring, utenom menyene. Håper virkelig fullverisjonen blir bedre, for den skal også kjøpes, kjøper alltid både PES og Fifa.
Jeg irriterte meg så grenseløst på PES07 sine kommentatorer, menymusikk, "trykke en knapp i menyen-lyden" og visse småting i gameplayet.
Håper virkelig de har forbedret det i den nye verisjonen.


Har aldri vært så 100 % uenig med noen noensinne , heh
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #25 på: 11. Okt. 2007, 17:04 »
Du kan få bytte PS3en din mot min PS2+Fifa 2008 og flere andre spill hvis du vil det istedenfor. Det går an å spille brente spill og sone1 spill på den, så det hadde jeg gjort hvis jeg var deg! Jeg kan betale all frakt.

haha, han er vel ikke dum heller

hehe du skal aldri si aldri:) verd et forsøk... kunne vært tullat nok til det!:D men men, hold meg til PS3'en:)

fikk spillt litt fifa til ps2 her om dagen. alle som har spilt det og klager skjønner jeg godt... menne, hadde de hatt BE A PRO sesong med mulighet for mulitiplayer  i den kvaliteten de har på ps3,så har det vært 15 poeng av 10! nå er det mer 7 av 10...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #26 på: 11. Okt. 2007, 22:42 »
Si fra hvis du ombestemmer deg ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Fifa 2008
« Svar #27 på: 18. Okt. 2007, 06:14 »


PS: Før Fifa08 kom ut prøvde jeg både demoen til Fifa 08 og PES08 .. og må si at Fifa 08 rett og slett føltes 10 ganger bedre ut, mye pågrunn av at det føltes mer realtistisk, og at det var flere muligheter. Og denne følelsen er der enda (Fifa 08 fullverisjon vs. PES08 demo).
Følte at PES08 ikke hadde en eneste forandring, utenom menyene. Håper virkelig fullverisjonen blir bedre, for den skal også kjøpes, kjøper alltid både PES og Fifa.
Jeg irriterte meg så grenseløst på PES07 sine kommentatorer, menymusikk, "trykke en knapp i menyen-lyden" og visse småting i gameplayet.
Håper virkelig de har forbedret det i den nye verisjonen.


Har aldri vært så 100 % uenig med noen noensinne , heh

Hehe, er lov å være uenig vett du :).
Vi har alle våre meiniger, spiller det enda jeg.. har ikke gått lei :).

Gleder meg til "updaten" til online "be a pro" slippes :P
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #28 på: 16. Nov. 2007, 19:23 »
Nå er Online Be a Pro lansert!

Anbefaler alle å ta fram fifa 08 igjenn! Sikter hovedsakelig til de med PS3!:)

Tjenesten fungerer ekstremt godt! eneste negative er at det finnes eksepsjonelt mange ballkåte små drittunger som bare spiller klynge fotball! så alle springer tidvis bare etter ballen. Men jeg håper de i framtida prøver å venne seg til å holde seg til en posisjon. Spesiellt de som spiller midtstoppere og er med på alle angrepene!

Artig å spille 10 stykker på engang. 5 mot 5, og når kampen blåses av så er det din figur som blir kåret til banens beste. Da kjenne du deg stolt!:) Min personlige rekord er 2-1 over Milan. Jeg var juninho og en kar var Baros. Vi spillte mot 5 mann. og jeg la opp til det ene målet. og satte mål nummer 2 i krysset ifra 20 meter etter å ha vridd nesta av meg:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Fifa 2008
« Svar #29 på: 17. Nov. 2007, 00:27 »
jeg klarer ikke spille mot folk online, skjønner ikke hvorfor. har ps3. mulig jeg har gjort noen feil instillinger