20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rolando Aarons  (Lest 30452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #15 på: 06. Sep. 2014, 14:32 »
Er der en eneste tråd her inne hvor du ikke har proklamert at Pardew må gå?  :ler:

Tror ikke det.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #16 på: 06. Sep. 2014, 18:45 »
Aarons må få ny kontrakt ASAP. Har jo bare 2 år igjen på nåværende kontrakt som sikkert ikke er så fantastisk god.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #17 på: 06. Sep. 2014, 20:24 »
Dei har nok snart skremt han til å ikkje signera noko ny kontrakt ::)

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #18 på: 07. Sep. 2014, 18:12 »
Er vel ganske vanlig at såpass unge spillere først og fremst kommer inn fra benken? Var akkurat slik lagledelsene gikk frem med Rooney og Sterling i alle fall.

Det er tydelig at han har et eksepsjonelt tallent, men er det ikke fornuftig å la ham få bygge opp selvtilliten gradvis gjennom å spille mot slitne forsvarere en periode? Regner med at han blir fast inventar i startoppstillingen innen januar uansett.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #19 på: 07. Sep. 2014, 18:32 »
Dette blir litt som med ødegård(ja han er endel yngre og litt mer hype rundt den gutten, men). Skal man si at "er man god nok er man gammel nok" eller skal man si "ikke put for mye press på gutten med en gang".... Jeg mener Aarons er klar for å starte. Han har vært siste 2 mnd vår klart beste ving? Gutten har akkuratt det newcastle har trengt på kanten de siste 2 årene! SLUTTPRODUKT! La gutten spille :)
Toon till I die.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #20 på: 07. Sep. 2014, 18:39 »
Er vel ganske vanlig at såpass unge spillere først og fremst kommer inn fra benken? Var akkurat slik lagledelsene gikk frem med Rooney og Sterling i alle fall.

Det er tydelig at han har et eksepsjonelt tallent, men er det ikke fornuftig å la ham få bygge opp selvtilliten gradvis gjennom å spille mot slitne forsvarere en periode? Regner med at han blir fast inventar i startoppstillingen innen januar uansett.

Forsåvidt enig i det. Det er bare det at jeg får gnagsår på øynene av å se "vingene" Gouffran og Sissoko i aksjon for tida.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #21 på: 07. Sep. 2014, 19:16 »
Man skal gjøre seg fortjent til å starte kamper uansett alder, og når Rolando Aarons har gjort mer på 39 minutter enn Cabella, Riviere, Gouffran og Sissoko har gjort til sammen over de tre første kampene synes jeg han har gjort seg fortjent til en start, for å vise at man mener alvor både i forhold til de som presterer og de som ikke presterer. For all del, han trenger ikke å starte 5 kamper på rad osv., men nå var han såpass god sist at jeg mener han fortjener en kamp fra start og 55-60 minutter i neste kamp, i stedet for 25.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #22 på: 07. Sep. 2014, 19:58 »
Jeg er en sterk tilhenger av at "er man god nok, er man gammel nok"! Og da er Aarons gammel nok.

Så rent bortsett fra det, kunne jeg vel ha skrevet nøyaktig det samme som boris, da jeg er helt enig! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #23 på: 08. Sep. 2014, 13:50 »
Er man gammel nok er man god nok. Det er jeg helt enig i. MEN, det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Aarons er ung, fersk og det er lett å tenke seg at den brå personlige suksessen han opplever nå, gjør at han føler seg større og bedre enn han egentlig er. Litt det samme som visstnok skjedde med Sterling. Og jeg synes det er veldig viktig å tørre å holde igjen unggutta, selv om hjertet sier "kjør på", selv om de selv sier "kjør på". Det er så lett å bli utbrent hvis du som ung gutt får altfor mye altfor tidlig. Wayne Rooney hadde verdensherredømme som 18-åring. 10 år senere var han ikke i nærheten den samme spilleren som slo gjennom med dunder og brak i Everton som tenåring.

De unge spillerne har som regel ikke vett til å skjønne når nok er nok. så lenge de synes det er gøy, så vil de bare ha mer, mer, mer. Derfor er det trenerens oppgave å holde igjen. Å være den litt kjipe fyren som ikke lar det gjøre alt du ønsker hele tiden. Det er det samme å oppdra en god fotballspiller, som å oppdra en hvilken som helst annen ungdom. De må holdes litt igjen. Det er til deres eget beste.

Derfor ble Martin Ødegaard "degradert" til U21-landslaget, i stedet for å være i startoppstillingen mot England og Italia.

Det er lett å glemme at Mats Møller Dæhli bare er 19 år gammel også, når han er en av landslagets viktigste og aller beste spillere. Derfor er det kanskje bra for Dæhli at han får utvikle seg i Championship, fremfor å spille på aller øverste nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #24 på: 11. Sep. 2014, 15:24 »
HVA ER DET MED OSS Å SKADER?

Noen må fanken med sette seg ned å gå gjennom hva som skjer i denne klubben....

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/its-over-out-rolando-aarons-7755215?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #25 på: 11. Sep. 2014, 20:57 »
Jeg kan ikke annet enn å henvise til det jeg sa i Siem de Jong-tråden. Vi tar ikke muskelskader seriøst. Slike skader er ikke bare sånt som skjer, og når det skjer med en så ung og tilsynelatende veltrent gutt som Aarons tidlig i sesongen blir jeg bekymret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #26 på: 12. Sep. 2014, 08:05 »
Jeg kan ikke annet enn å henvise til det jeg sa i Siem de Jong-tråden. Vi tar ikke muskelskader seriøst. Slike skader er ikke bare sånt som skjer, og når det skjer med en så ung og tilsynelatende veltrent gutt som Aarons tidlig i sesongen blir jeg bekymret.

Ja, er rett og slett krise at ikke klubben tar dette med på alvor!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #27 på: 12. Sep. 2014, 14:14 »
Irritert meg over dette i årevis, og mast om det her før også, selv om det er lenge sia nå.

Skadeforebygging er dessverre et IKKE-tema i Newcastle United FC!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #28 på: 16. Sep. 2014, 16:24 »
6 veker. Grunn nok til å sparka heile apparatet. Ingenting fungerar i klubben. Rensk opp!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #29 på: 11. Nov. 2014, 17:42 »
Rolando Aarons has damaged his hamstring yet again, and will not be available to Newcastle until next month at the earliest.
Nei.