20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #15 på: 25. Mars 2015, 14:19 »
Williamson er like høyt elsket som Ferreyra:)

Ellers ganske enig i avstemningen.

http://www.themag.co.uk/2015/03/25000-votes-the-newcastle-players-fans-want-to-stay-in-the-summer/

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #16 på: 25. Mars 2015, 16:26 »
Hahah. Skulle akkurat til å poste en jubel-post om akkurat denne nyheten.

Jeg holder igjen jubelen til han er ute av døra og en verdig erstatter er innafor. Det KAN faktisk bli verre enn Williamson  :P

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #17 på: 26. Mars 2015, 08:21 »
En spiss som kommer til å score mål og som det burde være mulig å få billig til sommeren er Chicharito. Lik Cisse i spillestilen, men jeg ville ikke vært utelukkende negativ.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #18 på: 26. Mars 2015, 11:40 »
Hernandez vil nok ha en lønningspose som Ashley ikke akkurat vil godkjenne.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-make-15million-rated-striker-8921545

Mitrovic er min ønskesignering, og er glad for at vi blir linket til han. Snakker vi unge spisser i Europa så er serberen en av de bedre (om ikke den beste), og har vært veldig god gjennom hele karrieren sin og også når jeg har sett han i Champions League. Stor og sterk, men også teknisk og lett på labben. Vil sammenligne han litt med Kane, både i spillestil og kvalitet.

Nå har jo det vært sagt at vi ikke vil betale mer enn £10 mill for spillere, men tipper vi må opp i hvertfall 15 for å få aksept fra Anderlecht. Noe som taler fordel for oss er at Ashley kanskje ser hva vi har gått glipp av de siste vinduene. Aubameyang var jo vi sterkt linket til, før han glapp og gikk til Dortmund hvor han gjort det bra. Vi kranglet jo også om småpenger når det gjaldt Bony, og MA ser vel kanskje litt bittert på overgangssummen som City betalte for han. Og ikke minst Lacazette som vi heller ikke greide å forhandle hos til, som nå kanskje er Europas mest spennende spiller og har økt massivt i verdi siste sesongen.

Oppsummering: Mitrovic, yay! :D
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #19 på: 26. Mars 2015, 13:18 »
Så Mitrovic var linket til Swansea. Blir sikkert en ny Bony saga

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #20 på: 08. April 2015, 21:54 »
5 inn og 13 ut i sommer?

Denne klubben trenger 10-12 spillere inn. Det skjer kun på FM dessverre.

Kommer til å bruke hele forbanna juni og juli på å jakte en head coach før enten Carver eller McClaren får jobben.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #21 på: 09. April 2015, 19:24 »
Av dagens A-stall er det ikke mange som er verdt å beholde.

Krul, Janmat, Haidara, Colback, Cabella, Sissoko, Ayoze, Cisse? Er det noen flere?

Av spillere i backup med utviklingspotensial, og som holder noenlunde nivå har vi Dummett, Abeid, Aarons, Armstrong, Lascelles og Darlow? Setter også de Jong her da han hittil ikke har fått vist noe som helst. Noen flere her?

Resten er det bare å sende på dør, holder ikke mål noen av de.

Da er det bare å fylle på med nytt kjøtt. Har ikke de store forhåpningene til noe spennende navn akkurat, og kommer til å bli passe pissed om vi igjen ser spillere vi burde hanket inn gå til andre, mindre klubber, som Bony til Swansea og Alderweireld til Southampton.
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #22 på: 10. April 2015, 11:45 »
Williamson er like høyt elsket som Ferreyra:)

Ellers ganske enig i avstemningen.

http://www.themag.co.uk/2015/03/25000-votes-the-newcastle-players-fans-want-to-stay-in-the-summer/


Det er noko gale når 12 av 23 spillere har under 50 % av støtten til fansen for å bli i klubben.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #23 på: 10. April 2015, 15:43 »
Av dagens A-stall er det ikke mange som er verdt å beholde.

Krul, Janmat, Haidara, Colback, Cabella, Sissoko, Ayoze, Cisse? Er det noen flere?

Av spillere i backup med utviklingspotensial, og som holder noenlunde nivå har vi Dummett, Abeid, Aarons, Armstrong, Lascelles og Darlow? Setter også de Jong her da han hittil ikke har fått vist noe som helst. Noen flere her?

Da har vi hele 15 spillere.  :-\ Mener neste sesong at vi kan beholde Coloccini, Anita, Saylor og Elliot som backup (er vel rimelig realistisk å anta at vi ikke henter 10 spillere i sommer), samt gi Collum Roberts en plass i troppen. Da mangler vi 5 spillere, forhåpentligvis kun kvalitet, så kvitter vi oss med de 4 overnevnte neste sommer. Good plan.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #24 på: 10. April 2015, 16:54 »
Ja. Det er slik at vi ikke lever i en FM-verden, så en slik opprydning er usannsynlig. Noen av spillerne som ikke er god nok i det lange løp må allikevel beholdes utover denne sesongen. Foruten Elliot er jeg enig i Milburn sin vurdering.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #25 på: 11. April 2015, 19:02 »
Syns vi kan beholde Sammy å,, Han kan bli bedre han..
Vi trenger en ny spiss,2 stoppere,2 påmitten

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #26 på: 11. April 2015, 19:39 »
Sammy kan sendes til Gateshead.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #27 på: 11. April 2015, 19:54 »
Tror vel han har vist til gangs at han ikke har stort å gjøre i noen PL-klubb som visstnok har som mål å være på øvre halvdel av PL-tabellen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #28 på: 12. April 2015, 15:11 »
Sammy forsvinner. Tviler sterkt på at de tre (Jonas, Ryan, Sammy) får ny kontrakt.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/who-survives-whos-under-threat-9023824

Interessant lesning fra ChronicleLive. Tviler på at vi får solgt Riviere, så han blir vel værende. Glemte også Woodman, så da kan like godt Elliot stikke også.

Krul, Sissoko og Cisse er vel usikkerhetsmomenter. Krul håper jeg blir av åpenbare grunner, Sissoko tror jeg blir fordi jeg ikke tror noen er villig til å betale det vi vil ha for han, og Cisse begynner jo å dra på årene så skal han selges må det nesten skje nå.

Vi ryktes også stadig etter Ayew. Gratis og veldig god, så håper vi får han inn. Austin linkes vi også til i dag. Håper virkelig vi går for Mitrovic + en annen spiss som Austin eller Ings.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #29 på: 12. April 2015, 18:24 »
Jeg vil gjerne beholde Cisse. Han er en spiller som aldri har vært avhengig av fart. Han kan score mål langt opp i tredveårene så lenge vi klarer å servere ham innlegg, noe vi overhodet ikke har klart de to siste årene.

Hvis den nye keeperen fra Forrest slår til har jeg faktisk ikke mye i mot å selge Krul. Jeg liker fyren, men jeg skulle gjerne sett at vi har en keeper som er bedre på tilbakespill. Å sentre til Krul er som å gi bort ballen. Han har heller ikke klart å kopiere formen fra sesongen vi kom på femteplass mener jeg. Colo tror jeg også kan finne tilbake til formen sin hvis han får spille sammen med andre enn den møkka han har blitt paret med de siste sesongene. Sissoko, han er jeg også villig til å selge om vi får godt betalt. Jeg vil at vi skal spille festfotball, Sissoko er først og fremst en spiller som passer godt i et lag som ligger kompakt defensivt og satser på kontringer synes jeg.