20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mackems-Newcastle  (Lest 9170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #15 på: 18. Des. 2010, 17:54 »
Billettene skulle være med bortefansen, og euroteam er såpass store, at de mye mulig kan ha kontakter til å skaffe det. Billetten kan komme alt ifra til uken, til at jeg må plukke den opp på kampdagen. Men føler meg langtifra sikker på at jeg i det hele tatt får den, tar en kalkulert risiko. Euroteam er forøvrig den norske billettformidleren som fikk mye omtale under VM, og har også funnet frem til nok av misfornøyde kunder der  :-\

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #16 på: 18. Des. 2010, 18:01 »
Broren min og to kompiser brukte Euroteam i fjor når de skulle på Chelsea-ManU. De fikk aldri billettene. Men de fikk tilbake pengene for billettene, pluss at selskapet dekket hele reisen.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #17 på: 18. Des. 2010, 18:18 »
Ok, ikke så verst det ihvertfall. Synes prisen på billetten var temmelig aktuell, også er det alltids greit med et norsk selskap, som faktisk må operere under norsk lovverk. Selv om jeg tror en del av betingelsene deres er i konflikt med lovverket, vil lovverket uansett gjelde  ;)

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #18 på: 19. Des. 2010, 13:39 »
ja en ting er og få billettene, en annen er om billettene er i riktig seksjon.... å få billettene med mackems e jo det samme som å ikkje få billett i det hele tatt spør du meg...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #19 på: 20. Des. 2010, 09:35 »
Joda, lite aktuelt å dra, om ikke billetten er med bortsupporterne. Har neppe god nok selvkontroll, til at kroppsspråket mitt ikke skal røpe hvilket lag jeg holder med  :P
Men i bekreftelsen, står det tydelig at jeg har bestilt med bortelaget. Så jeg får se, håper jo det går i orden, men blir ikke ekstremt overrasket om det ikke gjør det...

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #20 på: 20. Des. 2010, 17:52 »
bra at det sto i bekreftelsen, kom den like etter du hadde betalt?

jeg tror du får billettene!
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #21 på: 20. Des. 2010, 21:04 »
Var en automatisk bekreftelse. Jeg tviler ikke på at Euroteam klarer å skaffe en billett, om de går inn for det. Men er også ganske sikker på at de ikke hadde billetten på tidspunktet jeg kjøpte, men at de har som praksis å selge billetter på forhånd, og så skaffe dem i etterkant. Så da skjer det nok også ganske ofte at de ikke klarer å levere, tipper jeg.

Men uansett. Om de følger opp regelen sin med 200% tilbakebetaling på billetter de ikke klarer skaffe, er de jo avhengige av å skaffe det aller meste de selger. Så bestiller flybillett i morgen tenker jeg  ;)

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #22 på: 22. Des. 2010, 17:31 »
ja sant nok, håbe de e profisjonelle nok og skaffe billettane de har lagt ut for salg...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #23 på: 03. Jan. 2011, 20:35 »
Har du sett noe til billetten, Jon?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #24 på: 03. Jan. 2011, 21:26 »
Har ikke sett noe til den ennå nei   :-\ Men da jeg bestilte stod det at de forventet å ha den mellom 22. desember og 08. januar. Så får satse på at de er tilbake på jobb etter juleferie, og får sendt den ut i nærmeste fremtid  ;)

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #25 på: 04. Jan. 2011, 15:30 »
E-post fra Euroteam om at levering blir forsinket, utifra forventet levering, og at billetten skal leveres hotellet jeg vil bo på  :-\ Ikke overrasket over at de sliter litt med å skaffe billett, men har fortsatt troen på at de skal klare det. Virker som de har en del kontakter, rundt omkring...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #26 på: 04. Jan. 2011, 15:38 »
Akkurat det samme som skjedde med brodern. Overleveringen av billettene ble hele tiden utsatt, og det endte til slutt med at de skulle møte en kar utenfor stadion rett før kampstart. Han dukket aldri opp. Så tror dessverre du kan se langt etter disse billettene! :(

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #27 på: 04. Jan. 2011, 15:42 »
Tror det er gode muligheter for at jeg ikke får noen billett ja. Men samtidig, Euroteam har ganske god garanti for billetter de ikke får skaffet, med dobbel pris tilbake. Så er begrenset hvor mange billetter de kan selge, uten å skaffe, før de taper penger.

Og løste seg vel ihvertfall sånn halvveis for broren din, som fikk dekket reisen  ;)

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #28 på: 04. Jan. 2011, 21:27 »
er jo helt normalt at billettene kommer på hotellet eller en annen bo adresse i nærheten av kampen... billettene er ikke sendt ut i posten i england enda...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Legion of Light

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 454
    • Vis profil
Sv: Mackems-Newcastle
« Svar #29 på: 07. Jan. 2011, 00:38 »
Utsolgt:

http://www.safc.com/news/20110106/derby-game-a-sell-out-_2256213_2259500

Håper de har ordnet ticket og holder avtalen...
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.