20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 670681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1230 på: 12. Mai 2008, 15:07 »
Vi har jo hatt Nicky Butt på laget denne sesongen (som strengt tatt har hakket mer erfaring enn Riise), men vi kom fortsatt på nedre halvdel.

Vi skal ALDRI kjøpe Riise. Støtter Fredrik 110% i denne saken.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1231 på: 12. Mai 2008, 15:33 »
Hvor har du lest dette?

www.nufcblog.com. Det er en av forumbrukerne som har kommet med dette, så det kan fort være bare tull. Derimot kom den samme brukeren med en god del nyheter i Modric-saken, og derfor kan det muligens ligge noe i dette også. Mange av dere som har kritisert Radar for å komme med nyheter som ikke er hentet fra media vil nok synes dette er håpløst, men jeg vet at mange her inne liker å lese om rykter som dette.

"I have heard we have had a 16 million pound bid taken into consideration for Miguel Veloso and also brought up the subject of Moutinho, lengthy discussions will take place between now and friday in the hope of striking a deal.

This has come from my brazillian friend who supports sporting.

He is gutted and his info is coming from his brother who is living in Lisbon.
He also thinks that a deal of 9 million was being discussed about Moutinho, so that is a fairy reasonable price aswell as the 16 mill for Veloso."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1232 på: 12. Mai 2008, 15:33 »
Jesus. Det er jo dog ikke noe nytt at en dårlig sesong blant mange her inne fører til at spilleren er gjort om til en udugelighet.
Haha.

Hvis det er John Arne du snakker om så skal det sies til hans forsvar at det er vanskeligere å spille seg i form når du ikke spiller fast. Riise er ikke noen "verdens-stjerne-signering" men det tror jeg ikke vi får se i det hele tatt i sommer. Personen John Arne Riise fører med seg mye utenfor banen som jeg ikke er videre begeistret for, men han kan helt klart være en tilvekst i laget vårt, det er det liten tvil om.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1233 på: 12. Mai 2008, 15:33 »
Det er jaggu ikke værst å lure seg til Champions League-gull, samt å spille for et så godt lag, når man er sååå dårlig!

Jeg kan ikke annet enn å le...

Du har unketelig et poeng her.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1234 på: 12. Mai 2008, 15:37 »
Hvor har du lest dette?

www.nufcblog.com. Det er en av forumbrukerne som har kommet med dette, så det kan fort være bare tull. Derimot kom den samme brukeren med en god del nyheter i Modric-saken, og derfor kan det muligens ligge noe i dette også. Mange av dere som har kritisert Radar for å komme med nyheter som ikke er hentet fra media vil nok synes dette er håpløst, men jeg vet at mange her inne liker å lese om rykter som dette.

"I have heard we have had a 16 million pound bid taken into consideration for Miguel Veloso and also brought up the subject of Moutinho, lengthy discussions will take place between now and friday in the hope of striking a deal.

This has come from my brazillian friend who supports sporting.

He is gutted and his info is coming from his brother who is living in Lisbon.
He also thinks that a deal of 9 million was being discussed about Moutinho, so that is a fairy reasonable price aswell as the 16 mill for Veloso."


Spennende hvis det er noe i dette. Noen som ser portugisisk fotball som kan utdype litt om disse gutta? Vet at de er rimmelig populære i fotball-Europa og "up and comming" men vil gjerne vite litt mer hvis noen faktisk har sett dem i aksjon?

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1235 på: 12. Mai 2008, 15:38 »
Får automatisk et inntrykk av at Riise ville vært en kjempesigning her inne? Stiller da spørsmålet: Mener dere oppriktig at John Arne Riise ville vært en "trophysigning" eller en spiller som danker ut Enrique og kan være med på å spille Newcastle til en femteplass i løpet av de neste to årene?

Riise har jo vunnet mer enn de aller fleste på Newcastle så..Han er rutinert og har vært med på mye, og har vunnet masse i Liverpool. Og ikke minst prestert bra! Per dags dato er han bedre enn Enrique, et godt kjøp for Newcastle!

Og den listen din ovenfor her, det er noe av det dummeste jeg har lest.....du sliter med noen sperrer du og?

Dette blir for dumt, selv for deg kø1, eller? Herregud, hva har erfaring og rutine og si når du ikke har tilstrekkelige ferdigheter. Det er en grunn til at Aurelio danker han ut, og det sier litt, for Aurelio har ikke annet enn en innleggsfot. Dere legger ikke lista høyt ser jeg, med håp om spillere som Riise. Michael Ball og Jan Kromkamp er vel også høyt opp på ønskelisten da vil jeg tro?

Det verste er jo at dere hadde tatt til takke med dette skrapet. Som Lasse sier, vi havnet på NEDRE HALVDEL denne sesongen, og vi kan takke spesielt Michael Owen for at vi ikke rykket ned. Nicky Butt, Alan Smith, Geremi og hele den gjengen der har jo drøssevis med erfaring og meritter. Gjorde det ting bedre eller? Riise til Newcastle? Grøss og gru!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1236 på: 12. Mai 2008, 15:44 »
Riise skal ikkje til Newcastle. Han er blandt Liverpools svakaste ledd, og det er ikkje det vi treng hit. Er 100% sikker på at han hadde vorte middelmådig i Newcastle, styr unna! Det at han er en jævla kødd hjelper ikkje akkurat heller.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1237 på: 12. Mai 2008, 15:46 »
Enig med Frerik, la oss kjøpe C.Ronaldo, Messi, Van Nistelroy, Cech, Terry og Fabregas og så vinner vi glatt Premier League enste sesong. Deretter gjør vi stallen komplett med Robinho, Essien, Dani Alves, Pepe og kanske Benzema siden Van Nistelroy begynner å dra på åra og kan være en del skadet og VIPS: jaggu tok vi ikke både Premier League og Champions League om to år. Hvis "squadspillerne" virkelig har dagen har vi kanskje rasket med oss mikke mus cupen og FA Cupen også. Go' middag.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1238 på: 12. Mai 2008, 15:48 »
Hvilke spillere er det du forventer vi skal hente da!!?? Riise er en bra PL spiller, enten du liker det eller ei. Det har han bevist over 7 år i Liverpool.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1239 på: 12. Mai 2008, 15:50 »
Hva med å komme ned på bakken igjen? Hørt om en mellomting? Hva er vitsen med å ramse opp et slikt stjernegalleri, hva prøver du å få frem? Bare fordi jeg og noen andre ikke vil ha middelmådigheten Riise til Newcastle i sommer, så ramser du opp spillere i alle mulige posisjoner. Hvor er relevansen? Poenget er at Riise ikke ville LØFTET oss. Han er ikke engang bedre enn han vi allerede har, Enrique. Så hvor ligger fornuften i å hente Riise?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1240 på: 12. Mai 2008, 15:51 »
Riise skal ikkje til Newcastle. Han er blandt Liverpools svakaste ledd, og det er ikkje det vi treng hit. Er 100% sikker på at han hadde vorte middelmådig i Newcastle, styr unna! Det at han er en jævla kødd hjelper ikkje akkurat heller.

Der fant vi et kronksempel på personer som har sett seg blinde på noen tekstmeldinger, en ferrari og noen intervjuer med Dorthe Skappel!!

Du finner faen meg ikke mange fotballspillere som er så proffesjonelle og seriøse som John Arne Riise!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1241 på: 12. Mai 2008, 15:57 »
Riise skal ikkje til Newcastle. Han er blandt Liverpools svakaste ledd, og det er ikkje det vi treng hit. Er 100% sikker på at han hadde vorte middelmådig i Newcastle, styr unna! Det at han er en jævla kødd hjelper ikkje akkurat heller.

Der fant vi et kronksempel på personer som har sett seg blinde på noen tekstmeldinger, en ferrari og noen intervjuer med Dorthe Skappel!!

Du finner faen meg ikke mange fotballspillere som er så proffesjonelle og seriøse som John Arne Riise!!

Les ka eg skriver. Eg vil ikkje ha han til Newcastle hovedsaklig fordi eg tvila på han vil forsterke oss nevneverdig. Kan vel hente Shorey, Baines m.fl som er vel så gode som Riise. Han kan være så proffesjonell som han bære vil, men det hjelper ikkje når det ikkje gjenspeila på fotballbana. Det er lenge sidan eg har sett Riise skikkelig god, på landslag eller klubblag. John O'Shea er sikkert ein proffesjonell spelar minst like merritert som Riise, men det betyr ikkje at han automatisk skal være god nok til Newcastle.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1242 på: 12. Mai 2008, 15:58 »
Får automatisk et inntrykk av at Riise ville vært en kjempesigning her inne? Stiller da spørsmålet: Mener dere oppriktig at John Arne Riise ville vært en "trophysigning" eller en spiller som danker ut Enrique og kan være med på å spille Newcastle til en femteplass i løpet av de neste to årene?

Riise har jo vunnet mer enn de aller fleste på Newcastle så..Han er rutinert og har vært med på mye, og har vunnet masse i Liverpool. Og ikke minst prestert bra! Per dags dato er han bedre enn Enrique, et godt kjøp for Newcastle!

Og den listen din ovenfor her, det er noe av det dummeste jeg har lest.....du sliter med noen sperrer du og?

Dette blir for dumt, selv for deg kø1, eller? Herregud, hva har erfaring og rutine og si når du ikke har tilstrekkelige ferdigheter. Det er en grunn til at Aurelio danker han ut, og det sier litt, for Aurelio har ikke annet enn en innleggsfot. Dere legger ikke lista høyt ser jeg, med håp om spillere som Riise. Michael Ball og Jan Kromkamp er vel også høyt opp på ønskelisten da vil jeg tro?

Det verste er jo at dere hadde tatt til takke med dette skrapet. Som Lasse sier, vi havnet på NEDRE HALVDEL denne sesongen, og vi kan takke spesielt Michael Owen for at vi ikke rykket ned. Nicky Butt, Alan Smith, Geremi og hele den gjengen der har jo drøssevis med erfaring og meritter. Gjorde det ting bedre eller? Riise til Newcastle? Grøss og gru!

Dette blir berre for dumt, til sjølv deg å vera! Skal du prestera å sei at Butt og Geremi ikkje var med å redda oss frå nedrykk?
Riise er profesjonell til tusen han, men er usikker på om eg vil at vi skal kjøpa han.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1243 på: 12. Mai 2008, 16:00 »
Skal vi hente Baines, som har sittet på benken hele sesongen? Lukter dobbeltmoral og kraftig Riise hat...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1244 på: 12. Mai 2008, 16:00 »
Riise skal ikkje til Newcastle. Han er blandt Liverpools svakaste ledd, og det er ikkje det vi treng hit. Er 100% sikker på at han hadde vorte middelmådig i Newcastle, styr unna! Det at han er en jævla kødd hjelper ikkje akkurat heller.

Der fant vi et kronksempel på personer som har sett seg blinde på noen tekstmeldinger, en ferrari og noen intervjuer med Dorthe Skappel!!

Du finner faen meg ikke mange fotballspillere som er så proffesjonelle og seriøse som John Arne Riise!!

Nok et eksempel på en bortforklaring. Du leser blindt over at han faktisk er LIVERPOOLS SVAKESTE LEDD, og flytter heller blikket mot at han er så profesjonell og seriøs. Hva faen hjelper det da? Geremi er profesjonell han, Nicky Butt er profesjonell. Erik Hagen, Djemba-Djemba og Leacock, limet i Derbys forsvar, er også profesjonelle og seriøse, men hva har det å si da, når de ikke kan trille ball?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg