20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 666015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #795 på: 24. April 2008, 15:27 »
Syns den listen består av alt for mykje stjernenavn. Modric, McGeady og Sidwell er opp og fram spelarar. Men nå er eg også inntrisert i Bridge og kanskje Wright Phillips, men resten ser eg ingen grunn i og hente

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #796 på: 24. April 2008, 16:13 »
Laursen frå Villa? Jea right! Urealistisk.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #797 på: 24. April 2008, 16:45 »
Jeg tillater meg å kommentere flere innlegg under ett:

Joakim: Hva mener du med at vi ikke ville taklet oppmerksomhet i Norsk media? Tipper NUFC spillerne gir F i Norsk media, som tross alt er ganske sivilisert...
Jeg snakker ikke om spillerne i NUFC. Jeg snakker om oss newcastlefans. Jeg snakker om at det ikke er sikkert vi takler å forbindes med absolutt ALT John Arne Riise gjør, på eller utenfor banen. Vi er vant til å få en liten notis i VG hvis vi har vunnet en kamp. Dagbladet har vel en gang hatt en helside om Shearer, og VG hadde en dobbeltside etter 0-0 mot Man Utd, en kamp som sannsynligvis huskes best for Andy O'Briens nese-demping.
Om vi hadde taklet denne plutselige oppmerksomheten, når hver eneste kamp får en dobbeltside i VG, uansett om Riise har spilt null eller 90 minutter. Hvis Riise får rødt kort får vi tre, fire sider. Kanskje til og med forsida.

Om vi norske supportere takler denne voldsomme oppmerksomheten, er jeg usikker på. Ellers er jeg ikke i tvil om at John Arne Riise vil være et finfint kjøp. Det er en spiller som er god nok til å holde Enrique på tå hev, samtidig som han er for dårlig til å konkurrere ut Enrique.
Argumentet mitt for å kjøpe Riise fremfor Bridge er nettopp det. Jeg vil satse på Enrique som et soleklart førstevalg neste sesong. Men vi trenger en rutinert backup, med gode offensive kvaliteter. John Arne Riise er nettopp denne typen. En rutinert, offensiv venstreback, som tåler å måtte sitte litt på benken. Og som samtidig er god nok til å pushe Enrique på trening, og få vår spanske venn til å prestere like godt gjennom en hel sesong, og som er god nok til å steppe inn for Enrique i tilfelle skade eller suspensjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #798 på: 24. April 2008, 17:06 »
Sorry Joakim, men argumentene dine henger ikke på greip!

Du vil altså kjøpe Riise istedenfor Bridge, fordi Riise er den dårligste av de..slik at Enrique kan være et soleklart førstevalg...Skjønner overhodet ikke tankegangen din her!!

Du sier ikke noe om hvilken type spiller Wayne Bridge er, men jeg kan informere deg om at han er samme offensive type som Riise. Bridge begynner også å bli en rutinert spiller. Bridge har også en veldig fin innleggsfot. Så det er heller ikke et godt argument for å velge Riise over Bridge.

Dessuten vil jeg legge til at Riise har mer enn nok av kvaliteter til at han kan konkurere ut Enrique han også. Henter vi enten Bridge eller Riise, så kommer uansett Enrique til å få knallhard kamp om plassen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #799 på: 24. April 2008, 21:08 »
Laursen frå Villa? Jea right! Urealistisk.

Må føye meg på denne her ass: Laursen ble vel kåret til årets spiller i Villa? Et lag som er på vei opp og fram? Hvorfor i alle verdens land og rike vil han gå fra heltestatus i Birmingham til vårt lag (som tilsynelatende er på vei nedover)???
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #800 på: 24. April 2008, 21:18 »
For de som er interessert: Cuellar spiller direkte på SportN nå...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #801 på: 24. April 2008, 22:03 »
Martin Laursen går gratis til Juventus etter sesongen han, så han kan vi nok bare glemme :P
Modric har jeg bare kjennskap til gjennom FM, så skal ikke si noe på han.
Ellers er det veldig mange gode spillere tilgjengelig, så det er moro å se hva sommeren bringer :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #802 på: 24. April 2008, 22:04 »
Det er Mellberg som er klar for Juve...uansett tror jeg ikke vi har sjans på Laursen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #803 på: 24. April 2008, 22:46 »
Ahh. Stemmer det kø1 ;)
Takk for den rettelsen.
Men spørs om vi har sjans på Laursen uansett ja.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #804 på: 24. April 2008, 23:22 »
For de som er interessert: Cuellar spiller direkte på SportN nå...

jeg så noe av kampen,og jeg vett ikke hvem denne Cuellar er i det hele tatt,mn la ikke merke til noen gode på rangers...
Joey Barton 7

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #805 på: 24. April 2008, 23:26 »
Synes Cuellar gjorde en god figur jeg. Rydda opp i flere viktige situasjoner og var stødig på stopperplass.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #806 på: 24. April 2008, 23:30 »
Jepp, han ble igjen kåret til banens beste spiller igjen..
Som de Engelske kommentatorene sa, han har vært banens beste i 50 av 53 kamper ;) Litt overdrevent, men han er en skikkelig god spiller jeg kunne tenkt meg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #807 på: 24. April 2008, 23:33 »
ok, ja han er sikkert god,mn jeg la ikke merke til det,har sikkert ikke fulgt så godt med...
Joey Barton 7

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #808 på: 25. April 2008, 06:55 »
Jaja, ser ikke ut som om Wise og Keegan nøyer seg med squadplayers i år. Har visst levert en forespørsel angående Huntelaar.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/news/display.var.2224386.0.keegan_targets_two.php

Hvor seriøs er northern echo?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #809 på: 25. April 2008, 08:39 »
Jepp, han ble igjen kåret til banens beste spiller igjen..
Som de Engelske kommentatorene sa, han har vært banens beste i 50 av 53 kamper ;) Litt overdrevent, men han er en skikkelig god spiller jeg kunne tenkt meg.

Hehe. Jeg er litt skeptisk til å kjøpe inn spillere som storspiller i den skotske liga. Boumsong var jo en klassespiller for rangers og se hvordan det gikk m ham i pl..