20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 14  (Lest 13618 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #15 på: 14. Mars 2014, 20:26 »
Har noen her tips til hvordan jeg kan logge meg på min egen FUT når jeg låner PlayStation av en kompis? Det er PS3 og FIFA 12/13 det er snakk om hvis det skulle ha noe å si. Jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal kunne logge meg på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #16 på: 14. Mars 2014, 21:49 »
Du lager ny bruker på PS3-systemet og logger inn på Playstation Network-kontoen din :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #17 på: 15. Mars 2014, 00:22 »
Ahh, takk :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #18 på: 07. April 2014, 15:11 »
Trenger litt hjelp.
Har bestemt meg for å bruke Dortmund som "mitt" lag på FIFA 14 på PS3.
Hvilken taktikk og formasjon er smartest å bruke. Noen som har erfaring med Dortmund?

De har noen jævli kjappe offensive spillere som jeg egentlig har lyst til å bruke samtidig  :wub: Har faktisk vurdert 3-5-2 med Reus og Lewandoski på topp.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #19 på: 07. April 2014, 17:36 »
Den etterhvert så klassiske 4-2-3-1 er jo et veldig godt alternativ med det laget der. Reus, Mkhitaryan og Kuba bak Lewa. Funker fint det. Jeg foretrekker da en bred versjon av dette. Aubameyang fungerer jo også der, enten det er på kant eller ved siden av Lewandowski.
Noen liker vel trebackslinje, men det har jeg sålangt ikke takla.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #20 på: 07. April 2014, 20:45 »
Er sikkert helt idiot, men hvis jeg skal lage en cup/liga hjemme en kveld med 3-4 kompiser på besøk. Hva gjør jeg? På ps4 hvis det har noe å si.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #21 på: 07. April 2014, 20:55 »
Går vel bare inn på create tournament

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #22 på: 07. April 2014, 22:25 »
Har ikke gjor dette på Fifa14, og har ikke PS4. Men gjorde det på 12/13, og jeg tror det skal være ganske grei skuring ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #23 på: 07. April 2014, 22:40 »
Er sikkert helt idiot, men hvis jeg skal lage en cup/liga hjemme en kveld med 3-4 kompiser på besøk. Hva gjør jeg? På ps4 hvis det har noe å si.

Skikkelig ræva, men den funksjonen er fjernet fra PS 4 utgaven..

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #24 på: 08. April 2014, 09:14 »
Idiotisk at de har fjernet denne funksjonen. Ryddig med liga, hvis ikke blir det bare random treningskamper.

Flere som har problemer med auksjonen på FUT-markedet? Får resultatløse søk hele veien.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #25 på: 08. April 2014, 10:46 »
Er sikkert helt idiot, men hvis jeg skal lage en cup/liga hjemme en kveld med 3-4 kompiser på besøk. Hva gjør jeg? På ps4 hvis det har noe å si.

Skikkelig ræva, men den funksjonen er fjernet fra PS 4 utgaven..

Seriøst? Det er faktisk det eneste jeg/vi bruker FIFA til.
Skjønner virkelig ikke poenget med å fjerne det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #26 på: 08. April 2014, 10:59 »
Høres ufattelig teit ut - satser virkelig på at det er tilbake på FIFA15 til PS4 da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #27 på: 08. April 2014, 12:14 »
Helt enig. Jeg bruker FIFA kun sosialt med kompiser over noen øl og snadder. Blir litt feil å sitte å spille online med de samme gutta.

Tror EA ønsket å få fokuset over på Ultimate Team, men de har fått store mengder kritikk for at de fjernet cupene. Tipper de er tilbake i 15.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #28 på: 10. April 2014, 18:59 »
På FUT sesonger, når det står sesongbelønninger (behold plassen, opprykk eller mester), får man alle myntene hvis man rykker opp, eller kun den for mester?



For her vil det jo da lønne seg å bare rykke opp?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #29 på: 10. April 2014, 19:18 »
Er nokså sikker på at man får alle. Men ikke heeelt sikker. Det ville jo ikke gitt noen mening at det ikke lønner seg å klare mesterskap.