20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #15 på: 02. Nov. 2005, 18:53 »
Jo, på papiret så skal Newcastle ligge her, men det er jo så mangt som kan spille inn.

Uansett, for å få tråden på rett vei så sier jeg igjen at Carew er en vi kunne ha bruk for, men han bytter ikke klubb før tidligst foran sesongen 2006/2007. Om han blir to eller tre år er uvisst, men om vi får Carew så har vi fått en knallspiss!

Erik Hagen bør vi holde oss unna. Han styrker ikke laget, bare stallen og er på feil side av 30-grensa.
Carr har altfor få landskamper for England!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #16 på: 02. Nov. 2005, 21:42 »
Sitat fra: "Christian"
Eg ser helt at Norges mest kjente Newcastle supportar for tiden, Per Cjilan kjem til Newcastle eg! Likar han som fyr og spelestillen hans.

Hadde vore perfekt for Newcastle og. Perfekt backup for Emre....


Hadde kanskje hvert en god backup om ett par år, men tviler på at han hadde gjort det bedre en f eks bowyer nå. Men for all del, får ikke ung-guttene sjansen vet vi aldri hva de kan. Tenker på Milner som ett eksempel...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #17 på: 03. Nov. 2005, 10:59 »
Vel, Emre kunne alltids dratt til AC Milan...
Jeg sier ikke at Carew nå vil være interessert i en Newcastle-overgang slik situasjonen er med Lyon. Men i sommer er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt en meget god sjanse om Souness og co hadde bydd på han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #18 på: 03. Nov. 2005, 12:12 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vel, Emre kunne alltids dratt til AC Milan...
Jeg sier ikke at Carew nå vil være interessert i en Newcastle-overgang slik situasjonen er med Lyon. Men i sommer er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt en meget god sjanse om Souness og co hadde bydd på han.


Emre til Milan? Hva er det du snakker om..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #19 på: 03. Nov. 2005, 12:33 »
Daniel Braathen er slett ikke god nok for Newcastle og har heller ikke holdningene som trenges. Han hadde aldri i livet kommet til å spilt seg til en fast plass.

Det ideelle med tanke på mediadekningen ville vært John Carew. Han er vel muligens god nok også. Per Ciljan, Hæstad og Grindheim er også spillere de kunne kjøpt, men som ikke er god nok riktig ennå...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #20 på: 03. Nov. 2005, 20:04 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vel, Emre kunne alltids dratt til AC Milan...
Jeg sier ikke at Carew nå vil være interessert i en Newcastle-overgang slik situasjonen er med Lyon. Men i sommer er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt en meget god sjanse om Souness og co hadde bydd på han.


Emre til Milan? Hva er det du snakker om..


Prater om at AC Milan blant annet var svært hypp på å hente Emre fra sine rivaler. Han kunne også vært med å spille i Europa for Everton, og ellers var der flere andre engelske lag som sniffa meget hardt på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #21 på: 03. Nov. 2005, 22:08 »
Håper vi neste sommer kjøper Per Ciljan Skjelbred. Vanvittig talent. Og vis Alex Valencia fortsetter storspillet på Start ogaå neste sesong, så kanskje han hadde vært noe?

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #22 på: 06. Nov. 2005, 19:22 »
Brede Hangeland....  

han og Boumsong hade blitt en super-duo..
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #23 på: 06. Nov. 2005, 20:00 »
Sitat fra: "Monty"
Brede Hangeland....  

han og Boumsong hade blitt en super-duo..

Glem Boumsong. For vi har da Steven Taylor! Ingen sjel i verden slår Steven Taylor!
Det er HAN Newcastle skal bygges rundt i fremtiden. Ingen andre. Hangeland er ikke i nærheten av Steven Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #24 på: 06. Nov. 2005, 21:53 »
hangeland er faktisk ikke i nærheten av soma eller scharner heller. MEN, de spiller jo på brann, så de er jo automatisk dårlig!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #25 på: 06. Nov. 2005, 22:21 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
hangeland er faktisk ikke i nærheten av soma eller scharner heller. MEN, de spiller jo på brann, så de er jo automatisk dårlig!


Jeg syns da Hangeland har gjort seg mye mer fortjent til en plass på det norske landslaget enn det Soma har gjort denne sesongen, og er deretter også foretrukket, riktig, av Hareide.
Vil ikke ha noen stoppere fra TL. Ingen er gode nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #26 på: 06. Nov. 2005, 22:50 »
Souness ville jo ha lundekvam, han har kjøpt Johnsen... Hangeland er bedre enn begge disse, og med tanke på at vi spiller med ramage, så eg ikke Hangeland det dårligste kjøpet med tanke på pris...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #27 på: 06. Nov. 2005, 22:52 »
Sitat fra: "Monty"
Souness ville jo ha lundekvam, han har kjøpt Johnsen... Hangeland er bedre enn begge disse, og med tanke på at vi spiller med ramage, så eg ikke Hangeland det dårligste kjøpet med tanke på pris...


Lundekvam var garantert tiltenkt backup-rollen til Moore. Litt annerledes med lovende Hangeland som ikke kan måle seg med General Boum eller Kronprins Taylor eller Titus Bramble.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #28 på: 07. Nov. 2005, 15:08 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Monty"
Souness ville jo ha lundekvam, han har kjøpt Johnsen... Hangeland er bedre enn begge disse, og med tanke på at vi spiller med ramage, så eg ikke Hangeland det dårligste kjøpet med tanke på pris...


Lundekvam var garantert tiltenkt backup-rollen til Moore. Litt annerledes med lovende Hangeland som ikke kan måle seg med General Boum eller Kronprins Taylor eller Titus Bramble.


Moore er nok bedre enn Lundekvam og Langemann! Han er jo kaptein på Australia! Australia som har både Emerton og Chaill må man ha skills!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #29 på: 07. Nov. 2005, 15:14 »
Tja, men er det Australske landslaget bedre enn det norske da? Lundekvam har massevis av rutine fra både PL og landslag, og Hangeland er up-and-coming.
Blir feil å si at Moore nok er bedre enn dem FORDI han er kaptein på Australia som har Emerton og Cahil. Lundekvam har vært kaptein på Norge, som har Carew, Myhre, Riise, Gamst Pedersen, Grindheim...så den begrunnelsen der må du lenger ut på landet med, Noreng ;)

Hangeland ville vært spennende å se i PL etter min mening...:)


Bjærn - Langemann
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads