20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366791 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #825 på: 06. Jan. 2011, 01:26 »
Pardew also revealed to @JournalSport that he hopes to bring a new face on before Stevenage. More details in tomorrow mornings paper..

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #826 på: 06. Jan. 2011, 08:00 »
Pardew also revealed to @JournalSport that he hopes to bring a new face on before Stevenage. More details in tomorrow mornings paper..
Oi, mulig det skjer noe kjapt her da. Spennende.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #827 på: 06. Jan. 2011, 08:28 »
Vil forsatt ha spiss og ving. Carroll er einaste som har holdt PL nivå over tid. Ameobi varrierar frå kamp til kamp. Best god idag, samme med Løven. Men Løven har ikkje akkurat vore god før i sesongen. Ranger visser at han er for ung, og ustabil. Derfor treng me ein spiss til, og la Ranger på gå på lån. Xisco er avskreven av klubben, og må selges. Løven og Best kan beholdes om dei forsetter som idag.

Ving treng me forsatt, tros Ben Arfa var klar for 4.5 år idag. Jonas er ikkje stabil nok, og vil helst ha Barton sentralt.

Ikke nok med at Ameobi varierer fra kamp til kamp, men han klarer jo knapt nok å spille to kamper på rad, jeg begynner å bli lei av at han spiller en bra kamp (som mot Wigan), og deretter blir skadet igjen!

Enig i at Løven ikke har vært god før i sesongen, men se på hvor mye han har spilt, og nå hva han har fått til i løpet av to kamper. Det lukter ikke toppscorer av dansken vår, men det er absolutt en brukbar spiller som jeg mener er verdt å beholde. Han har brukbar fart og er "fotballklok". Spissparet fra igår må gjerne få en ny mulighet i FA Cupen i helgen, da det bare kan gjøre godt for selvtilliten deres.

Ranger derimot er jeg litt mer bekymret for. Det virker som ting har utviklet seg litt i feil retning for ham den siste tiden, og den bommen igår hjalp ikke nevneverdig.

At Xisco hever lønnen sin i en klubb han ikke spiller for, er greitt så lenge det ikke er i Newcastle United. Dessverre er det nettop det, og han bør være solgt før måneden er slutt. Det er latterlig å ha en slik spiller i klubben med slik lønn som ikke spiller.

Jeg vil ikke helt utelukke at vi fortsatt trenger en ny spiss, men jeg ble litt mer optimistisk med tanke på de vi allerede har ut ifra gårsdagens kamp. Skal dog ikke glemme at det var imot West Ham.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #828 på: 06. Jan. 2011, 08:56 »
Mulig poenget mitt druknet litt i all bablinga mi, here we go again:

Har ikke Løven vært god i to kamper nå? Som sagt: han blir aldri noen "20 mål pr sesong spiss" så sent i karrieren, men jeg liker som sagt "fotball-klokskapen" og måten han gjør ting på.

Hvor mye bedre kunne vi egentlig forventet ut ifra den begrensede spilletiden han har fått tidligere i år?

Jeg mener han absolutt forsvarer en plass i stallen, som tredjevalg på topp, og ettersom Ameobi er såpass skadeutsatt så bør det by seg noen muligheter for dansken. Spørsmålet er hvel heller om vi kan tilby ham nok spilletid til å holde ham fornøyd?

Hm, vanskelig å få gjort mye fornuftig på morningen her nå merker jeg...  :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #829 på: 06. Jan. 2011, 09:13 »
Best tok meg rimelig by surprise igår, så jeg begynner å lure på om vi faktisk trenger en ny spiss. Vanskelig å konkludere etter 1 god kamp selvsagt, men det er andre plasser vi skriker mer etter folk enn på topp.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #830 på: 06. Jan. 2011, 11:01 »
du avblåser spiss-krisen etter 1 kamp?
Hvis de påfølgende kampene følger vanlig NUFC mønster får vi 2-3 tap i bagasjen nå  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #831 på: 06. Jan. 2011, 11:03 »
Tror du skal lese hva jeg skriver...

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #832 på: 06. Jan. 2011, 11:48 »
Tror du skal lese hva jeg skriver...

Atlfor få leser innlegg skikkelig. Det virker som noen er mer opptatt av å komme med "kloke" og spydige kommentarer.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #833 på: 06. Jan. 2011, 11:55 »
Jeg ser du tok forbehold, men jeg vil likevel ta forbehold ved forbeholdet av mangel på et bedre uttrykk  ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #834 på: 06. Jan. 2011, 11:58 »
Vil fortsatt ha en ny angriper dette vinduet.
« Siste redigering: 06. Jan. 2011, 12:57 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #836 på: 06. Jan. 2011, 12:50 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-liverpool-byr-paa-robert-huth-3381163.html
 ;D


Haha.Konge at Pool byr på en spiller som ikke kommer innpå vårt lag.. Det er vel snakk om at de skal hente Adebayor også. Gjør de det, kan klubben faktisk rykke ned: For det første vil han binde opp mye kapital, både i kjøpssum og lønn. Dvs at klubben ikke har råd til å hente inn flere forsterkninger i januar. Som hos Cole, satser klubbben på få kort, i stedet for å spre risikoen ved å kjøpe flere, litt billigere spillere. For det andre virker han som et problembarn som kan skape disharmoni i spillergruppa. For det tredje er han totalt avhengig av vinger som gir ham innlegg. Han er ubrukelig utenfor boksen. Problemet er at Pool har fravær av vingspill. Mao. kan dette bli Morientes på nytt.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #837 på: 06. Jan. 2011, 12:55 »
Derfor di skal kjøpe Rout for 8 mill :) Gir di 8 mill for rout, så tror jeg at jeg skal personlig kjøre han fra newcastle til liverpool.
Få inn Djalo og Bentley på lån, knus Scumberland og Spuds i di to neste, så går vi for 6 plass og Europacup.

Lese på Skysports at vi er fremst i køen for Bentley, men han selges kun, lånes ikke ut. Da tror jeg nok at vi sliter, men betaler MAX 5 millioner pund for denne karen, han har ikke gjort noe på 3 år, så da bør prisen være tilsvarende.
« Siste redigering: 06. Jan. 2011, 13:04 av Tommen »

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #838 på: 06. Jan. 2011, 13:47 »
vil heller ha rout. en bentley.....bentley må jo vær verdens treigaste ving, men slår gode innlegg.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #839 på: 06. Jan. 2011, 13:51 »
Mulig det er Bentley det snakkes om at skal bli klar før helgen da :) Med litt jevn spilletid tror jeg Bentley kan komme tilbake til den formen han hadde i B'burn, og da tror jeg han kan bli en glimrende spiller for oss, men håper ikke vi satser så alt for mye penger på det. Håper 4-6m pund er nok, men tottenham vil jo ha 7(!) for Keane så det spørs :P