20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 94998 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #105 på: 03. Jan. 2018, 12:22 »
Slimani og Romero, ja takk! Det er altså Argentinas soleklare førstevalg i mål. Og Slimani har en voldsom "presence" på topp. Noen nivåer over Mitrovic pdd. Traore er jeg mer skeptisk til. Ellevill fart, men de kampene jeg så han spille i fjor, gjorde han som oftest veldig dårlige valg. Ings, når spilte han fotball sist? 2009? Kan aldri i verden se for meg at han skulle bli noen forsterkning

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #106 på: 03. Jan. 2018, 15:51 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5231631/Burnley-consider-Newcastles-Matt-Ritchie.html

Daily Mail, så den vanlige klypa med salt. Richie til Burnley? Tviler. 
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #107 på: 03. Jan. 2018, 16:00 »
I mine øyne en av våre aller viktigste spillere per dags dato, så dette anser jeg som særdeles usannsynlig. Selger vi Ritchie og/eller Shelvey tenker jeg vi rykker ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #108 på: 03. Jan. 2018, 16:41 »
I mine øyne en av våre aller viktigste spillere per dags dato, så dette anser jeg som særdeles usannsynlig. Selger vi Ritchie og/eller Shelvey tenker jeg vi rykker ned.

Helt enig med deg, men om oppkjøpet blir klart og det viser seg at de nye eierne vil satse er hverken Shelvey eller Ritchie bra nok. Så om vi får greit med kroner frister det jo å selge.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #109 på: 03. Jan. 2018, 16:51 »
Tenker det er ganske så friskt å selge Ritchie og Shelvey nå, men skulle nye eiere pumpe mye penger inn er dette spillere vi kan selge til sommeren.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #110 på: 03. Jan. 2018, 18:26 »
To norske spisser på prøvespill for u23 denne uka. Kommer fra Haugar som sikter seg inn på opprykk til 4div denne sesongen. Her stater vi høyt syns jeg. Norsk 4 div. Da er det håp for meg å...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #111 på: 03. Jan. 2018, 19:01 »
I mine øyne en av våre aller viktigste spillere per dags dato, så dette anser jeg som særdeles usannsynlig. Selger vi Ritchie og/eller Shelvey tenker jeg vi rykker ned.

Det er jeg ikke helt enig med deg Kristoffer. Jeg synes Richie har vært ustabil. Han har hatt noen kamper det han har servert glimrende assist og kamper hvor jeg mener han var vært svak. Selv om han jobber mye henger han av og til på etterskudd bakover fordi han er treig. Fremover utfordrer han ikke backen pga manglende fart. Ergo er er han avhengig av å bli satt opp i gunstige posisjoner. Målet mot Stoke kom fordi vi hadde en naturlig ving på høyre som satte fart og la inn. Slik som Richie er pdd.  er han en backup etter min oppfatning. Får vi gode penger bør han selges så fremt vi kan få inn en bedre erstatter.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #112 på: 03. Jan. 2018, 19:11 »
Ritchie har vel aldri vært i så dårlig form som nå, men uansett vår viktigste spiller sammen med Lacelles og Shelvey. Bud på Slimani og Ings håper jeg blir noe utav, har ikke noe forhold til Ings egentlig..men trenger spisser inn. Ganske desperat allerede  ;D

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #113 på: 03. Jan. 2018, 22:13 »
ESPN melder at Troy Deeney er hoved mannen vi er ute etter i januar

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #114 på: 03. Jan. 2018, 22:35 »
Mitro er jo snill som et lam i forhold til Deeney 😂

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #115 på: 03. Jan. 2018, 23:02 »
Deeney kommer til å kost 20 millioner pund minst.

Ikke akkurat en spiss som blir bedre med årene heller, heller tjukkere.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #116 på: 04. Jan. 2018, 09:27 »
Ritchie har vel aldri vært i så dårlig form som nå, men uansett vår viktigste spiller sammen med Lacelles og Shelvey. Bud på Slimani og Ings håper jeg blir noe utav, har ikke noe forhold til Ings egentlig..men trenger spisser inn. Ganske desperat allerede  ;D

Korrekt. Ja, formdupp, men få (om noen) som står bak flere mål for oss denne sesongen. Folk glemmer lett.
Mulig han, dersom vi etablerer oss i PL, om noen år vil bli overflødig. Per dags dato er han ekstremt viktig, og jeg ser også for meg at han kan bli en god squadplayer om vi faktisk skulle bli et godt PL-lag med årene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #117 på: 04. Jan. 2018, 10:07 »
Ritchie e jo en fantastisk squad player. Kan bli vår nye Ryan Taylor om han blir værende....

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #118 på: 04. Jan. 2018, 10:37 »
Håper virkelig at det ikkje ligger noko i deeney-ryktene
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #119 på: 04. Jan. 2018, 11:13 »
Mye bedre å hente King Daryl Murphy på korttidskontrakt!!! Han kan gi oss di målene målene vi trenger i 0-0 kampene...