20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #405 på: 27. Juli 2019, 19:42 »
Men Men Ashley har jo akkurat gått ut og sagt at han har lært av sine feil og at han driver klubben på en bra måte. Selge Dubravka nå med under to uker igjen av vinduet, pluss de fire fem spillerne vi absolutt trenger, men kommer til å få store problem med å få til. Hadde ikke overrasket meg..

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #406 på: 27. Juli 2019, 21:37 »
Ingenting overrasker meg med MA lenger.  Jeg tror vi blir en sterkere stall nå enn da Benitez dro, så fremt vi ikke mister flere spillere og får noen nye inn (og forutsatt at vår rekordsignering leverer). Det store spørsmålet er hvordan laget starter serien. Kombinasjonen av nytt blod og medgang kan gjøre at kan ride på en medgangsbølge resten av sesongen, til tross for en ubrukelig trener, akkurat som vi gjorde med Pardew. Får vi derimot en dårlig start kan alt gå til helvete tror jeg siden Mr 30% aldri i verden har kompetanse og autoritet til å snu skuta.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #407 på: 27. Juli 2019, 22:03 »
Saint-Maximin spilte 25 min for Nice i kveld.
Det vil jo da bety at en avtale ikke er VELDIG nære.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #408 på: 27. Juli 2019, 23:13 »
Saint-Maximin spilte 25 min for Nice i kveld.
Det vil jo da bety at en avtale ikke er VELDIG nære.

Åja, gjorde han? Leste et sted at han ikke deltok, og skrev det da i innlegget mitt. Beklager!

Da er nok klubbene som Anders sier, et lite stykke unna hverandre.. Håper likevel det ordner seg.

Leste også at Jarrod Bowen er priset til £20mill, og at han trolig blir for dyr (selv om han selv OG Brus vil ha han til NUFC).
Skal vi opp i den prisklassen her også håper eg vi heller går for Wilson for £23-25mill..

Liker dog at Brusern mest sannsynlig beholder "Rafa's" trebackslinje! Legger vi om til 4-4-2 (med Lascelles som ene stoppern) er vi  fucked! Håper ikke Stiv er dum nok til å ødelegge alt Rafa har bygd opp, da spesielt forsvaret..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #409 på: 27. Juli 2019, 23:18 »
Utan Dubravka er me fucked...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #410 på: 28. Juli 2019, 08:58 »
Med tanke på hvordan situasjonen er nå tror jeg faktisk MA ikke er så dum at han selger Dubrakva. Da må det være så mye penger at alle skjønner at salg er logisk. Eller at en åpenbart større klubb banker på døren, og vi får en oppvask i avisene med mer hvor spilleren selv og agenten ønsker å presse frem en overgang, som det som skjer i Arsenal nå. Perez dro pga klausul i i kontrakten

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #411 på: 28. Juli 2019, 10:21 »
Med tanke på hvordan situasjonen er nå tror jeg faktisk MA ikke er så dum at han selger Dubrakva. Da må det være så mye penger at alle skjønner at salg er logisk. Eller at en åpenbart større klubb banker på døren, og vi får en oppvask i avisene med mer hvor spilleren selv og agenten ønsker å presse frem en overgang, som det som skjer i Arsenal nå. Perez dro pga klausul i i kontrakten

Uansett korleis måte han forsvinne på, so er me er fucked :D

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #412 på: 28. Juli 2019, 11:41 »
Bruce on SSN

"irons in the fire hopefully get one or two over the line"

En eller 2 nå? Lolz!! Colback, Aarons og Gayle er nok som nye spillere og regne.
Dersom ikke Joelinton tar nivået fort så kommer det til å bli lite med mål fremover.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #413 på: 28. Juli 2019, 12:51 »
Og der kom den alltid beroligende "over the line" også
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #414 på: 28. Juli 2019, 12:58 »
Colback er like a New player.. Bare se innlegget mitt i hans tråd nå. 😂
« Siste redigering: 28. Juli 2019, 13:15 av Thomas »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #415 på: 28. Juli 2019, 17:55 »
Jeg synes ikke det er så forbanna bekmørkt som mange skal ha det til. Kommer litt an på hvordan og hvilken formasjoner han velger.
Personlig synes jeg at vi har mange gode midtstoppere i Lascelles, Fernandez, Lejune, Schar, Clark og Dummett. En backrekke med 3, f.eks Schar - Lejune - Lascelles og Dummett, Clark og Fernandez som backup er i mine øyne meget sterk.
Synes også at Yedlin og Manquillo er helt greit på høyrebacken.
Venstreback posisjonen er derimot syltynn.

På midtbanen er Shelvey, Longstaff, Ki og Hayden gode. Både sammen og hver for seg. Om yngstebror Longstaff også er tiltenkt en rolle vet jeg ikke. Uansett, skal man kjøre med 3 sentrale midtbanespillere så synes jeg vi trenger én spiller til her.

Offensivt trenger vi fler. Almiron og forhåpentligvis Joelinton er solide spillere. Kanskje også de store overraskelsene i PL kommende sesong. Spennende å se, kjappe, tekniske, sterke, håper de utfyller hverandre godt.
Bak dem er Muto, Ritchie, Atsu, Murphy. Helt ok spillere. Ikke noe mer.
De store spørsmålene er hva som skjer med Aarons, Matthew Longstaff, Saivet og Gayle. Er de tiltenkt å være i og rundt stallen? Og hva med Kyle Scott? Er han god nok som backup?

Mangler backup på topp. Bak Joelinton og Almiron er det altfor stort gap. Også veldig avhengig av Dubravka da jeg anser Darlow og Woodman som ikke gode nok for PL, enda.

Derfor ønsker jeg meg en venstreback. Da får vi også konkurranse på venstresiden med Atsu og Ritchie. Så en venstreback kan utløse mye og gjøre alternativene bedre på hele venstresiden.

En spiss er også et must. Må ha noe mer å spille på ved siden av Joelinton og Almiron.


Så jeg synes ikke det ser helt bekmørkt ut. Må selvsagt ha inn noen spillere men det er jaggu meg mye bra her også.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #416 på: 28. Juli 2019, 18:43 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/28/report-newcastle-finally-agree-fee-for-french-target/

Klubbene enige om pris for venstreback Stanley N'Soki. Må bare bli enig med spilleren om personlige betingelser.

Kan få et vanvittig godt forsvar nå med 3 gode stoppere og Yedlin og N'Soki på hver sin side.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #417 på: 28. Juli 2019, 18:52 »
Syns du overvurderer Yedlin, da han gang etter gang viser seg å være temmelig talentløs i å både lese spillet og plassere seg riktig.

N'Soki er forhåpentlig venstrebacken vi har savnet så alt for lenge.
No fate but what you make

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #418 på: 28. Juli 2019, 19:04 »
N'soki er spennende. Håper det går i boks.

Yedlin er litt løs kanon på dekk, men synes ikke han gjør seg bort sett opp mot alternativene i de klubbene vi må slå for å ha en grei sesong.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #419 på: 28. Juli 2019, 20:01 »
Godt innlegg Frode. Jeg mener, som jeg har nevnt  overfor, at stallen går kanskje ikke er så svak. Jeg er derimot mer bekymret for om Bruce er i stand til å forvalte den på en god måte.