20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103613 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #315 på: 22. Juli 2019, 14:25 »
Sånn å forstå 😉

Jaa, har også trekt en del likhetstrekk til McClaren-sommeren. Gode signeringer, men som ikke passet inn i laget. Men håper den defensive strukturen og kvaliteten i laget er bedre i år, enn den var da.
Uansett hvem vi drømmer og håper på, må førstemann komme seg inn døra snart. Greit at Joelinton skal være klar, men kan godt presenteres snart! Er fryktelig kort tid til seriestart, og vi trenger desperat forsterkninger. Charnley & co er ikke godt kjent for å ha kontroll på mange baller i luften samtidig, så vil tro det ikke jobbes med veldig mange om gangen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #316 på: 22. Juli 2019, 16:35 »
Enig med Anders. Noe må skje og det snart

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #317 på: 22. Juli 2019, 16:43 »
Skal de overhodet få noen treningskamper sammen så må tempoet opp. Ikke uten grunn at Benitez var svært kritisk til hvordan Charnley jobber på overgangsmarkedet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #318 på: 22. Juli 2019, 17:46 »
158   43

135    36

Er statsen til Joelinton og en annen spiss når han var 22 år.

Kan dere prøve å gjette hvem den andre spissen var, og hvilke stats som tilhører hvem?

Den andre spissen endte opp med å putte et pent antall mål i PL for et par andre klubber. Ingen garanti for at Joelinton blir en målmaskin, men litt hardt å dømme han når han tross alt bare er 22 år. :) Såvidt jeg har skjønt, har han heller ikke blitt brukt som spiss i alle kamper, også vært på kant, samt som en hengende spiss.

Med de rette folkene rundt seg, og med ordentlig veiledning, tipper jeg han kan bli bra. Om Newcastle klarer å gi han det, er vel en annen sak?
« Siste redigering: 22. Juli 2019, 17:51 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #319 på: 22. Juli 2019, 18:03 »
Jeg tipper at det var statistikken til Alan Shearer..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #320 på: 22. Juli 2019, 18:14 »
158   43

135    36

Er statsen til Joelinton og en annen spiss når han var 22 år.

Kan dere prøve å gjette hvem den andre spissen var, og hvilke stats som tilhører hvem?

Den andre spissen endte opp med å putte et pent antall mål i PL for et par andre klubber. Ingen garanti for at Joelinton blir en målmaskin, men litt hardt å dømme han når han tross alt bare er 22 år. :) Såvidt jeg har skjønt, har han heller ikke blitt brukt som spiss i alle kamper, også vært på kant, samt som en hengende spiss.

Med de rette folkene rundt seg, og med ordentlig veiledning, tipper jeg han kan bli bra. Om Newcastle klarer å gi han det, er vel en annen sak?

Han kjem til rett klubb då ;D

«Where's Joelinton?

A) We couldn't 'get it over the line'

B) Lost in a hotel in Jesmond

C) Seen the #nufc twitter and thought 'I don't want no part of that'

D) On the metro to SJP and it's brokedown at Gateshead Stadium

Feel free to add your own explanation! 🤷🏿‍♂️

Eg tippar B!
« Siste redigering: 22. Juli 2019, 18:16 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #321 på: 22. Juli 2019, 18:24 »
Jeg tipper at det var statistikken til Alan Shearer..

Stemmer :)

Statsen til Shearer fra Southampton. Han ble solgt videre til Blackburn like etter han fylte 22 år.

Ser man på statsen til Thierry Henry fram til han var 22 år, så er ikke den ulik.

https://en.wikipedia.org/wiki/Thierry_Henry
« Siste redigering: 22. Juli 2019, 18:26 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #322 på: 22. Juli 2019, 20:12 »
2 gamle kjenninger bytter og "bytter" beite:

https://www.goal.com/en/news/former-newcastle-united-midfielder-mehdi-abeid-completes/ky5mou28izqm1to7efo1ni9dm

https://www.bbc.com/sport/football/49072905

Fra en påstått troverdig kilde (aldri hørt om fyren): http://www.nufcblog.co.uk/2019/07/22/nufc-plan-to-announce-the-signing-of-joelinton-two-others-in-next-48-hours-martin-hardy/

Påstås vi skal presentere inntil 3 spillere denne uka. Joelinton, han fyren fra Chelsea (?) og en til (??).

Jaja, tiden vil vise.
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #323 på: 22. Juli 2019, 22:18 »
Joelinton sku først presenteres på fredag, så på mandag, så tirsdag.. Og nå skal 3(?) spillere presenteres i midten av uka?

Tror det ikke før eg får se det...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #324 på: 22. Juli 2019, 22:32 »
Det verste er jo at det er på grensen til logisk. Spesielt med tanke på hvilken klubb set er snakk om.
Også må man huske på at Newcastle aldri gjør noe logisk, ikke engang noe som er logisk for oss 🤷🏼‍♂️

Vi får bare vente og se, jeg tror det skjer. Men hvis Scott og Joelinton er klare, bare ikke presentert, så er deg så fryktelig latterlig av klubben. Venter desperat på gode nyheter, eller generelt bare info, også drøyer de det til det lengste. Mediefolkene er sikkert ansatt på timeskontrakt eller får betalt pr artikkel, så de får ikke lov til å gjøre så mye. Så derfor samler ledelsen opp alt i bolker. Tar bilde av 3 spillere om gangen, skriver 1 artikkel i stedet for 3 🤣
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #325 på: 23. Juli 2019, 09:11 »
Usikker på om den Joseliton - avtalen kommer til å skje jeg. Når en avtale begynner å bli nært forestående bruker det alltid å bli en sak i skysports transfer center. Etter det jeg kan se har det ikke stått ett ord om vår potensielle rekordkjøp der.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #326 på: 23. Juli 2019, 10:26 »
Kan aldri være helt sikker på en Newcastle-overgang før spilleren er bekreftet på nufc.co.uk. Det har vi vel lært for lengst? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #327 på: 23. Juli 2019, 12:23 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/23/report-newcastle-after-top-brazilian-prospect-to-partner-with-joelinton/

Moro med litt rykter, så kan man i hvertfall late som om det skjer noe 😜
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #328 på: 23. Juli 2019, 14:01 »
Bilder av Joelinton på St.James Park nå 👍

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #329 på: 23. Juli 2019, 14:08 »
Bilder av Joelinton på St.James Park nå 👍

Endelig, få på han drakta! Neste...!