20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1335 på: 11. Jan. 2009, 14:56 »
Åh, har så lyst på McGeady, foresten han scorte et pent mål i går. ;)
McGeady, Meireles og Shorey og jeg er fornøyd. Selger Zoggy, Geremi og evt. Viduka.

Link (Målet):

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1952932/
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1336 på: 11. Jan. 2009, 16:06 »
Det viktigste er vel at Newcastle beholder Shay Given. De må ikke selge han med mindre City byr 10 millioner pund pluss Robinho, Ireland, Elano og Micah Richards:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1337 på: 11. Jan. 2009, 16:24 »
"Tror ikke Huseklepp har det som skal til i en slik liga. Gjorde det bra mot Deportivo inntil de så hva han var i stand til, og han ble usynlig etterpå. Og altså mot et spansk lag som ikke er kjent for å være spesielt fysisk, Huseklepp sin svakhet. Derfor tror jeg han vil falle igjennom når det gjelder PL.

Hvis han derimot får en vinter bak seg nå der han blir drillet i angrepsposisjon kan han fort bli aktuell for PL dersom han greier å score. Bevegelsene hans ifjor høst på spissplassen var bedre enn Helstad i sine beste dager, så om han kan begynne å putte ballen i mål også så blir han livsfarlig."

Kommentaren frå ein Brann supportar eg kjenner på Huseklepp. For å sei det sånn, han er ikkje noko for oss!
Han har også slitt med svake avslutningsferdigheter, han scorer jo bare på 1/10 ellerno :P
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1338 på: 11. Jan. 2009, 17:03 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=426462

Ikke det mest troverdige kilden, men er jo Kinnears ord. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1339 på: 11. Jan. 2009, 17:50 »
Hva er så galt med Løvekrands?? Han kan spille både venstreving og høyreving og vil således være perfekt backup for Duff og Jonas. Dersom Zoggy drar trenger vi en slik spiller, og siden vi får han gratis har vi ingenting å tape på å hente han! Når det er sagt så tror jeg ikke noe på ryktene om at han er på vei...

Hvor lenge har egentlig Løvenkrands vært uten klubb? Siden i sommer? Det kan jo ikke være helt uvesentlig i denne diskusjonen?
Eller er det bare jeg som er håpløst blank fordi jeg ikke vet dette?

Hva vi har å tape? Jo det skal jeg fortelle deg. Enda en overflødig spiller som knapt nok bidrar med noe. En eventuell liste over slike spillere i Newacstle begynner å bli urovekkende lang:
- Mark Viduka (KONSTANT skadet)
- Xisco (får ikke muligheten, tragisk nok)
- Cacapa (udugelig og nettop en slik signing som Løvenkrands eventuelt vil være, skeptisk)
- Geremi (utgått på dato og får knapt nok muligheten, måtte spille igår og beviste utmerket vel hvorfor han ikke spiller mer)

Barton er også temmelig nærme en plass på lista fordi han enten sitter inne eller er skadet det meste av tiden. Smith og Ameobi kan også diskuteres.

Og folk klager på at vi har for liten stall. Problemet er vel snarere at vi har altfor mye daukjøtt....

Med Ashley sin "sparebørse-politikk" så ender det vel på toppen av det hele opp med at Løvenkrands velger et mer fristende tilbud enn det Newcastle klarer å stable på beina. Om jeg da skal le eller gråte vet jeg ikke!

Beklager negativiteten her nå, men jeg er drittlei alt tullet i klubben nå!

Skriver under på dette innlegget kyllingmannen. Vi har også hentet tragiske spillere som Babayaro og Bernard (for andre gang). Dansken vil helt klart være et typisk Newcastle kjøp. Kan godt legge på Dunne også. En spiller som har vært forferdelig for City i år.

KLAPPKLAPP!
For faen, er det ingen som har ambisjoner om at vi skal bli BEDRE!? Skal vi fortsette å vake nede rundt streken? La Zog gå, et stort talent med bøtter av potensiale, og erstatte han med en ving som har blitt sluppet på free. Jeg digga faktisk Løvenkrands i Rangers, men det er noen år siden, og jeg velger å tro at det er en relativt god grunn til at han ble sluppet gratis av klubben sin.
Jeg etterlyser ambisjoner. Hvorfor i pokker skal vi da selge en up and coming ving og erstatte han med den rake motsetning?
Skal vi selge Zog vil jeg ha et navna ala McGeady inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1340 på: 11. Jan. 2009, 19:13 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=426462

Ikke det mest troverdige kilden, men er jo Kinnears ord. .
PØLSEVEV! Ashley var akkurat like gnien også før finanskrisen!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1341 på: 11. Jan. 2009, 19:16 »
We've seen it all before.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1342 på: 11. Jan. 2009, 19:18 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=426462

Ikke det mest troverdige kilden, men er jo Kinnears ord. .
PØLSEVEV! Ashley var akkurat like gnien også før finanskrisen!

Helt riktig, men nå har han jo noe å skylde på. ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1343 på: 11. Jan. 2009, 20:19 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=426462

Ikke det mest troverdige kilden, men er jo Kinnears ord. .
PØLSEVEV! Ashley var akkurat like gnien også før finanskrisen!

Jepp, og når han ikke brukte en krone før finanskrisen tørr jeg ikke tenke på hva som vil skje mens den pågår. Grøsser fortsatt av tanken på hva vi fikk ut av Milner salget.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1344 på: 11. Jan. 2009, 20:34 »
Begynner å grine bare jeg tenker på at Milner ble solgt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1345 på: 11. Jan. 2009, 20:39 »
Jonas over Milner, any day!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1346 på: 11. Jan. 2009, 20:41 »
Jonas over Milner, any day!!

Owen over Martins any day. Uansett trenger vi begge.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1347 på: 11. Jan. 2009, 20:43 »
Begynner å grine bare jeg tenker på at Milner ble solgt.

Mener du seriøst at vi burde sagt nei til ufattelige 12 millioner pund for James Milner?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1348 på: 11. Jan. 2009, 20:45 »
Begynner å grine bare jeg tenker på at Milner ble solgt.

Mener du seriøst at vi burde sagt nei til ufattelige 12 millioner pund for James Milner?

Kan du fortelle meg hva de 12 millionene har hjulpet oss? Good business for Ashley muligens men for oss?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1349 på: 11. Jan. 2009, 20:47 »
Enig med deg her Asbjørn. Hadde disse £12mill gått til nye spillere hadde det vært fantastisk, men slik som ting har utviklet seg hadde jeg heller beholdt Milner enn å fått £20mill for han.