20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Januar 2009
« Svar #1260 på: 10. Jan. 2009, 15:36 »
Løvenkrands er ingen dumt kjøp. Men mener å huske at Newcastle tok Rangers til retten den gang han signerte for Rangers pga Newcastle mente de allerede hadde en avtale med ham.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1261 på: 10. Jan. 2009, 18:19 »
Fra NO forumet:

Was speaking to one of the doormen in the 1892 bar before the game, and he said a Rangers player had just come into the players entrance with a club official. I asked him if it was ferguson and he said he thinks it was Boyd. Just thought mention it. 
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1262 på: 10. Jan. 2009, 18:21 »
Dersom det er sant så forsvinner nok Owen om ikke så altfor lenge.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1263 på: 10. Jan. 2009, 18:21 »
Er faktisk bare å gratulere hvis det er en spiss vi henter først!!!

Vi scorer jo egentlig mål i bøtter og spann, mens vi lekker som en sil......midtbanen og forsvaret burde kanskje prioriteres LITT før en ny spiss..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1264 på: 10. Jan. 2009, 18:51 »
Ja, det vil jo være fantastisk feilprioritering. Faen meg trist å se hvilke spillere vi linkes til. Fy faen så lavt vi har synket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1265 på: 10. Jan. 2009, 21:12 »
Nå er vi kjent for å handle offensive spillere selv om vi egentlig burde fokusert på det defensive. Vel, angrep er det beste forsvar sies det...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1266 på: 10. Jan. 2009, 21:28 »
Peter Løvenkrands. Det er faen med flaut. Trodde vi skulle forsterke laget så hva i helvete skal vi med en ving/spiss. Jeg fatter ikke hva som skjer med Newcastle om dagen, men det virker som det går lukt til helvete. Nå må vi klare å få inne noen habille folk, ellers så vet vi alle hvor vi er å finne til neste år. Var jo tydelig etter dagens kamp at vi trenger forsterkninger i det bakre ledd og ikke minst sentralt på midten. Newcastle er det absolutte lavmål om dagen, er knapt en eneste positiv ting å si. Desverre.......

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1267 på: 10. Jan. 2009, 21:31 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1268 på: 10. Jan. 2009, 21:37 »
La meg bare spørre: Hvor mange ganger har dere egentlig sett Løvenkrands i aksjon de siste 3 årene? Kristoffer, torefl og dere andre som er så fryktelig optimistiske.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1269 på: 10. Jan. 2009, 21:44 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1270 på: 10. Jan. 2009, 21:55 »
Slike artikler uten noen som  helst sitat som ikke kommer fra sider som Skysports, BBC etc, tror eg aldri på. Håper også at Smith blir, sia tror han kan bli viktig utover i sesongen. Har forstsatt litt tro på han. Man vet at han kan prestere på høgt nivå, og spille veldig bra. Mido vet man bare er en middelmådig spiller...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1271 på: 10. Jan. 2009, 22:35 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1272 på: 10. Jan. 2009, 22:41 »
Hadde det i det minste vært en ving som kunne vært et spennende emne. Men Peter Løvenkrands!?
Det sier jeg og! Peter Løvenkrands??? Herregud ass
Enig, få inn McGeady isteden a! Vet han blir dyr, men selg N'Zogbia, kjøp han!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1273 på: 10. Jan. 2009, 22:42 »
Løvenkrands var i alle fall en kanongod ving for 4-5 år siden, og han er jo fortsatt ikke så gammel. Han, Jørgensen og Grønkjær gjorde jo alene Danmark til ett landslag å regne med i mesterskap ! Ser på han som en grei spiller å hente for å styrke troppen, men absolutt ikke som en erstatter for en av våre vinger.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1274 på: 10. Jan. 2009, 23:22 »
Cologne er det samme som FC Köln for de som ikke vet det. Skjønner ikke hvorfor det er så utrolig kung_zlatan. Der var han jo fantastisk, mens han har vært superdårlig i Bayern.

Jo, det skal jeg ganske enkelt fortelle deg. Podolski har tidligere sagt at han har store ambisjoner og at han har ønsket seg til større ligaer. Han har blitt linket til store klubber som Arsenal og når han nå tilsynelatende skal være tilgjengelig for en sum av ca 10 millioner Euro (ifølge Hoeness) så er jeg meget overasket over at ingen større klubber er med i bildet. Jeg mener helt klart at Köln er et steg tilbake i en karierre som fortsatt kan bli lysende for et unikt talent. Han har jo vært direkte rå i mesterskap for Tyskland! Han hadde vært den perfekte erstatning for Owen.