20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 375423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #735 på: 28. Des. 2008, 21:15 »
Sa ikke Ashley at han ikke kom til å bruke mer enn 12-13 mill pund a?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #736 på: 28. Des. 2008, 21:23 »
Sa ikke Ashley at han ikke kom til å bruke mer enn 12-13 mill pund a?
Jeg har aldri sett at han har sagt det ihvertfall. For det er jo faktisk slik at Ashley har vært villig til å bruke penger! Vi hadde bud inne på Woodgate, vi var lenge med i kampen om Modric, Aimar var nære osv.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #737 på: 28. Des. 2008, 21:28 »
Okei, mener og huske jeg har lest det et sted, men da er det vel feil.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #738 på: 28. Des. 2008, 21:42 »
Han har ikke sagt noen spesifikke summer, men har sagt at det er usannsynlig at han punger ut 20 mill pund for en spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #739 på: 28. Des. 2008, 21:44 »
Han har ikke sagt noen spesifikke summer, men har sagt at det er usannsynlig at han punger ut 20 mill pund for en spiller.
Er litt merkelig det egentlig, for vi kan da ikke ha vært så fryktelig langt unna når vi prøvde oss på Modric?

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #740 på: 28. Des. 2008, 21:45 »
Det var jo nesten den summen han brukte totalt på spillere i sommer, så.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #741 på: 28. Des. 2008, 21:45 »
Er klar over det ja, men det var vel i forhold til det kommende vinduet han sa det. Skal se om jeg finner intervjuet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #742 på: 28. Des. 2008, 21:50 »
Skal ikke se bort ifra at Ashley og co vil gjøre noen "røverkjøp" i januar og utnytte de lagene som sliter på grunn av finanskrisa til fulle, både i England og resten av verden.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #743 på: 28. Des. 2008, 23:04 »
Nå går jeg litt imot det jeg har sagt før ang Keegan, Wise, Ashley m.f.
Men jeg tror at Keegan er såpass sta, at hvis han hadde lyst på en spiller som var bedre enn anbefalingene han fikk fra Wise & Jimenez, så droppet han anbefalingene. Selv om han ikke fikk de han hadde lyst på.
Så jeg sitter med nogenlunde samme følelse som Daniel. Jeg tror også Ashley kommer til å bruke penger i januar. Forhåpentligvis godt gjennomtenkte etablerte/unge spillere, og lovende talenter...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #744 på: 29. Des. 2008, 01:52 »
Han har ikke sagt noen spesifikke summer, men har sagt at det er usannsynlig at han punger ut 20 mill pund for en spiller.
Er litt merkelig det egentlig, for vi kan da ikke ha vært så fryktelig langt unna når vi prøvde oss på Modric?
Han sa vel heller at han ikke ville bruke £30-40mill på en stor stjerne som kom for pengene, men heller kjøpe unge og sultne spillere som virkelig ville spille for klubben. Men han sa vel og at pengene var der til de rette spillerene, men at det ikke var snakk om å betale overpris.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #745 på: 29. Des. 2008, 14:10 »
Wenger vil kjøpe Given og Steven Taylor for £15.

www.sport.co.uk

« Siste redigering: 29. Des. 2008, 14:14 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #746 på: 29. Des. 2008, 14:24 »
Hvordan skal Wenger ha penger til Taylor, Given, Arteta OG Arsahvin i Januar? I følge denne siden skal han ha alle.

Men hvis dette er sant blir jeg veldig skuffet. Given alene bør være verdt denne summen når man tenker på at vi fikk 12mp for Milner.

Og før noen andre sier det. Jeg håper virkelig det er 15 millioner pund det er snakk om her.  :P

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #747 på: 29. Des. 2008, 14:30 »
Selger vi Given så er det bare å hoppe direkte ned i Championship med en gang..

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #748 på: 29. Des. 2008, 14:40 »
Given er livsviktig, men en keeper er en keeper, og er mulig å erstatte... Mener ikke at Given er mulig å erstatte som person og for den del skuddstopper, men vi har til og med vunnet kamper med Harper i mål for å si det på den måten.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #749 på: 29. Des. 2008, 14:54 »
Hvordan skal Wenger ha penger til Taylor, Given, Arteta OG Arsahvin i Januar? I følge denne siden skal han ha alle.

Men hvis dette er sant blir jeg veldig skuffet. Given alene bør være verdt denne summen når man tenker på at vi fikk 12mp for Milner.

Og før noen andre sier det. Jeg håper virkelig det er 15 millioner pund det er snakk om her.  :P


Tror du ikke Arsenal har sterk nok økonomi til og kjøpe de 4?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.