20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377971 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #630 på: 19. Des. 2008, 21:34 »
Jeg mener fortsatt at vi kan klare bedre enn Bullard. Å få Joey Barton tilbake vil være en større signering enn Bullard.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #631 på: 19. Des. 2008, 21:40 »
Jeg mener Bullard er Guthrie nivå, og hvorfor hente en 30 åring som ikke vil forsvare en plass i første 11'ern? Joey Barton er en klart bedre spiller, og han danker ikke ut Nicky Butt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #632 på: 19. Des. 2008, 23:21 »
Vi trenger bredde på midtbaneplassen. Vi trenger spelarar med ulike kvaliteter. Eg synst Bullard hadde vore ein god signing. Hans dødballferdigheter hadde gjort oss svært godt, tillegg til å vere ein spelemessig bedre enn både Guthrie og Butt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #633 på: 20. Des. 2008, 14:27 »
Bullard skyter jo absolutt hele tiden. .  Vi trenger enn bedre sentral midtbanespiller enn det:)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #634 på: 20. Des. 2008, 16:36 »
ja det er jo bra hvis vi får en som sjytter vertfall, nicky å danny jør dt jo så å si aldri...må få en som tør å sjytte
Joey Barton 7

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #635 på: 21. Des. 2008, 10:53 »
Former Liverpool favourite Luis Garcia is on the verge of making an emotional return to the Premier League.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1099170/Former-Liverpool-favourite-Garcia-make-Premier-League-return.html?ITO=1490

Hadde ikke vært meg i mot!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #636 på: 21. Des. 2008, 11:56 »
Manchester City boss Mark Hughes is making an £8million move for West Ham's England centre-half Matthew Upson.
City hope to agree a fee with the hard-up Hammers for their defender - and can also match or improve his £75,000-a-week salary at Upton Park.

Hvis dette stemmer er nok Upson uaktuell for oss. Tviler på at Ashley er villig til å betale Upson £75.000 i uka eller mer...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #637 på: 21. Des. 2008, 13:41 »
Former Liverpool favourite Luis Garcia is on the verge of making an emotional return to the Premier League.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1099170/Former-Liverpool-favourite-Garcia-make-Premier-League-return.html?ITO=1490

Hadde ikke vært meg i mot!

God fotballspiller, FÆL type... Selvsagt en stor forsterkning, men liker ikke tanken på den lille fitta i newcastledrakt..

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #638 på: 21. Des. 2008, 13:45 »
Fæl type? Den treng eg utdyping på!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #639 på: 21. Des. 2008, 13:54 »
Luis Garcia er en bra spiller, men slik jeg ser det er problemet hvordan vi evt. skal bruke han?? Han er ingen typisk vingspiller, og heller ingen typisk sentral midt. i et 4-4-2 system. Han passer uten tvil best i et "spansk" set up, hvor han kan spille i en nokså fri rolle offensivt. Luis Garcia vil være bortkastet å ha langs krittet, og han vil bli altfor offensiv for en rolle sentralt i 4-4-2.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #640 på: 21. Des. 2008, 13:56 »
Litt transfer-snacks på søndag formiddag :D

Man City-supportere virker nå veldig sikre på at Elano er på vei ut døra i januar. Lazio er den klubben som er sterkest linket hvor treneren allerede er sitert i aviser på at Elano har forhørt seg om forholdene i klubben. Vi burde så til de grader slenge oss på dette. Jeg mener han er akkurat hva vi trenger og jeg synes det er en skandale at Hughes velger å sende han ut døra i januar.

Kinnear seiler opp som kandidat til Sunderlandjobben? (sunday people og diverse andre medier) Spøk eller fakta foran dagens store 6-poengs kamp?
NUFC har satt en pris på 12 mill for Nzogbia (sunday people)
Newcastle jakter 18 år gammelt fransk forsvarertalent? Mamadou Sakho, PSG. (sunday people)

Arsenal igjen linket til Gokhan Inler (sunday express)
Adriano på vei ut døra i Inter etter bråk med Mourinho? (Daily star sunday) hmmmm, ja!
« Siste redigering: 21. Des. 2008, 13:58 av kung_zlatan »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #641 på: 21. Des. 2008, 15:04 »
Fæl type? Den treng eg utdyping på!

Hæ? Har du ikke sett han? Tripper rundt som ei lita jente, og filmer mye.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #642 på: 21. Des. 2008, 19:29 »
Vi trenger absolutt ingen Bullard, selv om han er en god spiller. Vi trenger noen større og raskere spillere sentralt, som kan forsere en motstander. Med Guthrie og Butt MÅ vi ha den laveste sentrale midtbanen i PL. En Sissoko ( Juve ) type hadde vert konge, selv om eg synes han var dårlig i Pool. I Juva har han til tider vert konge, og besitter den fysikken vi trenger.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #643 på: 22. Des. 2008, 00:06 »
Litt transfer-snacks på søndag formiddag :D

Man City-supportere virker nå veldig sikre på at Elano er på vei ut døra i januar. Lazio er den klubben som er sterkest linket hvor treneren allerede er sitert i aviser på at Elano har forhørt seg om forholdene i klubben. Vi burde så til de grader slenge oss på dette. Jeg mener han er akkurat hva vi trenger og jeg synes det er en skandale at Hughes velger å sende han ut døra i januar.

Kinnear seiler opp som kandidat til Sunderlandjobben? (sunday people og diverse andre medier) Spøk eller fakta foran dagens store 6-poengs kamp?
NUFC har satt en pris på 12 mill for Nzogbia (sunday people)
Newcastle jakter 18 år gammelt fransk forsvarertalent? Mamadou Sakho, PSG. (sunday people)

Arsenal igjen linket til Gokhan Inler (sunday express)
Adriano på vei ut døra i Inter etter bråk med Mourinho? (Daily star sunday) hmmmm, ja!
Samtlige av de du nevner her er spillere jeg definitivt kan tenke meg å se i Newcastle. Elano vil tilføre akkurat det vi trenger på midten, i form av kreativitet, gode pasninger, bra teknikk og farlige dødballer. Alle husker vel målet han scoret mot oss i fjor?

Sakho har jeg hørt mye positivt om, samt at han er knakandes god på FM (en ok pekepinn), men aldri sett ham spille selv. Han er vel bare 18 eller noe, og regnes som en av de største forsvarstalentene i Frankrike.

Inler vet jeg ikke så mye om, men en Adriano i storform er god nok for et hvilket som helst lag i verden, og hvis det er muligheter for å hente ham til Tyneside, så ser jeg ingen grunn til ikke å forsøke.

Forøvrig enig i at Bullard vil forsterke midtbanen vår, hvis han er aktuell. Men er mer lysten på Inler, og aller mest lysten på Elano.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #644 på: 22. Des. 2008, 00:15 »
Er ikke Adriano bare en drukkenbolt som tjener ulovlig mye penger da? Trodde ikke han var interessert i å spille fotball lenger jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon