20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #135 på: 24. Jan. 2019, 18:59 »
Jeg har sett såpass av Lazio de siste par årene at jeg kan styre min begeistring. Starter stort sett ikke de fleste kamper, men er en av de første som kommer innpå. Gjør jobben, men ikke så mye mer. En av fordelene er at han kjenner 3/5-backslinjesystemet.
Helt grei spiller, men at et kjøp av han til 19mill og klubbrekord for Newcastle sier meget om både marked og klubben.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #136 på: 24. Jan. 2019, 21:15 »
Beklager OT, men Henry går mot sparken i Monaco...
Sitat
MONACO IN JARDIM TALKS

Sky sources understand Monaco are in talks with Leonardo Jardim to replace Thierry Henry.

Jardim was in charge at Monaco at the start of the season before he was sacked, leading to Henry’s appointment.

Henry has been suspended while Monaco make a decision over his future.


Hadde vært greit om Martins hadde ombestemt seg, og tatt turen til Rafa og Newcastle i stedet! Selv om han vraket oss nylig (i går?), hadde jeg tatt han i mot nå!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #137 på: 24. Jan. 2019, 22:31 »
Hadde vært greit å kjøpt noen snart. Disse lånene utsetter jo bare problemene.

Til sommeren kan det fort være vi trenger;

Ny manager.
Ny venstre back. (Kommer jo aldri til å benytte oss noe opsjon på 19 millioner pund på Lukaku)
Ny høyre back.
Ny sentral midtbane. ( Diame og Shelvey må oppgraderes)
2-3 vinger: Kennedy har ikke fungert. Murphy har ikke nivået og Ritchie har mistet det.
Ny nummer 10.
1-2 spisser. Ashley blar ikke opp for Rondon.
Gayle og Joselu skal selges
Trenger mer bredde.
Kvitte oss med mer daukjøtt.

Rykker vi ikke ned denne sesongen så går det hvertfall galt neste år når vi vet hvor gjerrig Ashley er.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #138 på: 25. Jan. 2019, 07:48 »
Jeg har sett såpass av Lazio de siste par årene at jeg kan styre min begeistring. Starter stort sett ikke de fleste kamper, men er en av de første som kommer innpå. Gjør jobben, men ikke så mye mer. En av fordelene er at han kjenner 3/5-backslinjesystemet.
Helt grei spiller, men at et kjøp av han til 19mill og klubbrekord for Newcastle sier meget om både marked og klubben.

Får bare  ytre en svært sarkastisk jippi da. Med andre ord en ny Dummett dette? Dvs. gjør ingen feil bakover, men bidrar lite fremover?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #139 på: 25. Jan. 2019, 08:41 »
Sitat
Speaking to Chronicle Live, Di Natale said: "He is a good runner, and strong. He is better at attacking than he is defending but Lazio fans will remember his well because of his involvement in the Super Cup!

"He is a player who is able to fit very well into a group - I've never heard of him creating any problems, even with him not playing that often.

Denne italienske journalisten sier vel det motsatte - at hans styrke ligger i det offensive. Sier videre i intervjuet at han kanskje passer bedre i PL enn i Serie A på grunn av fysikken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #140 på: 25. Jan. 2019, 09:21 »
Det jeg har sett av Lukaku gjør meg positiv, tror han kan bli en god forsterkning!

Men har ikke sett voldsomt mye, så blir spennende å se utover våren.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #141 på: 25. Jan. 2019, 11:56 »
Northern Echo: Newcastle have agreed the outline terms of a contract with Miguel Almiron but Atlanta are continuing to demand £20m with #NUFC refusing to pay more than £16m.

£4m fra hverandre i verdivurderingen... Hvis Almiron fortsatt er Atlanta-spiller 1.feb, gråter jeg litt.
Hvis dette er en make-or-break ang Benitez, bør jo styret bare slenge pengene på bordet. Hvertfall hoppe opp til £18m.
Men det skjer jo selvsagt aldri, er ikke første gangen vi krangler over "småpenger" (i denne sammenhengen)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #142 på: 25. Jan. 2019, 11:58 »
https://www.skysports.com/football/news/11661/11616349/which-premier-league-clubs-spend-most-during-january-transfer-window

Ikke at det er noe vits å bruke penger for å bruke penger i overgangsvinduer, noe Southampton kanskje kan være et eksempel på, men denne oversikten forteller mye om hvor trist ståa er i Newcastle....
« Siste redigering: 25. Jan. 2019, 12:01 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #143 på: 25. Jan. 2019, 13:18 »
Northern Echo: Newcastle have agreed the outline terms of a contract with Miguel Almiron but Atlanta are continuing to demand £20m with #NUFC refusing to pay more than £16m.

£4m fra hverandre i verdivurderingen... Hvis Almiron fortsatt er Atlanta-spiller 1.feb, gråter jeg litt.
Hvis dette er en make-or-break ang Benitez, bør jo styret bare slenge pengene på bordet. Hvertfall hoppe opp til £18m.
Men det skjer jo selvsagt aldri, er ikke første gangen vi krangler over "småpenger" (i denne sammenhengen)!

Ja, snakk om å spara seg til fant!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #144 på: 25. Jan. 2019, 13:39 »
Northern Echo: Newcastle have agreed the outline terms of a contract with Miguel Almiron but Atlanta are continuing to demand £20m with #NUFC refusing to pay more than £16m.

£4m fra hverandre i verdivurderingen... Hvis Almiron fortsatt er Atlanta-spiller 1.feb, gråter jeg litt.
Hvis dette er en make-or-break ang Benitez, bør jo styret bare slenge pengene på bordet. Hvertfall hoppe opp til £18m.
Men det skjer jo selvsagt aldri, er ikke første gangen vi krangler over "småpenger" (i denne sammenhengen)!

Dette er beviset på alt som er galt med vår transferstrategi dersom vi ikke får han.
Godt mulig at han har floppe-potensiale, men herregud så sykt mange ekstremt gode fotballspillere vi har mistet på grunn av krangling om slike "småpenger".

Ser Victor Moses er i samtaler med Fenerbache. Kanskje det er lån det er snakk om - men der er jo en spiller vi burde lagt oss langflate etter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #145 på: 25. Jan. 2019, 14:33 »


Ser Victor Moses er i samtaler med Fenerbache. Kanskje det er lån det er snakk om - men der er jo en spiller vi burde lagt oss langflate etter.
Vi kan ikke hente inn flere på lån i fra PL da.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #146 på: 25. Jan. 2019, 14:43 »
Vi kunne kjøpt han da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #147 på: 25. Jan. 2019, 15:56 »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #148 på: 25. Jan. 2019, 16:20 »
Vi kunne kjøpt han da.

Bruke penger? Verste jeg har hørt..

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #149 på: 25. Jan. 2019, 17:42 »
😂 Kristoffer da... Trodde du var glupere enn så 🤣