20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 86837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #60 på: 01. Nov. 2011, 20:16 »
Ikke noen favoritt nei, men Lundekvam avviste vel mer muligheten for at det kunne skje snarerere enn å vurdere om han er en favoritt. Men jeg synes egentlig Lundekvam var mer positiv enn det han har vært på lenge om Newcastle jeg, og som du er inne på så var han nok strengt tatt mest realistisk.

Jeg tror nok Ba skal slite med å henge med i svingene etterhvert, men nyter den syke konverteringsraten hans så lenge den varer. Og det vil i så tilfelle ikke være uhørt med en toppscorer fra et lag utenfor topplagene så å avvise det så kontant vil jeg ikke.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #61 på: 01. Nov. 2011, 20:29 »
Det er fullt mulig det ja. Hasselbaink ble toppscorer i 00/01 for Chelsea som endte på 6. plass. Kevin Phillips ble toppscorer for Sunderland på 7. i 99/00 og Dion Dublin for Coventry på 11. i 97/98.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #62 på: 01. Nov. 2011, 20:35 »
Så så.. Aldri i verden om Ba kommer over Aguero, Van Persie, Rooney på toppscorertabellen, om de holder seg skadefrie :)

Når det er sagt, så ELSKER jeg Demba Ba  :wub:
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #63 på: 01. Nov. 2011, 20:47 »
Så så.. Aldri i verden om Ba kommer over Aguero, Van Persie, Rooney på toppscorertabellen, om de holder seg skadefrie :)

Når det er sagt, så ELSKER jeg Demba Ba  :wub:

Sant, men hadde Ba spilt på City tror jeg han glatt kunne ha skårt like mange mål.  :wub: Mannen er jo et monster innefor boksen. God på hodet, god avslutter og i tillegg er han fotballsmart med gode bevegelser. Skåringsratioen hans er rett og slett spinnvill. Når jeg tenker meg om så har han til nå kun bommet på en 100% sjanse, og det var mot Wigan. I tillegg burde han kanskje satt den ene mot Wolves. 

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #64 på: 01. Nov. 2011, 20:51 »
Jeg vil nesten si omvendt, den mot Wolves mener jeg var mye mer 100%-sjanse enn headingen mot Wigan.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #65 på: 01. Nov. 2011, 20:57 »
Jeg vil nesten si omvendt, den mot Wolves mener jeg var mye mer 100%-sjanse enn headingen mot Wigan.

Neh! Den mot Wolves var innenfor 16 m, men han kom litt på skrå. Innlegget fra Raylor mot Wigan var rett og slett ferdigskåret. Han fikk gå opp helt upresset. Habsi ville ikke hatt en mulighet om ballen hadde gått alle andre steder enn midt i målet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #66 på: 01. Nov. 2011, 21:02 »
Han er jo foran første stolpe og må styre headingen videre mot mål. Det skal uansett være enklere å score med beina alene med keeper. ;)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Demba Ba
« Svar #67 på: 01. Nov. 2011, 21:03 »
Var det ikke Best som hadde den headningen som Al Habsi fikk slått til corner?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #68 på: 01. Nov. 2011, 21:05 »
Tror Thomas tenker på den der Ba header rett på Al-Habsi som holder ballen helt på streken...?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #69 på: 01. Nov. 2011, 21:23 »
Tror Thomas tenker på den der Ba header rett på Al-Habsi som holder ballen helt på streken...?

Hepp!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #70 på: 01. Nov. 2011, 23:47 »
Frykter ikke at BA forsvinner med det første. Ingen av topplaga er i noen akutt spiss-krise for øyeblikket, så BA vil vi nok få ha i fred enn så lenge. Han skrev vel en 3-års kontrakt så regner nesten med om han fortsetter trenden vil få en ny, lengre og bedre kontrakt utpå våren engang. Selv Mr.T Tiote måtte vise at han dugde.

Utpå våren like etter at vi har solgt Colo..

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #71 på: 02. Nov. 2011, 01:18 »
Enda værre at Trevor Morley mente at Graham Holt hadde større sjanse til å bli toppscorer. Så utrykket til Wikestad at der syns han Trevor var helt på jordet, og det var han jo.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #72 på: 02. Nov. 2011, 08:39 »
Enda værre at Trevor Morley mente at Graham Holt hadde større sjanse til å bli toppscorer. Så utrykket til Wikestad at der syns han Trevor var helt på jordet, og det var han jo.

Å heregud..Skulle gjerne ha sett tv2s studiosending for kampen gitt..Tilbyr tv2 dette hvis man har tv2sumo?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #73 på: 02. Nov. 2011, 09:23 »
Enda værre at Trevor Morley mente at Graham Holt hadde større sjanse til å bli toppscorer. Så utrykket til Wikestad at der syns han Trevor var helt på jordet, og det var han jo.

Når sa han det?
« Siste redigering: 02. Nov. 2011, 12:59 av lgrinde »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #74 på: 02. Nov. 2011, 09:46 »
Enda værre at Trevor Morley mente at Graham Holt hadde større sjanse til å bli toppscorer. Så utrykket til Wikestad at der syns han Trevor var helt på jordet, og det var han jo.
Grant Holt. Hvorvidt Morley var på jordet får mer nøytrale atkører bestemme. Men Holt er jo en målscorer han også, selv om Premier League og dumpekandidat Norwich kanskje ikke innbyr til så veldig enkle forhold.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon