20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2017  (Lest 28596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #15 på: 24. Des. 2016, 13:47 »
Har sykt lyst på Will Hughes til newcastle. Pung det han koster. Shelvey vil aldri bli en spiller som leverer stabilt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #16 på: 29. Des. 2016, 12:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-aston-villa-12380352?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Gestede skal ha vraket oss til fordel for spill i PL for Boro, mens vi også er linket til Brentfords storscorer Scott Hogan.
Syns vel ikke det er helt lovende for Mitros Newcastle-karriere at vi linkes til spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #17 på: 29. Des. 2016, 12:36 »
Nei, liker det svært dårlig selv. Har lyst å beholde Mitro!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #18 på: 31. Des. 2016, 15:33 »
Virkelig et spennende vindu på gang og jeg tenkte å slenge ut et par navn vi kan diskutere. Mulig jeg har siktet for høyt her, men jeg mener vi bør prøve å få tak i et par stigende stjerner istedet for å investere i en skakk-kjørt playmaker fra Brentford :)

Paul-Georges Ntep - LW - Rennes (24): Spennende og rask ving som vi har blitt linket til tidligere. Merkelig at vi ikke har blitt linket til han nå for kontrakten hans går ut til sommeren og det er mulig å gjøre en bargain her kanskje?

Kylian Mbappe Lottin S/W - Monaco - (18)  utrolig spennende ung gutt , men muligens utenfor vår rekkevidde?

Mahmoud Dahoud - SM - Br. Gladbach - Bør være kjent for de fleste. Kontrakten går ut neste sommer. Gladbach har slitt tungt i år og trenger kanskje pengene for å styrke en skadeplaget tropp? Dahoud har ikke spesielt imponerende stats denne sesongen, men har mye av den kreativiteten vi trenger og en er klassespiller. Mulig?

Luciano Narsingh - S/RW - teknisk lekkerbisken som kan være sulten på profflivet i England. utgående kontrakt førstkommende sommer. Kupp?

Desverre er Riechedly Bazoer klar for Wolfsburg. Han hadde vært den perfekte makkeren til Shelvey. 10 millioner har han kostet og jeg tror det kan være et kupp av de sjeldne. Tielemans er jo i samme sjangeren, men han virker litt usannsynlig siden halve Europa sikler. Kanskje kan Rafa trekke denne opp av hatten?

Setter pris på en positiv tone. Godt nytt år :)








torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #19 på: 01. Jan. 2017, 15:53 »
Ntep er nær Marseille etter hva jeg har hørt. Føler også vi kan styre unna fransk liga for en stund. :)

Dahoud har vært linket til større klubber så det er vel urealistisk å tro at vi kan få han.

Mbappe er kanskje det største talentet på planeten for øyeblikket og er umulig å få kloa i.




Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #20 på: 01. Jan. 2017, 21:51 »
Linka til lånebud på Tom Cleverley. Er vel høyst brukbar på Championship-nivå, men stopper vel der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #22 på: 05. Jan. 2017, 12:56 »
Viktigste blir vel nå å få på plass en sentral midtbanespiller til med litt kreative ferdigheter. Uten Shelvey blir angrepspillet vårt utrolig hemmet, Colback evner ikke annet enn å slå til stoppere og backer, mens Hayden dessverre mangler kvaliteten til å utføre det han prøver på. Utenom dette er det vel heller lurere å spare pengene til sommeren da vi ved et eventuelt opprykk vil ha behov for alvorlige mengder forsterkninger for å ha noe som helst håp om å holde oss. Slik jeg ser 11'eren vår nå så er det kun Darlow, Shelvey og Gayle jeg føler meg sikre på at kan levere i PL, og heller ikke disse stabilt...

Må vel også legge til at jeg virkelig håper vi kan beholde Mitrovic. Synes det han viste i PL ikke var så halvgærent for en på hans alder og det var definitivt prov på mye potensiale er. Synd for han at Gayle har prestert så til de grader alene da jeg er sikker på at også Mitrovic ville gjort en god jobb med samme antall starter (han har jo gitt grunnlag for det i de kampene han faktisk har startet).

Kort og greit: ny makker/backup til Shelvey, behold Mitro og spar penger til sommeren. Troppen vi har nå skal være bra nok for å sikre opprykk og om vi ikke skulle lykkes vil feilen ligge hos spillerne, ikke mangel på forsterkninger i dette vinduet. Ingen annen CC-klubb med vår tropp ville hatt noen unnskyldninger for ikke å rykke opp.


Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #23 på: 05. Jan. 2017, 16:22 »
Viktigste blir vel nå å få på plass en sentral midtbanespiller til med litt kreative ferdigheter. Uten Shelvey blir angrepspillet vårt utrolig hemmet, Colback evner ikke annet enn å slå til stoppere og backer, mens Hayden dessverre mangler kvaliteten til å utføre det han prøver på. Utenom dette er det vel heller lurere å spare pengene til sommeren da vi ved et eventuelt opprykk vil ha behov for alvorlige mengder forsterkninger for å ha noe som helst håp om å holde oss. Slik jeg ser 11'eren vår nå så er det kun Darlow, Shelvey og Gayle jeg føler meg sikre på at kan levere i PL, og heller ikke disse stabilt...

Må vel også legge til at jeg virkelig håper vi kan beholde Mitrovic. Synes det han viste i PL ikke var så halvgærent for en på hans alder og det var definitivt prov på mye potensiale er. Synd for han at Gayle har prestert så til de grader alene da jeg er sikker på at også Mitrovic ville gjort en god jobb med samme antall starter (han har jo gitt grunnlag for det i de kampene han faktisk har startet).

Kort og greit: ny makker/backup til Shelvey, behold Mitro og spar penger til sommeren. Troppen vi har nå skal være bra nok for å sikre opprykk og om vi ikke skulle lykkes vil feilen ligge hos spillerne, ikke mangel på forsterkninger i dette vinduet. Ingen annen CC-klubb med vår tropp ville hatt noen unnskyldninger for ikke å rykke opp.

Enig med deg. Trenger sårt ein ny midtbanespiller som kan meir enn å berre krige og slå støttepasninger.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #24 på: 05. Jan. 2017, 23:24 »
Linket til Robbie Brady i dag.
Er vel en kantspiller, ikke verre enn hva vi har. Har gjort det greit i PL også, så ikke et dumt kjøp det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #25 på: 09. Jan. 2017, 18:55 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/young-trio-join-kilmarnock-on-loan

Tre unggutter ut til Kilmarnock og ex Magpie Lee Clark. Bør vel være et passende nivå å prøve seg på for dette trekløveret. Når Woodman er en av de, tyder vel det på at Darlow, Sels og Elliot er de som blir igjen til sesongslutt.

Sporting Gijon ute etter Tiote? Ønsker å ta han gratis, føler ikke Newcastle skal legge hinder i veien her akkurat. Tidvis vært meget god for oss, men siste par sesongene har bare vært surr. Få det vekk! http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/cheick-tiote-spanish-club-fly-12425296

I rekken av midtbanefolk som linkes inn, i dag er det Tom Cairney fra Fulham: http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfer-target-tom-12426089

Virker som noe er på gang denne uken, Chronicle mener å vite at Rafa har trua på signering inn døra før helgas kamp mot Brentford, en god rekke med spekulasjoner her: http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-four-names-12425131#rlabs=3%20rt$sitewide%20p$1
« Siste redigering: 09. Jan. 2017, 19:11 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #26 på: 12. Jan. 2017, 10:35 »
Tom Cleverley har ifølge SkySports vraket oss til fordel for utlån i Watford. Er vel ikke veldig sjokkerende at han velger muligheten til spill i PL.
Som en langsiktig løsning hadde jeg vært veldig skeptisk til Cleverley, men tror nok han kunne gjort en fin figur i Championship ut sesongen. Større offensivt register enn Colback/Hayden. Generelt virker det til at vi sliter litt med å skaffe spillerne vi ønsker oss dette vinduet.
James McCarthy er en annen spiller vi skal være interessert i fra Everton. Lån det snakkes om her også. Evening Chronicle som melder på sin liveoppdatering i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #27 på: 13. Jan. 2017, 10:18 »
Selv om det nå er som tyder på at Aston Villa er mest interessert er jeg svært positiv til ryktene rundt Fulhams Tom Cairney. Så Fulham - Huddersfield (5-0) på Craven Cottage i høst, og da var Cairney outstanding. Han er kaptein,  fortsatt rimelig ung (25) og har kreativitet og pasningsspill som sine store styrker. Også relativt målfarlig (5 på 24 så langt denne sesongen, 8 på 39 i fjor). Jeg sier ja takk, i alle fall til rundt £10 mill som er prisen Villa nå blir koblet til.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #28 på: 13. Jan. 2017, 12:15 »
Dimitar Berbatov anyone? Free agent, 36-åring. Sier han sov med shearer drakt som guttunge..
Har kanskje bitte litt faenskap igjen i seg? Jeg sier ja takk. Litt magi skader aldri.
Positiv til cairney og ince. Kanskje osborn fra forest også. Hogan også kunne jeg tenkt meg

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #29 på: 14. Jan. 2017, 11:43 »
Berbatov for 10 år siden hadde vært noe, nå er jeg litt mer usikker. Hadde sikkert ikke gjort det dårligere enn Perez i 10`er rollen.

Tror ikke det skjer så mye i dette vinduet før siste uken av januar evt. de 2-3 siste dagene. Flere spillere som helt sikkert venter på muligheten for spilletid til siste stund. Er vel også en runde til med Fa Cup siste helgen i januar?

Håper dog vi ikke er like treige til sommeren om det skulle bli PL igjen. For om dette laget uten særlig påfyll av spillere skal opp en divisjon kan vi like greit bare bli her og vinne noen kamper.