20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester City vs. Newcastle United, Lørdag 07.04.2018 - Ikke TV-sendt  (Lest 9176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Bøyer meg i støvet for deg også, Toon  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Snakker dere om nedrykk enda? De beste av oss sa jo 10 plass før sesongen 😜😂

Haha ;)

Uansett kor høgt på tabellen me havnar so veit du at Ashley greier fucka det opp so fort ting ser lyst ut :-\

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Hehe. Ashley er snart historie gutter.. nå går det bare oppover. Sky is the limit🎉🤩

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Som kommentatoren så "He might not be the manager of the season, but when it comes to it, he has to be up there "

Einig i det, men Sean Dyche må no og nemnast.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Deilig med poeng! Jeg gleder meg til å se høydepunktene.  Med formen laget er i om dagen og hvordan tabellen ser ut, så er jeg litt optimistisk og ser oppover på tabellen, til tross for noe tøff motstand i vente. Jeg vil si 8. plass er det beste vi kan håpe på, men isolert sett er jeg egentlig fornøyd om vi bare sikrer ny kontrakt i PL.

Ellers er det ingen cred å få fra denne kanten, Toon. Man kan ikke komme med "hva var det jeg sa?" den ene av 10 ganger man kanskje får rett  😉

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Det er jeg enig i, men er nok mer 9/10 ganger 😜 kjent for å aldri ta feil. 🤩😂

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Snakker dere om nedrykk enda? De beste av oss sa jo 10 plass før sesongen 😜😂

Tippa sjøl mellom 10-15. plass før sesongen, med en "rocky road" frem dit. Får vi se om jeg tar feil, på en positiv måte? :) Topp 10 hadde vært magisk!  ;)

Får man jo til å undres hva et par kvalitetsspillere til før sesongen hadde gjort av utslag?
« Siste redigering: 08. April 2018, 13:00 av Geordie »
No fate but what you make

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Får man jo til å undres hva et par kvalitetsspillere til før sesongen hadde gjort av utslag?

Det hadde ikke trengt å være store greiene heller. En spiss, samt Kenedy og Dubravka fra starten av sesongen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Drømte i natt at Ashley solgte . Vi fikk en eier som citys eier bare rekker til anklene. De 3 første spillerne inn porten var Timo werner, Lucas vasques og Dybala. Har vært sanndrømt før, så krysser fingrene🤪😂🤩

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Snakker dere om nedrykk enda? De beste av oss sa jo 10 plass før sesongen 😜😂

Tippa sjøl mellom 10-15. plass før sesongen, med en "rocky road" frem dit. Får vi se om jeg tar feil, på en positiv måte? :) Topp 10 hadde vært magisk!  ;)

Får man jo til å undres hva et par kvalitetsspillere til før sesongen hadde gjort av utslag?
De beste av OSS Geordie 😜😘

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
NICO, du må starta kamptråden for i dag!!! :D