20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny manager/trener.  (Lest 16949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #45 på: 10. Juli 2019, 23:49 »
Sam Allardyce snubs Newcastle after Toon made shock approach for former boss as Magpies target Sheffield Wednesday manager Steve Bruce


Newcastle United offered Sam Allardyce a surprise return as manager last week
Mike Ashley is understood to have identified him as replacement for Rafa Benitez
But there was an issue over the club's recruitment policy and talks collapsed
Newcastle appear focused on recruiting Steve Bruce from Sheffield Wednesday

Steve Bruce må jo være nærmere 10 valget ;D Alle som har litt ambisjoner takker lett nei til Newcastle.
Den som tar over jobben kommer til å bli sett på som en nikkedukke for Ashley.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #46 på: 11. Juli 2019, 00:09 »
Begynner å bli tom for ord. Denne sommeren tar kaka av alt under Ashley..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #47 på: 11. Juli 2019, 00:25 »
Allardyce hadde vært perfekt.... Ble jo solgt forrige gang han ble ansatt :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #48 på: 11. Juli 2019, 08:47 »
Haha, venta på'n!

Big Sam ja!  ;D ;D ;D

Sier sitt, når til og med Big Sam sier nei. Håper Bruce og alle andre de nå måtte henvende seg til sier nei også. Få denne klubben solgt ASAP!
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #49 på: 11. Juli 2019, 08:59 »
Steve Bruce er vell kanskje ikke drømmen, men det kunne vært verre. En Newcastle født mann som sikkert har hjerte i klubben. Kunne som sagt vært verre. Kunne fått carver eller kinnear comeback

Carver har og hjerte for klubben. Udugeleg som manager likavel. MA og Charnley er verkeleg so inkompetente at det kan det godt hende dei to er neste på lista skulle Bruce takka nei...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #50 på: 11. Juli 2019, 12:20 »
Steve Bruce er vell kanskje ikke drømmen, men det kunne vært verre. En Newcastle født mann som sikkert har hjerte i klubben. Kunne som sagt vært verre. Kunne fått carver eller kinnear comeback

Carver har og hjerte for klubben. Udugeleg som manager likavel. MA og Charnley er verkeleg so inkompetente at det kan det godt hende dei to er neste på lista skulle Bruce takka nei...

Spot on.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #51 på: 11. Juli 2019, 12:37 »
Ser flere steder nå, at Kevin Nolan var mulig tiltenkt rolle som assistent for Big Sam. forklarer oppførselen hans forrige uke, hvor han sleika Ashleyræv.

Mistet med det all respekt for Nolan. From hero to zero på et kort intervju. 

Fake news elelr ei? https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/17764050.steve-bruce-set-leave-sheffield-wednesday-newcastle/

Echo er en annen lokalavis i nordøst, som sjelden pleier å dele "sladder" slik jeg oppfatter det. Ser ut til at det blir Bruce innen 48 timer.
« Siste redigering: 11. Juli 2019, 13:11 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #52 på: 11. Juli 2019, 14:12 »
Godt å endelig få på plass en head coach! Jaggu på tide! Så får alt hatet rettes mot Ashley!

Jeg skjønner veldig godt at Bruce tar jobben. En lokal gutt, får etter ryktene masse penger, og har vel egentlig lite å tape på det. Som andre også sier; kunne vært verre.
Jeg er forberedt på å "støtte" Steve Bruce, og laget kommende sesong. Det blir en tøff sesong på alle mulige måter, men jeg føler meg trygg på at Bruce vil gjøre sitt aller ypperste.

Og uansett hvem som hadde kommet inn, hadde fått en ganske lunken respons av fansen. Rafa var/er helt, og nedturen hadde blitt stor uansett hvem som hadde kommet inn.
Men som sagt; deilig å få på plass en head coach nå. Så får alt styret om oppkjøp bare svirre rundt, men vi har da endelig noen til å ta seg av det sportslige....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #53 på: 11. Juli 2019, 14:19 »
Jeg klarer ikke å ønske Bruce lykke til. Det har gått alt for lenge med support the team not the regime. Ashley kan fint eie klubben 20 år til han.

Så lenge Newcastle kan sveve mellom 13-17 plass er Ashley fornøyd.
Håper vi taper alle kampene og det blir en giftig stemning på stadion. Tar 2-3 år med nedtur om det er det som skal til for å bli kvitt Ashley enn å unne han noe som helt suksess.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #54 på: 11. Juli 2019, 14:20 »
Jeg klarer ikke å ønske Bruce lykke til. Det har gått alt for lenge med support the team not the regime. Ashley kan fint eie klubben 20 år til han.

Så lenge Newcastle kan sveve mellom 13-17 plass er Ashley fornøyd.
Håper vi taper alle kampene og det blir en giftig stemning på stadion. Tar 2-3 år med nedtur om det er det som skal til for å bli kvitt Ashley enn å unne han noe som helst suksess.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #55 på: 11. Juli 2019, 15:12 »
Poenget mitt er at jeg har ikke noe mer mot Bruce, enn Pardew/Hughes etc.

Jeg håper selvsagt at klubben gjør det bra, og overlever. Altfor glad i klubben til å like å se den fare nedover i systemet. Må det til for å bli kvitt Ashley? Tviler. Men jeg klarer ikke å ikke støtte klubben. Sorry, men det går bare ikke.
Liker at gruppene tar opp kampen mot Ashley, men han er skurken her. Ikke Bruce.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #56 på: 11. Juli 2019, 16:39 »
Ashley har snakket om å selge klubben siden 2009. Hadde han virkelig ønsket det hadde klubben blitt solgt.
Hvor tar pengene veien?
Med så mye penger det er i PL og gratis markedsføring for kjeden hans kommer han aldri til å selge.
Må nok ned hvertfall 1 divisjon og ha 1 mislykket forsøk på opprykk. Først da tror jeg han blir keen på å kvitte seg med klubben. Det er 3 år frem i tid til et slikt scenario.

Blir en i PL så kommer han bare til å kreve mer og mer for klubben. Synst faktisk ikke 350 millioner pund er så utrolig mye for det potensialet klubben har. Er jo helt vanlig at spillere i dag går for 50-100 millioner pund.
Men Ashley krever nok evig markedsføring i tillegg som gjør at fremtidige inntekter for nye eiere gjør det vanskelig. ( En tanke)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #57 på: 12. Juli 2019, 07:32 »
Håpar verkeleg på boikott. Eg trur dessverre det er mindre sjanse for eit oppkjøp viss me rykker ned og rykker me ned denne gongen so trur eg me verte verande der ei stund.

Fann dette på nettet, veit ikkje om det er rett...
Overall managerial win percentage:

Steve Bruce - 38.5%
Rafael Benitez - 49.8%
Steve McClaren - 44.2%
Alan Pardew - 41.4%
Chris Hughton - 40.6%
« Siste redigering: 12. Juli 2019, 08:10 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #58 på: 12. Juli 2019, 08:50 »
Det prosenten ikke tar hensyn til er kvaliteten på laget/rammebetingelsene til hver manager. Spesielt Pardew og Hughton hadde bedre spillere å rutte med enn Rafa. Jeg kan nevne HBA, Colo, Enrique, Ba (sannsynligvis den mest komplette spissen vi har hatt siden Shearer), Tiote, Barton, Nolan (ja, Barton og Nolan drev med til vanvidd av og til, men var fortsatt et univers bedre enn Colback).Likevel klarte da altså Benitez å ha en vinnprosent på nærmere 50. Jeg kan ikke skjønne og begripe hvorfor MA ikke ville gi Benitez bedre rammebetingeler med en slik statistikk. Det er jo fullstendig galskap: Investeringer i akademi og mer i overgangsmarkedet er peanuts sammenlignet med hva det vil koste å rykke ned. Noe vi godt kan gjøre med Bruce. Forbanna idiot!!!!!! (argh!)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #59 på: 12. Juli 2019, 09:22 »
Sant det, Thomas! Med Rafa og ny eigar inn for 1 mnd sidan og eg er overbevist om at me hadde kjempa om topp 6 denne sesongen. Garantert. Kunne til og med greidd topp 8 med Rafa, på sine vilkår, og framleis MA som eigar.
Jaja, tilbake til realiteten. MA og SB.
Kva lagoppstilling kan me forvente oss mot Arsenal? mitt tips

Dubravka

Lazaar - Clark - Lascelles - Dummett

Murphy - Shelvey - Colback - Ritchie

Gayle Carroll (:P)

Tippar me ligg blandt botn 5 til nyttår.
« Siste redigering: 12. Juli 2019, 09:29 av lgrinde »