20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 94653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #375 på: 26. Jan. 2010, 00:33 »
Du trykker på Print Screen, og åpner eksempelvis Paint hvor du bare limer inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #376 på: 26. Jan. 2010, 00:42 »
Du trykker på Print Screen, og åpner eksempelvis Paint hvor du bare limer inn.

Takk :)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #377 på: 26. Jan. 2010, 01:05 »


Vant serien et par runder før slutt, foran Cardiff. (Trykk på bildet for å se tabellen...) Blackpool på siste med 28 poeng kom ikke med på bildet.

Nådde semifinalen i Ligacupen, der jeg ble YDMYKET av Chelsea, og 5. runde i FA Cupen, der jeg igjen ble ydmyket av Chelsea...

Scoringer gjennom hele sesongen (alle turneringer):
Andy Carroll                                      25
Shola Ameobi                                    22
Jonás                                                  9
Gergely Rudolf                                    8
Peter Løvenkrands                             8
Danny Guthrie                                    6
Kevin Nolan                                        6
Ryan Taylor                                        6
Alan Smith                                         4
Steven Taylor                                    3
Ryan McGowan                                  2
Fabricio Coloccini                               2
Fabrice Pancrate                               2
Ben Tozer                                         1 (Spilte bare de 2 siste seriekampene).
Jorge Andrade                                  1

                                        Foretrukket 11'er:

                                               Espen Johnsen

Ryan Taylor -------- Jorge Andrade -------- Coloccini / S.Taylor -------- José Enrique

                              Nolan /Guthrie --------- Smith /McGowan

Jonás ------------------------------------------------------------------------------- Løvenkrands

                                  Andy Carroll --------- Ameobi

_________________________________________________________________

Plukket opp Espen Johnsen på free transfer, han er en knall keeper (på spillet). Antageligvis den mest oppskrytte. Hentet han inn i slutten av sesongen, mesteparten av sesongen brukte jeg Steve Harper og Ian Walker.

Hadde Gergely Rudolf som backup i angrep, og han ble også brukt som offensiv midtbane hvis jeg benyttet meg av en formansjon som hadde det.

Spilte for det meste med Coloccini og S.Taylor som stoppere, siden Andrade var veldig mye skadet. Når han var frisk brukte jeg han og S.Taylor/ Coloccini. For det meste S.Taylor, siden Coloccini lager alt for mange straffer, og får altfor mange kort.

Likte også å variere på den sentrale midtbanen. Hentet inn en spennende og ung spiller fra Hearts i Skottland ved navnet Ryan McGowan, som jeg brukte en del. De andre alternativene var Nolan, Guthrie og Alan Smith.
« Siste redigering: 26. Jan. 2010, 01:08 av ErikLi »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #378 på: 26. Jan. 2010, 09:31 »
Jeg har fortsatt ikke spillet, men ser det er svært få som bruker Krul\Foster?
Hva er grunnen til dette?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #379 på: 26. Jan. 2010, 10:04 »
Jeg har fortsatt ikke spillet, men ser det er svært få som bruker Krul\Foster?
Hva er grunnen til dette?

Noe av grunnen kan være att Steve Harper er en god keeper. Og kanskje folk har sympati for han ettersom han har sitti på benken i Newcastle nesten hele tiden. Je bruker Krul, og han er blitt stjerna sammen med Jonas. Harper har je lånt ut til Aston Villa, som ikke bruker han. Forster er på lån i Norwich hele første sesongen, derfor er det ingen som bruker han. Je har han som back up, nå i sesong 2.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #380 på: 26. Jan. 2010, 18:16 »
Faaaaen... ble ikke kjøpt opp, så da ser det ut som nok et år med Ashley JIPPI!!!
5 mill til overganger... kan vel være fornøyd om jeg klarer å overleve PL denne sesongen.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #381 på: 28. Jan. 2010, 19:22 »
Har hørt at man kan lage sitt eget lag på FM, hvis det er sant, hvordan gjør man det?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #382 på: 28. Jan. 2010, 20:11 »
Du må bruke editoren.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #383 på: 29. Jan. 2010, 18:49 »
Noen forslag til en god spiss, har litt i overkant av 80 mill å bruke. Er i første PL sesong.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #384 på: 29. Jan. 2010, 21:29 »
Noen forslag til en god spiss, har litt i overkant av 80 mill å bruke. Er i første PL sesong.

Oscar Cardozo gjorde det veldig bra for meg. Tror jeg fikk han for 65 mill. Ellers kan du legge til 25-30 mill over 24 mnd og prøve deg på Welliton.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #385 på: 29. Jan. 2010, 22:17 »
Jeg har fortsatt ikke spillet, men ser det er svært få som bruker Krul\Foster?
Hva er grunnen til dette?

Jeg har kjøpt en som heter Silviu Lung Jr, og han er en helt fantastisk keeper, brukte Krul før jeg kjøpte han, men Krul kan desverre ikke måle seg med Lung Jr.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #386 på: 29. Jan. 2010, 22:22 »
Noen forslag til en god spiss, har litt i overkant av 80 mill å bruke. Er i første PL sesong.

Oscar Cardozo gjorde det veldig bra for meg. Tror jeg fikk han for 65 mill. Ellers kan du legge til 25-30 mill over 24 mnd og prøve deg på Welliton.

Tror Welliton er det beste valget. Han fungerer så fantastisk som fremskutt spiss. Er rask, god teknisk, god til å avslutte og god på hodet. Fungerer glimrende som enslig spiss.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #387 på: 29. Jan. 2010, 22:31 »
Noen forslag til en god spiss, har litt i overkant av 80 mill å bruke. Er i første PL sesong.

Oscar Cardozo gjorde det veldig bra for meg. Tror jeg fikk han for 65 mill. Ellers kan du legge til 25-30 mill over 24 mnd og prøve deg på Welliton.

Tror Welliton er det beste valget. Han fungerer så fantastisk som fremskutt spiss. Er rask, god teknisk, god til å avslutte og god på hodet. Fungerer glimrende som enslig spiss.

Eneste som er dumt med han er at han kun har 12 i ro. Ellers hadde han vært perfekt ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #388 på: 30. Jan. 2010, 11:08 »
Var på shopping-raid i City for en sesong siden. Fikk De Jong, Jo og Kompany for til sammen 120 mill:) I tillegg fikk jeg Robinho på free transfer!

Solgte også Jonas for 120 mill til City, en sesong etter er han transferlista og jeg kan få han for 75 mill:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #389 på: 30. Jan. 2010, 12:12 »
Var på shopping-raid i City for en sesong siden. Fikk De Jong, Jo og Kompany for til sammen 120 mill:) I tillegg fikk jeg Robinho på free transfer!

Solgte også Jonas for 120 mill til City, en sesong etter er han transferlista og jeg kan få han for 75 mill:)

Nice!