20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #330 på: 15. Jan. 2010, 14:45 »
Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?
Ashley er vel "interessert i å lytte til bud" fra starten av spillet. Virker som om flesteparten blir kvitt ham i løpet av et år fra oppstart. Varierer visst veldig hvem som kjøper ham ut, da. Hos meg ble han byttet ut med et annet styremedlem i oktober 09, og vedkommende hadde ingen planer om å spytte inn cash i klubben.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #331 på: 15. Jan. 2010, 14:53 »
Er jeg den eneste som ikke har spilt dette enda?
Jeg har klart å holde fingrene unna, å kommer sikkert til og gjøre det i en stund til. Jeg følger litt med her inne da, å har snappet opp endel frem til jeg skal spille selv :)

Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?

Lykke til videre alle sammen 8)


Nei, du er ikke den eneste. Vet ikke om jeg orker og kjøpe det, men når voksne har glede av det har sikkert jeg og(hvis jeg hadde kjøpt det)...
Kjøp det da, din nisse! ;D
Beste spillet noensinne! :)

Peter

  • Gjest
Sv: FM 2010
« Svar #332 på: 15. Jan. 2010, 16:02 »
Er jeg den eneste som ikke har spilt dette enda?
Jeg har klart å holde fingrene unna, å kommer sikkert til og gjøre det i en stund til. Jeg følger litt med her inne da, å har snappet opp endel frem til jeg skal spille selv :)

Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?

Lykke til videre alle sammen 8)


Nei, du er ikke den eneste. Vet ikke om jeg orker og kjøpe det, men når voksne har glede av det har sikkert jeg og(hvis jeg hadde kjøpt det)...
Kjøp det da, din nisse! ;D
Beste spillet noensinne! :)

Nææ, ingenting kan måle seg med FIFA10! ;)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #333 på: 15. Jan. 2010, 17:34 »
Er jeg den eneste som ikke har spilt dette enda?
Jeg har klart å holde fingrene unna, å kommer sikkert til og gjøre det i en stund til. Jeg følger litt med her inne da, å har snappet opp endel frem til jeg skal spille selv :)

Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?

Lykke til videre alle sammen 8)


Nei, du er ikke den eneste. Vet ikke om jeg orker og kjøpe det, men når voksne har glede av det har sikkert jeg og(hvis jeg hadde kjøpt det)...
Kjøp det da, din nisse! ;D
Beste spillet noensinne! :)

Nææ, ingenting kan måle seg med FIFA10! ;)

Det trodde ikke jeg heller før jeg fikk FM10!  ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #334 på: 15. Jan. 2010, 17:43 »
Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?
Ashley er vel "interessert i å lytte til bud" fra starten av spillet. Virker som om flesteparten blir kvitt ham i løpet av et år fra oppstart. Varierer visst veldig hvem som kjøper ham ut, da. Hos meg ble han byttet ut med et annet styremedlem i oktober 09, og vedkommende hadde ingen planer om å spytte inn cash i klubben.

På den nye patchen er han ikke lenger interessert i bud..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: FM 2010
« Svar #335 på: 15. Jan. 2010, 17:58 »
Er jeg den eneste som ikke har spilt dette enda?
Jeg har klart å holde fingrene unna, å kommer sikkert til og gjøre det i en stund til. Jeg følger litt med her inne da, å har snappet opp endel frem til jeg skal spille selv :)

Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?

Lykke til videre alle sammen 8)


Nei, du er ikke den eneste. Vet ikke om jeg orker og kjøpe det, men når voksne har glede av det har sikkert jeg og(hvis jeg hadde kjøpt det)...
Kjøp det da, din nisse! ;D
Beste spillet noensinne! :)

Nææ, ingenting kan måle seg med FIFA10! ;)

Det trodde ikke jeg heller før jeg fikk FM10!  ;D

Hahaha, okey okey! Skal love og vurdere det! ;D

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #336 på: 15. Jan. 2010, 18:10 »
Helt ifra begynnelsen av sesongen, prøver Ashley da å kvitte seg med klubben?
Er det vanskelig å kvitte seg med Ashley?
Ashley er vel "interessert i å lytte til bud" fra starten av spillet. Virker som om flesteparten blir kvitt ham i løpet av et år fra oppstart. Varierer visst veldig hvem som kjøper ham ut, da. Hos meg ble han byttet ut med et annet styremedlem i oktober 09, og vedkommende hadde ingen planer om å spytte inn cash i klubben.

På den nye patchen er han ikke lenger interessert i bud..

Grunn nok til ikkje å bruke den !

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #337 på: 15. Jan. 2010, 22:40 »
Ja, på mitt game har det ikkje skjedd noko på den fronten. E vel stuck med han...

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #338 på: 16. Jan. 2010, 11:22 »
Kjøpte Wayne Rooney for 500 millioner kroner. Verdt det å se hvordan Scumfansen klikka i vinkel når han dro. :P

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #339 på: 17. Jan. 2010, 01:43 »
Leser at en del folk valgte å kjøpe fri geremi, butt osv. men det jeg gjorde var at jeg forhandlet frem nye kontrakter til de, men ikke spillerkontrakter, trenerkontrakter. Dermed fikk jeg ned lønna fra 700 000 i uka, til 10 000 i uka, og butt er faktisk en relativt bra trener.

Og i 2. sesong fikk jeg et bud på vukic på hele 75 millioner NOK, noe jeg selvfølgelig sa ja til, sjekket han opp nå, bare for å se hvordan det gikk for han i barca(som kjøpte han) der spiller han for reservelaget, og verdien har sunket til 10 millioner kroner. Et greit salg vil jeg si :D

Ellers har jeg snappet opp Hatem Ben Arfa(gratis), som dominerer midtbanen, og på topp har jeg Jozy Altidore( pris: 100mill) og Carlton Cole(pris:gratis) som bøtter inn mål, Altidore ble toppscorer i PL to sesonger på rad, i mål har jeg Silviu Lung Jr, hvis man kjøper han helt i starten av spillet får du han billig, og han er villig til å gå til de aller fleste klubber, og i forsvaret har jeg norbert vigh(tror han er en "fake" spiller, men han er helt enormt god. Er nå halvspilt i 5 sesong, og har enda ikke tapt, jeg leder PL med 8 poeng om jeg husker riktig.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #340 på: 17. Jan. 2010, 12:13 »
Får vel slenge ut mitt lag også:

                Zarate   Hulk
     Jonas - Inler - Delph - Farfan
Insua - Subotic - Bruno Alves - Corluka
                    Adler

Benk:  Krul, S.Taylor , Veloso, Van der vaart, Rojas, Lua lua, Ranger, Quagliarella

Er midtveis i 3 sesong og kjemper om tittelen i en jevn kamp mot Arsenal :)

Zarate er forøvrig strålende,  29 mål på 31 kamper sist sesong og 22 mål på 25 kamper så langt denne sesongen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #341 på: 17. Jan. 2010, 12:14 »
Jeg tilbø han til klubber for 9 mill, da var det kanskje 7 klubber eller noe som kjempet om han. Han endte i franske Nancy.

Det var i første sesong, og første overgangsmarked.

(Geremi).

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #342 på: 17. Jan. 2010, 16:14 »
Noen som kan hjelpe meg?

Trenger en Spiss til mitt Newcastle. Er i første sesong (CCC). Har 17 mill på transferbudsjettet.

Noen tips?

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #343 på: 17. Jan. 2010, 16:38 »
Marquinhos på lån. Så får du sikkert nok cash til å kjøpe ham etter sesongen, når han har skutt deg opp i Premier League. ;)
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #344 på: 17. Jan. 2010, 19:13 »
Lån han i så fall i 12mnd. Slik at han er i klubben etter at du har fått nytt transferbudsjett.
Ellers er Harewood på lån ut sesongen er god løsning, og du kan hente han gratis etter sesongen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒